Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy10 mar 2019, 20:18

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Tien kersverse kandidaten komen aan bij een verlaten bouwterrein in Ninh Binh, Vietnam. Daar worden ze verwelkomd door presentator Gilles De Coster. Hij wil dat de groep zich opdeelt in duo's. Voor elk duo zal een andere kandidaat drie ballen jongleren. Op deze balletjes staan de gezichten van de twee desbetreffende personen. Hoe langer de jongleur hierover doet, hoe meer geld er verdiend kan worden. Het balletje dat het eerst op de grond valt bepaalt wie van het duo moet bungeespringen. Pas dan komt het geld in de groepspot.
Bij elke sprong kunnen er ook letters verdiend worden. Deze staan gedrukt op het luchtkussen onder hen en kunnen alleen door de bungeejumper gelezen worden. De letters vormen samen een zin. Als de kandidaten de zin achterhalen, wordt het totale bedrag verdubbeld.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/1.php
Gebruikersavatar

NinjaSpat10 mar 2019, 20:21

 1
"Er is nog geen Mol gekozen" is de zin
Gebruikersavatar

KevinL10 mar 2019, 20:23

 87
Ik zou het ook niet doen. En in jongleren ben ik zeker al geen held. 😃

Wat wel al vast staat is dat deze proef grotendeels mislukt, want anders zou de bekendmaking straks dat er geen mol is niet op zoveel verontwaardiging kunnen rekenen.
Gebruikersavatar

KevinL10 mar 2019, 20:37

 87
En daar ga ik al een eerste keer de mist in 😂
Gebruikersavatar

mattis.voordeckers10 mar 2019, 20:51

 1
Ze zeggen allemaal tijdens de opdracht dat ze niet kunnen jongleren. Ik zag het :mrgreen:
Gebruikersavatar

marc.koenen10 mar 2019, 21:28

 122
mattis.voordeckers schreef:Ze zeggen allemaal tijdens de opdracht dat ze niet kunnen jongleren. Ik zag het :mrgreen:
Iedereen kan het een beetje.Maardan zie je toch dat er enkele het een beetje goed kennen 😃 En dat nadat iedereen thuis geoefend heeft
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2019, 21:30

 3547  Sven
Springen:
- Joeri
- Bas
- Liesbeth


Springen niet (wel aangeduid):
- Ingrid
- Axel
Gebruikersavatar

MolWout10 mar 2019, 21:36

 348
Ik bedoelde dus dat zij zogezegd misschien de Mol mochten zijn. Maar dan op het einde te horen kregen dat ze toch verder moesten als kandidaat.
Niet wat de meesten dachten dus, dat er gewoon 10 kandidaten nietswetend erheen zouden gaan.
Gebruikersavatar

Cedric10 mar 2019, 21:41

 2834  Uma
Dan denkt ge van "Moh, niemand kan jongleren, maar uiteindelijk blijkt dat ze het toch kunnen, AHA!".
Om dan uiteindelijk te horen dat eigenlijk iedereen het al wat geleerd heeft..
Mindfuck nummer 1 dus.
Gebruikersavatar

marjan.bert10 mar 2019, 22:11

 25
Zouden er vier molkandidaten geweest zijn indien er vier springers waren?
M.a.w. is de mol één van de springers?
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2019, 22:12

 3547  Sven
Konden ze toch niet op voorhand weten?
Gebruikersavatar

marjan.bert10 mar 2019, 22:19

 25
Neen, maar het lijkt me niet zo moeilijk om de schermen met 'misschien' aan te passen aan de hoeveelheid springers. Er zal in werkelijkheid wel een aantal uren tussen de opdracht en de 'schermpjes lezen' gezeten hebben.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7