Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

Jansen12 apr 2019, 18:24

3423  Yens
Dit vind ik nu echt een van de beste tips tot nu toe, het was mij totaal niet opgevallen dat ze haar bandana had afgedaan... Kaat gaat weer omhoog in mijn verdachtenlijstje 🙂. Ik wacht wel tot zondag de aflevering voorbij is: als Bruno afvalt, dan wordt Kaat mijn nieuwe verdachte.

marc.roose12 apr 2019, 18:52

193  Sven
billie.holiday schreef:Bas had geen bandana aan.
Bas had zijn zwarte bandana aan ...

en nog iets ..... waarom was Kaat de enige die geen bodycam droeg (buiten Bas dan)

billie.holiday12 apr 2019, 18:59

462  Bert
Marc , je hebt gelijk . Ik dacht dat hij geen bandana aan had, even terug gekeken en hij heeft er wel eentje aan.

Mollenjager-DT12 apr 2019, 19:07

767  Yens
Wauw, echt knap gevonden Marc! Dat duwt mij nog dieper de Kaat-tunnel in. 😃

chicawah.janssen12 apr 2019, 19:52

8153
marc.roose schreef:waarom was Kaat de enige die geen bodycam droeg (buiten Bas dan)
😲 Is dat zo? Ik heb de aflevering nog maar 1x gezien.

anja.mathijs12 apr 2019, 20:01

391  Uma
Ik moet echt die aflevering dringend terug zien, eerste punt op mijn agenda morgenvroeg ! 😃

Ben Jones12 apr 2019, 20:57

44
Wat is jullie mening over Axel's reactie wanneer Elisabet zegt dat ze toch Bruno's dogtag bijheeft? Hij is de enige die niet echt lacht... Beseft Axel hier dat het voor hem geen makkelijke eliminatie zal worden omdat bijna alle andere kandidaten pasvragen hebben? Voor de mol maakt het namelijk helemaal niet uit of Bruno een pasvraag heeft, en kan die dus gewoon meegaan met de groepsdynamiek.

Cedric12 apr 2019, 21:01

2834  Uma
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik Axel heb zien lachen. Misschien toen de Mol nog gekozen moest worden en Gilles hem vroeg of hij zenuwachtig is. Ik denk dat er toen wel een lachje merkbaar was. Dat is gewoon een serieuze persoonlijkheid denk ik, zelden echt lachend.

Klaartje12 apr 2019, 21:08

2245  Uma
marc.roose schreef:Bas had zijn zwarte bandana aan ...

en nog iets ..... waarom was Kaat de enige die geen bodycam droeg (buiten Bas dan)
Waaruit leid je dat laatste af? Kan je dat zien? Zo ja, zet dan hier eens een (paar) screenshot(s) waarop je kan zien dat Kaat geen bodycam draagt en shots waarop te zien is dat alle anderen (behalve Bas dan) wel een bodycam dragen.
Of is dat teveel werk en moeten we maar zelf kijken? 🙂

Ben Jones12 apr 2019, 21:13

44
Het klopt dat enkel Kaat geen bodycam aanheeft, of dat nu ook iets wil zeggen is iets anders...

anja.mathijs12 apr 2019, 21:23

391  Uma
Zit nog steeds wat in de Bas tunnel, maar ik vind dat toch wel op zijn minst raar hoor dat Kaat geen bodycam draagt
😲

chicawah.janssen12 apr 2019, 21:29

8153
Als Kaat geen bodycam heeft, dan moeten de anderen zich daar toch vragen bij stellen?
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 27