Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2019, 22:02

 2204
astridm schreef:Waarom slecht, alleen maar omdat er geld in de pot gekomen is? Ze moesten wel die zin zien te vinden hè, dus dan moeten er ook mensen springen. Het kan heel goed de taak van de mol zijn om een spel vlot te trekken, zodat het vervolg (makkelijker) gespeeld kan worden. En 2.000 van de 10.000 verdiend is toch ook wel een heleboel geld niet in de pot.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Een mol moet saboteren waar het (zeker onverdacht) kan en dient niet om een opdracht vlot te trekken ten behoeve van mooie televisie. 😉

Maar dat neemt niet weg dat je gelijk kan hebben.
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 mar 2019, 22:32

 1690  Sven
Frolva schreef:Daar ben ik het dus niet mee eens. Een mol moet saboteren waar het (zeker onverdacht) kan en dient niet om een opdracht vlot te trekken ten behoeve van mooie televisie. 😉

Maar dat neemt niet weg dat je gelijk kan hebben.
Mee eens, maar het kan natuurlijk wel.
Het was wel wenselijk dat er minstens 1 iemand sprong, al was het maar om een deel van de zin te hebben.
Het zou helemaal verprutst zijn mocht GDC aan het eind van de opdracht zeggen: Beste kandidaten, jullie hebben niet gesprongen en de zin niet gevonden. Er zit dus 0 euro in de pot. De zin was: Er is nog geen mol gekozen, maar aangezien jullie het zelf wel om zeep helpen gaan we dat dit jaar ook niet doen.
Einde. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric12 mar 2019, 22:37

 2834  Uma
Neemt allemaal niet weg dat er elk jaar enkele kandidaten zijn die zichzelf bewust verdacht maken.
Dát kan dus wel gebeurd zijn bij die eerste proef...
- Door niet te springen
- Door de balletjes te vroeg te laten vallen (weinig geld als inzet)
- ...

Als iemand plots zou blijken beter te zijn in iets wat hij/zij in die eerste proef niet of niet goed deed, dan weten we dus ook ineens dat die persoon de Mol NIET is en enkel zichzelf wilde verdacht maken..
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 mar 2019, 22:45

 1690  Sven
@Cedric, ja natuurlijk, ze hadden allemaal snel door dat ze niet moesten prijsgeven dat ze hadden geoefend op het jongleren. Alleen Bruno had het wat later begrepen, "maar dat is wel lang geleden". Grappig toch.
Gebruikersavatar

marc.koenen13 mar 2019, 07:06

 122
Wat mij opviel was dat Bruno twijfelde en bijna vragend keek naar iemand van de crew,om te zeggen dat hij het een beetje kon,bij de vraag of hij kon jongleren.In het filmke van de oefening bij hem thuis,zat hij aan de 150 als ik me niet vergis.
Afbeelding
Het was me eerder opgevallen,maar wilde zeker zijn vooralleer ik het poste
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2019, 07:27

 8153
Jay-Lo schreef:Mee eens, maar het kan natuurlijk wel.
Het was wel wenselijk dat er minstens 1 iemand sprong, al was het maar om een deel van de zin te hebben.
Het zou helemaal verprutst zijn mocht GDC aan het eind van de opdracht zeggen: Beste kandidaten, jullie hebben niet gesprongen en de zin niet gevonden. Er zit dus 0 euro in de pot. De zin was: Er is nog geen mol gekozen, maar aangezien jullie het zelf wel om zeep helpen gaan we dat dit jaar ook niet doen.
Einde. :mrgreen:
😂 😂 😂
"Beste vrienden kijkers, dit was dan De Mol voor dit seizoen. Jullie hadden het kunnen weten, want we toonden bij het begin van de aflevering al de finale."
Gebruikersavatar

Frolva13 mar 2019, 08:33

 2204
marc.koenen schreef:Wat mij opviel was dat Bruno twijfelde en bijna vragend keek naar iemand van de crew,om te zeggen dat hij het een beetje kon,bij de vraag of hij kon jongleren.
Klopt, maar de verklaring daarvoor kennen we natuurlijk. 😉
Gebruikersavatar

Vermoljoen13 mar 2019, 18:58

 2354  Uma
Wat mij nog steeds niet duidelijk is... Moest de jongleur na 500 euro stoppen en dan kiezen welke bal hij/zij zou laten vallen of moest je door doen en dan proberen de juiste bal te laten vallen tijdens het gooien?
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mar 2019, 19:07

 1690  Sven
500e was het maximum, en er moest een bal de grond raken. Of je er nu willekeurig 1 laat vallen of kiest dewelke je laat vallen maakt niet veel uit denk ik. Alleen dat er iemand kon aangeduid worden om te springen.
Gebruikersavatar

astridm14 mar 2019, 15:27

 287
Jay-Lo schreef:@Cedric, ja natuurlijk, ze hadden allemaal snel door dat ze niet moesten prijsgeven dat ze hadden geoefend op het jongleren. Alleen Bruno had het wat later begrepen, "maar dat is wel lang geleden". Grappig toch.
Bruno kon duidelijk al jongleren voordat ze gingen oefenen, dat kon je wel zien aan de manier waarop hij het deed. En dat kan ook best lang geleden geweest zijn, iedereen heeft toch in z'n jeugd wel eens gejongleerd. Maar hij klonk wel heel onnatuurlijk toen hij het allemaal zei, dat viel me wel op dus misschien had hij het inderdaad niet zo snel door. 😉
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 mar 2019, 21:19

 2354  Uma
Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als ze de zin niet hadden gevonden?
Zou Gilles dan met een krijtje komen en het dan opschrijven zodat er dan plots die mindf*ck is?
Gebruikersavatar

Jansen14 mar 2019, 22:08

 3423  Yens
Moldedju schreef:- Wat het jongleren betreft klopt het idd dat Martijn dat op voorhand al kon. Joeri, Bruno en Kaat nog niet. Dan hebben Bruno en Joeri toch nog hun best gedaan 😉
Ik heb altijd de neiging om de mol te zoeken bij kandidaten die het matig doen en niet zo zeer bij degenen die het slecht doen. De slechtdoeners zijn meestal de fake mollen. Ook moet de mol proberen de indruk te wekken dat hij althans probeert om zijn best te doen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7