Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

chicawah.janssen10 apr 2019, 15:37

8153
Ik vraag mij af wat Elisabet dacht toen Joeri pas een hele tijd later de kaart tevoorschijn haalde 🙂
Ze had waarschijnlijk gedacht dat hij ze onmiddellijk ging oprapen en roepen "Elisabet, je hebt de kaart laten vallen!" 😂

Mollenjager-DT10 apr 2019, 17:28

767  Yens
Het was in ieder geval een hilarisch moment toen Joeri plots de kaart terug bovenhaalde, de verbaasde gezichten van de andere kandidaten en dan vooral van Elisabet. Het was ook hilarisch om te zien hoeveel plezier Joeri er zelf in had. 😃

zwartemol10 apr 2019, 22:56

121
Axel vroeg afgeschoten om dan zelf te gaan schieten ? Elke aflevering is er toch wel iets met Hem...
Ik blijf me afvragen is het slimme kandidaat gedoe of toch echt ?
Ik neig toch meer naar het Molgehalte !

Mollenjager-DT11 apr 2019, 07:45

767  Yens
Het is inderdaad opmerkelijk dat Axel zo vroeg wordt afgeschoten, maar dat vind ik net onmols. Hij kan natuurlijk ook 'per ongeluk' zijn afgeschoten. Ook de mol faalt soms al eens. 😉

Taupe07711 apr 2019, 08:35

767  Yens
zwartemol schreef:Axel vroeg afgeschoten om dan zelf te gaan schieten ? Elke aflevering is er toch wel iets met Hem...
Ik blijf me afvragen is het slimme kandidaat gedoe of toch echt ?
Ik neig toch meer naar het Molgehalte !
Na het (her)bekijken met mijn oudste dochter van alle afleveringen behalve deze laatste , is onze conclusie Kaat of Axel. Hoewel Axel mijn mol was vooraf en ik hem afgeschreven had na de vragenronde selectie mol, zie ik toch bepaalde trekken als ik alles eens herbekijk. Zeker de verkeerde gokken op wat iemand deed als mogelijke mol en altijd de zwarte piet doorschuiven...

chicawah.janssen11 apr 2019, 09:37

8153
Mollenjager-DT schreef:Het is inderdaad opmerkelijk dat Axel zo vroeg wordt afgeschoten, maar dat vind ik net onmols. Hij kan natuurlijk ook 'per ongeluk' zijn afgeschoten. Ook de mol faalt soms al eens. 😉
Als hij per ongeluk afgeschoten is, dan is dat wel een serieuze blunder van de Vietnamese sluipschutter. Als er nu iemand is die je echt kan onderscheiden van de rest, dan is het wel Axel met zijn 2 meter. Bovendien droegen ze allemaal een gekleurde bandana rond de arm.

Taupe077 schreef:conclusie Kaat of Axel.
Mijn gedacht!

PS. Ik heb altijd gedacht dat je een vrouw was, maar blijkbaar ben je een man.

Mollenjager-DT11 apr 2019, 22:42

767  Yens
We zijn natuurlijk ook niet zeker dat de Vietnamese sluipschutters ingelicht waren over wie de mol is en ze hem/haar niet mochten afschieten.

marc.roose12 apr 2019, 14:05

193  Sven
Dat klopt natuurlijk ,.... maar ze kunnen die mannen wel zeggen "die met haar oranje band moogt ge niet schieten"...
En waarom geef ik nu "oranje band" als voorbeeld ....
Op het moment dat Kaat geschoten werd had ze haar bandana afgedaan en zat die in haar vestzak .
dan kunnen ze er aan toegevoegd hebben .. ".... als die haar band afgedaan heeft moet ge ze schieten .."

chicawah.janssen12 apr 2019, 14:21

8153
Knap gevonden Marc!
Maar wat als een ander ook zijn/haar band uitgedaan had? En mocht dat eigenlijk wel?

billie.holiday12 apr 2019, 16:32

462  Bert
Bas had geen bandana aan.

chicawah.janssen12 apr 2019, 17:34

8153
Ja, maar die zat heel de tijd opgesloten terwijl de rest rondsloop.

Cedric12 apr 2019, 17:57

2834  Uma
Kan nog altijd in het plaatje passen.

ALS er iets van aan zou zijn dat Kaat haar bandana zou hebben uitgedaan als teken van "nu mogen jullie mij afschieten", dan kan dat evenzeer gelden voor Bas die er geen heeft, in de zin van "iedereen zonder bandana mag geschoten worden".
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 27