Ik denk dat ik het plaatsen van dit fotooke toch nader moet verklaren :
er werd eerder in dit topic de vraag gesteld of Eva in de kamer met Kaat en de spin haar lenzen nog in had, omdat ze de spin blijkbaar kon zien en ook het filmpje over de konijnenleugens gewoon kon volgen zonder "pieren".
Hieruit werd dan afgeleid dat ze niet van plan was in die kamer te blijven slapen en dat "code rood" voor haar dus al op voorhand vaststond.
de volgende morgen komen ze in slaapkledij naar buiten om het filmpje te zien waarop Gilles zegt dat hij die dag 1 keer zal liegen. (is te zien op fotootje) Eva heeft ondertussen haar lenzen blijkbaar toch uit.
conclusie :
1. ofwel ziet Eva wel redelijk zonder lenzen in, en kon ze daarom spin/ filmpje in kamer gewoon volgen, en doet ze soms alsof ze niks ziet (verwijzing naar blinde mol?)
2. ofwel ziet ze spijtig genoeg niet veel zonder lenzen en had ze die dus nog in in kamer met spin, wat ook wel verdacht is want dan deed ze alsof ze daar ging blijven maar stond het dus al vast dat ze dat niet ging doen...
![Afbeelding]()
over dit fotootje gaat die vorige uitleg van mij, sorry beetje warhoofd vandaag...