ex-molinator schreef:Wie zelfs zelfs gespelde blijheid (zogezegd slecht verborgen).Eh...
jos.jansen schreef:Ben juist begonnen met alle afleveringen opnieuw te bekijken. We zijn nog geen 2 minuten ver en er valt me iets op (wat ik in dit topic nog niet heb zien verschijnen, ik moet wel toegeven dat ik niet elk topic op het forum gaan bekijken ben om te zien of dit al iemand opgevallen was).Eva ook niet. Elisabet en Kaat 2x
Tijdens de intro zegt GDC: "Een van die 10 vertrok nietsvermoedend op een avonduur waarin hij/zij onvoorbereid de hoofdrol zou spelen." Hierna krijgen we een glimp van deze opdracht te zien. Alle kandidaten worden hier getoond op 1 persoon na, namelijk Bas. Ze hebben bij de mol nogal de neiging om een gigantische hint in aflevering 1 te gooien en mogelijks was het dit wel.
Jay-Lo schreef: Eva ook niet. Elisabet en Kaat 2xIk dacht Eva wel gezien te hebben, maar zal me dan vergist hebben. De 2 blonde dames lijken in een flits soms nogal op elkaar. (mijn excuses hiervoor)
Kaat-Bruno-Elisabet-Martijn bij Gilles
Joeri-Ingrid-Lies Kaat-Axel-Elisabet bij de schermen.
Eva en Bas komen niet voor in die beelden.
jos.jansen schreef:Ben juist begonnen met alle afleveringen opnieuw te bekijken. We zijn nog geen 2 minuten ver en er valt me iets op (wat ik in dit topic nog niet heb zien verschijnen, ik moet wel toegeven dat ik niet elk topic op het forum gaan bekijken ben om te zien of dit al iemand opgevallen was).Misschien de winnaar dan maar Bas is NIET de mol!
Tijdens de intro zegt GDC: "Een van die 10 vertrok nietsvermoedend op een avonduur waarin hij/zij onvoorbereid de hoofdrol zou spelen." Hierna krijgen we een glimp van deze opdracht te zien. Alle kandidaten worden hier getoond op 1 persoon na, namelijk Bas. Ze hebben bij de mol nogal de neiging om een gigantische hint in aflevering 1 te gooien en mogelijks was het dit wel.