Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT07 apr 2019, 23:52

 767  Yens
Ik kan ook wel begrijpen dat Eva de wijn niet heeft omgestoten. Ze zat ook vlak naast de gastheer, wat het toch nog wat moeilijker en erger maakt.
Gebruikersavatar

Ben Jones08 apr 2019, 00:23

 44
Goh, ik veronderstel toch dat alle deelnemers doorhadden dat de gastheer perfect op de hoogte was van het spel. Dan is de drempel toch niet meer zo groot om 'een ongelukje' te veroorzaken door je wijnglas half neer te zetten op de bordrand.
Gebruikersavatar

Cedric08 apr 2019, 00:33

 2834  Uma
Mollenjager-DT schreef:Ik kan ook wel begrijpen dat Eva de wijn niet heeft omgestoten. Ze zat ook vlak naast de gastheer, wat het toch nog wat moeilijker en erger maakt.
Ik denk vooral dat Eva de wijn niet heeft omgestoten omdat ze zich zo goed mogelijk wilde gedragen en dat voordeel wilde halen. Net zoals ze eerder al voor pasvragen was gegaan.
Gebruikersavatar

Dominique08 apr 2019, 00:40

 61
Het is lastig dat ik ze totaal niet verdenk, want je zou bijna denken dat Elisabet - indien mol - wel eens de briefing zou gehad kunnen hebben om te veel te drinken en zo sowieso niet te winnen om zeker niet 'buitenspel' te staan bij de bevrijdingsopdracht.
Gebruikersavatar

Klaartje08 apr 2019, 00:43

 2245  Uma
Ik vond Axel wel hilarisch op zoek naar zijn chopsticks. Had je zijn gezicht moeten zien toen die serveerster hem een nieuw paar kwam geven!
Maar daarna toch nog die andere stokjes gaan oprapen onder tafel. En zijn hoofd stoten! Heel goed gedaan!

Elisabet vond ik dan weer wat tegenvallen. Twee minuten speechen moet toch lukken. Ik vond haar wat kort van stof (en daar bedoel ik niet de lengte van haar roze jurkje mee, dat had precies de juiste lengte 🙂 ). OK, het is niet makkelijk om voor de vuist weg daar een speech, in het Engels dan nog, af te steken, maar ze haalde maar net iets meer dan een minuut. Dat had beter gekund. Ze praatte ook te snel en gaf de gastheer en anderen te veel gelegenheid om tussen te komen. Elisabet deed naar mijn aanvoelen hier niet goed genoeg haar best (als daar maar niet meer achterzit...). Slechte punten voor haar speech, heel goede punten voor haar outfit. 🙂
Gebruikersavatar

Cedric08 apr 2019, 00:44

 2834  Uma
@Dominique:
Dat kun je even goed zeggen over Joeri, denk ik? Ik had toch de indruk dat hij minstens even veel gedronken had als Elisabet en snap eigenlijk niet waarom men vooral op haar focust ivm het drinken.
Gebruikersavatar

Dominique08 apr 2019, 00:49

 61
@cedric, dat kan. Nu moet ik wel zegge dat het adje van hare cava mij wel degelijk direct opviel 😲

Helaas dacht ik dat het vooral weer lag dat het voor een vrouw niet paste binnen de etiquette daar. Dus daar kunnen ze wel op hebben ingespeeld.
Gebruikersavatar

Mola Lisa08 apr 2019, 06:48

 328  Uma
Social schreef:petje af voor de bedenkers van deze opdracht, die zat meesterlijk in elkaar. Iedereen was op een bepaalde manier op zijn/haar ongemak, en dat uitte zich in hilarische televisie.
Inderdaad heel leuke opdracht met hilarische televisie. Maar de pluim mag hier op de hoed van "wie is de mol" (het veel kleinere en minder getalenteerde broertje/zusje van "de mol") gezet worden. Weet wel niet meer of het dezelfde opdrachten waren.
Gebruikersavatar

annie.delen08 apr 2019, 07:13

 238  Uma
Alle opdrachten kunnen ergens wel gelinkt worden met tafelen...feesten.... maar het woord "regenpijp" is volgens mij een hint.
Maar welke?
Gebruikersavatar

BeaVer08 apr 2019, 09:10

 1293  Uma
chicawah.janssen schreef:Ik vond dat Bas het schitterend deed maar dacht dat hij de prijs mis zou lopen door zijn opdracht.
Dat dacht ik dus ook, dus ik vond het heel vreemd dat Bruno niet het voordeel kreeg.
En er zitten hier ook een paar in de bruno-tunnel, dus ik moet nog even mijn hoofd breken hierover, want er zou toch wel meer kunnen achter zitten.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 apr 2019, 09:12

 3483  Uma
Klaartje schreef:...
Elisabet vond ik dan weer wat tegenvallen. Twee minuten speechen moet toch lukken. Ik vond haar wat kort van stof (en daar bedoel ik niet de lengte van haar roze jurkje mee, dat had precies de juiste lengte 🙂 ).
Ik vond haar ook wat tegenvallen. Dat haar speech geen twee minuten zou duren was al snel duidelijk en dan had ze het nog korter kunnen houden
En hetzelfde kan gezegd worden over haar outfit 😛 😉

ff serieus: OK, wellicht is ze het niet gewend, plus dat het niet in haar moedertaal is,maar het eerste waar ik aan dacht om de 2 minuten vol te krijgen (nog voor ze aan haar speech begon) was een uitleg geven over wat deze groep in Vietnam komt doen. Een ander onderwerp dat kort aangekaart kan worden is het weer (verschil tussen België en Vietnam : makkelijk 20 seconden gelul.
Je kan argumenteren dat ze "koud gepakt" is, maar dat klopt niet: er was voorbereidingstijd, en de speech kon ook gestart worden met een verontschuldiging dat Engels niet de moedertaal is, noch Vietnamees.
2 minuten is lang, geef ik toe, maar zeker niet onoverkomelijk.
Gebruikersavatar

Nuttes08 apr 2019, 09:14

 14
Is er iemand die weet hoe de volgorde van de kandidaten gekozen werd om de enveloppe te gaan halen? Of was dit gewoon "random"?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12