Dat vermindert toch weer de kans dat Bas één van de schutters was, denk ik.
anja.mathijs schreef:Zit nog steeds wat in de Bas tunnel, maar ik vind dat toch wel op zijn minst raar hoor dat Kaat geen bodycam draagtBas, is dat gemeend? Hij is onmogelijk de mol hoor
Taupe077 schreef:Bas, is dat gemeend? Hij is onmogelijk de mol hoorZeg nooit onmogelijk.
Mollenjager-DT schreef:Ik heb de aflevering daarnet ook nog eens herbekeken en wat mij nog opviel, was dat de kandidaten bij de start van de opdracht het enige geweer dat ze op dat moment hebben, toevertrouwen aan Joeri om hen te beschermen. Dat wil toch zeggen dat ze hem echt vertrouwen? Of niet?Joeri heeft intussen al genoeg bewezen dat hij volledig voor het spel gaat. Hij is de natuurlijke leider, de stoerste, de sterkste, de handigste, de snelste en van alle markten thuis, dus het lijkt mij een zeer logische keuze.
anja.mathijs schreef:Al zou ik echt willen dat Joeri de winnaar wordt !Wie niet?
Jansen schreef:Ik ga wel een eindje mee met jou hoor: ik denk dat Bas wel kans maakt om ver te komen, maar om te winnen, weet ik niet.Degenen die nu overblijven zijn eigenlijk allemaal sterke kandidaten, dus het zou er wel eens erg kunnen om spannen.
chicawah.janssen schreef:Joeri heeft intussen al genoeg bewezen dat hij volledig voor het spel gaat. Hij is de natuurlijke leider, de stoerste, de sterkste, de handigste, de snelste en van alle markten thuis, dus het lijkt mij een zeer logische keuze.Joeri is gewoon dè man! En hij doet er bijna altijd alles aan om de proeven te doen lukken. Ik begrijp niet dat er mensen in een Joeri tunnel zitten (niet slecht bedoeld).
En natuurlijk is hij ook de sympathiekste en de gezelligste
Jay-Lo schreef:Dat is eigenlijk hetgeen mij doet twijfelen aan Bruno als mol. Mocht hij zich al versproken hebben tegen de anderen, zouden ze dat toch niet in de montage steken?Maar ze hebben Bruno gedurende de vorige afleveringen weinig tot niet openlijk verdacht gemaakt. En bij de eerste opdracht maken ze hem nog wat minder verdacht door zijn getuigenis te tonen, en zo in de verf te zetten dat Bruno geld heeft binnengebracht.