Elisabet die gewoon de kaart laat vallen? Enkele seconden hiervoor voelde ze met haar handen aan haar hoofd, alsof ze op zoek was naar de kaart om die dan op de grond te werpen.
Joeri zegt hier ook 'wij pakken het risico, he' en het moment dat Elisabet antwoord 'dat is waar, SORRY' laat ze de kaart vallen.
Vind ik allemaal heel verdacht, ik weet ook niet goed wat ik er moet van denken.
Bruno zegt tijdens deze opdracht dat ze maar een uur hebben en dus moeten voortdoen, maar als ze bij een panorama komen is hij de eerste die zegt 'Hier mannen, mag ik even genieten hier?'
Op die manier laat hij heel de groep gewoon tijd verliezen.
jim-bob.desreumaux schreef:Yup, dat staat in mijn EDIT
Maar ik was niet mee op dat moment. Was dat de kaart waarvan ze zeiden dat ze verloren was, of lag er op de plaats waar ze toekwamen een nieuwe kaart klaar ?
Even later zegt Elisabet dat ze de kaart kwijt is, volgens mij gaat het om dezelfde kaart. Elisabet laat dus de kaart 'perongeluk' vallen, Joeri raapt hem op. Op die manier weet Joeri perfect de weg en kan hij de groep leiden, terwijl iedereen denkt dat Elisabet domweg de kaart heeft laten vallen.