Ze had waarschijnlijk gedacht dat hij ze onmiddellijk ging oprapen en roepen "Elisabet, je hebt de kaart laten vallen!"
zwartemol schreef:Axel vroeg afgeschoten om dan zelf te gaan schieten ? Elke aflevering is er toch wel iets met Hem...Na het (her)bekijken met mijn oudste dochter van alle afleveringen behalve deze laatste , is onze conclusie Kaat of Axel. Hoewel Axel mijn mol was vooraf en ik hem afgeschreven had na de vragenronde selectie mol, zie ik toch bepaalde trekken als ik alles eens herbekijk. Zeker de verkeerde gokken op wat iemand deed als mogelijke mol en altijd de zwarte piet doorschuiven...
Ik blijf me afvragen is het slimme kandidaat gedoe of toch echt ?
Ik neig toch meer naar het Molgehalte !
Mollenjager-DT schreef:Het is inderdaad opmerkelijk dat Axel zo vroeg wordt afgeschoten, maar dat vind ik net onmols. Hij kan natuurlijk ook 'per ongeluk' zijn afgeschoten. Ook de mol faalt soms al eens.Als hij per ongeluk afgeschoten is, dan is dat wel een serieuze blunder van de Vietnamese sluipschutter. Als er nu iemand is die je echt kan onderscheiden van de rest, dan is het wel Axel met zijn 2 meter. Bovendien droegen ze allemaal een gekleurde bandana rond de arm.
Taupe077 schreef:conclusie Kaat of Axel.Mijn gedacht!