Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Mola Lisa15 mar 2019, 08:17

 328  Uma
Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als ze de zin niet hadden gevonden?
Zou Gilles dan met een krijtje komen en het dan opschrijven zodat er dan plots die mindf*ck is?


Trust Nobody staat hier op de achtergrond op en daar maken ze juist dezelfde opmerking.
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2019, 09:24

 2204
Volgens mij kunnen ze redelijk goed inschatten hoeveel personen er gaan springen.
En bij de eerste sprong stonden er al zoveel letters dat de zin kon geraden worden (zeker als je wist dat er nog geen mol gekozen was :mrgreen: ).

Maar de kans dat niemand springt blijft natuurlijk bestaan, dus er zal wel een plan B geweest zijn. 😉
Gebruikersavatar

Moldedju15 mar 2019, 11:08

 507  Yens
Jansen schreef:Ik heb altijd de neiging om de mol te zoeken bij kandidaten die het matig doen en niet zo zeer bij degenen die het slecht doen. De slechtdoeners zijn meestal de fake mollen. Ook moet de mol proberen de indruk te wekken dat hij althans probeert om zijn best te doen.
Helemaal mee eens op zich. Liesbeth lijkt dan ook hier te fake-mollen, want we zien dat ze bij het oefenen wel een beetje kan jongleren en tijdens de proef volledig de mist in gaat. Zeker gezien we 100% zeker weten dat ze toen de mol nog niet was, want er was nog geen mol.
Wat de anderen betreft vind ik het vooral interessant om te kijken wie zijn best gedaan heeft om te leren jongleren, gezien dat dit wel mee heeft gespeeld in de keuze van de 3 "misschien"-mollen. Bindende conclusies kan je hier in elk geval niet uit trekken, maar Bas zijn jongleerkunsten uit het stukje video getuigden zeker nog niet van een grote progressie 😉 De anderen lijken naar best vermogen te hebben bijgeleerd of konden het al (Martijn), dus zijn niet uit te sluiten. Ik denk dat Ingrid het ook echt niet kon vanuit haar reactie. Van Alex en Eva weten we op dit vlak niets 😉 (aha!)
Gebruikersavatar

billie.holiday15 mar 2019, 12:10

 462  Bert
Ik ga dat ook eens proberen of ik kan jongleren. Vroeger in de speeltijd kaatsen wij twee ballen tegen de muur en omhoog, etc.. Toen was het een rage. Maar het is heel lang geleden.

Ik zou mij toch vragen stellen als er 4 van de 10 kunnen jongleren. De kandidaten gaan toch geen open kaart spelen dat ze misschien de mol mochten zijn en moesten leren jongleren.
Gebruikersavatar

Cedric15 mar 2019, 12:26

 2834  Uma
In dat geval zou Gilles het toch gewoon gezegd hebben?
"Jullie hebben de zin niet gevonden, het geld wordt niet verdubbeld. (efkes pauzeren) De zin was.. (efkes pauzeren) 'Er is nog geen Mol gekozen'. (efkes pauzeren, iedereen kijkt naar mekaar van 'huh? wtf?') Ja, jullie horen het goed, er is nog geen Mol..."
En dan over gaan naar de uitleg van de volgende proef en hoe de Mol gekozen zal worden.
Gebruikersavatar

Yvo15 mar 2019, 13:27

 1111  Uma
billie.holiday schreef:De kandidaten gaan toch geen open kaart spelen dat ze misschien de mol mochten zijn en moesten leren jongleren.
Dat denk ik ook niet.
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2019, 13:36

 2204
billie.holiday schreef:Ik ga dat ook eens proberen of ik kan jongleren. Vroeger in de speeltijd kaatsen wij twee ballen tegen de muur en omhoog, etc.. Toen was het een rage. Maar het is heel lang geleden.

Ik zou mij toch vragen stellen als er 4 van de 10 kunnen jongleren. De kandidaten gaan toch geen open kaart spelen dat ze misschien de mol mochten zijn en moesten leren jongleren.
Ik vond het ook heel vreemd dat er zo goed gejongleerd werd.
Met twee ballen zou ik (bij vrouwen :mrgreen: ) nog kunnen begrijpen. Maar wie kan er nu met drie ballen jongleren (buiten Martijn)?
Gebruikersavatar

Moldedju15 mar 2019, 13:42

 507  Yens
billie.holiday schreef:Ik ga dat ook eens proberen of ik kan jongleren. Vroeger in de speeltijd kaatsen wij twee ballen tegen de muur en omhoog, etc.. Toen was het een rage. Maar het is heel lang geleden.

Ik zou mij toch vragen stellen als er 4 van de 10 kunnen jongleren. De kandidaten gaan toch geen open kaart spelen dat ze misschien de mol mochten zijn en moesten leren jongleren.
Ik begrijp niet goed wat jullie bedoelen.
We weten ondertussen dat iedereen geoefend heeft op voorhand...
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2019, 13:52

 2204
Moldedju schreef:Ik begrijp niet goed wat jullie bedoelen.
We weten ondertussen dat iedereen geoefend heeft op voorhand...
De aandachtige kijker heeft dat inderdaad kunnen vaststellen. :mrgreen:

Dus wij weten dat. Maar weten de kandidaten dat van elkaar? Het is bij mijn weten niet expliciet zo aan de kandidaten gezegd.

Dus wat ik bedoel: als het mij al opviel dat de kandidaten konden jongleren, dan zal het de andere kandidaten ook wel zijn opgevallen, en zullen zij wel de juiste conclusie trekken?
Gebruikersavatar

billie.holiday15 mar 2019, 13:52

 462  Bert
Wij weten dat , maar de kandidaten weten dat toch niet van elkaar. Misschien hebben ze het er wel over gehad dat ze moesten jongleren, maar volgens mij gaan ze niet allemaal vertellen aan elkaar dat ze als mol werden gekozen.

Frolva , je was mij voor 😃
Laatst gewijzigd door billie.holiday op 15 mar 2019, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7