Maar er waren er minimaal twee, die mij ook zonder deze verbetering van mijn kant al begrepen hadden.
Mateo schreef:Ik meld zelf al dat 9 minus 2 mogelijk te flauw is, Klaartje, al kan ik jouw fijnzinnige gevoel voor ironie en vooral de versluierde vertaling in woorden daarvan wel waarderen.9-7= 2
Maar het zou me niet verbazen wanneer toch hier en daar een opzettelijk door de makers verstopte 'zeven' ( en ja, inderdaad doelde ik ook op seizoen 7, zoals jij al feilloos had geconcludeerd) straks tevoorschijn komt als aanwijzing, al dan niet in de vorm van een als nummer 7 verschijnend persoon.
Frolva schreef:Ik geloof dat niet.100% gelijk Frolva! Ik heb al ergens gepost - maar ik vind het niet erg om het te herhalen - als dit opgezet spel is, dan zou ik verontwaardigd en geschokt zijn. Er zullen hier zeker mensen zijn, die ons zullen verwijten van naïef te zijn, maar liever naïef dan cynisch...
Als ze zeggen dat er 3 misschien-schermen zijn dan is dat zo (hoop ik).
Klaartje schreef:Volgens het filmpje "GDC brieft de mol in slechts geïsoleerde hotel van de wereld" (zie site De Mol https://www.vier.be/video/de-mol/gilles ... -de-wereld ) is de doorslaggevende factor in de keuze van de mol geweest: "Je bent helemaal gebleven wie je de rest van de dag was."Vond ik ook een opvallende uitspraak. "Je bent helemaal gebleven wie je de rest van de dag was".
Mmh, dat lijkt me bijzonder belangrijke informatie.
Yvo schreef:Als ik deze theorie volg, dan zijn er twee reacties die er voor mij tussenuit springen.Ik heb die selectie ook eens opnieuw bekeken en eerst gelet op de reacties bij het krijgen van de schermen. Hier lette ik op opluchting, nervositeit en opluchting. Alleen bij Bas, Elisabet en Liesbeth zag ik iets dat kon wijzen op een misschien scherm. Bij de rest was er een duidelijke teleurstelling of opluchting aanwezig. Bij mensen die vooraf aangaven van wel de mol te willen zijn maar er toch niet 100% van overtuigd leken zag ik een opluchting. En anderzijds bij diegene die echt ervan overtuigd waren dat ze het super zouden doen als mol en waarbij ik teleurstelling zag, had ik eventjes uitgeschakeld.
Die van Elisabet en die van Liesbeth.
nele.pottie schreef:Liesbet leek mij vrij nerveus te worden na het zien van haar scherm (ze zat plots onrustig op haar stoel en tikte met haar voeten).Ik heb het stukje nog eens herbekeken maar ik vind nergens een gedeelte waar Liesbeth met haar voet zit te tikken. Wil je de minuten en seconden geven?