Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Cedric13 mei 2019, 17:06

 2834  Uma
Ik had het begrepen als dat bij de 3 misschienschermen Martijn vrij snel door de mand viel door zijn nervositeit, terwijl Bruno het goed deed, maar Elisabet nog net iets beter.
Ik heb het dus niet begrepen als zou Bruno vooraf al de favoriet geweest zijn.. Maar ik kan mis zijn. Deze aflevering wordt de eerste die ik zal herbekijken zodra ik tijd heb 😛
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2019, 18:54

 1111  Uma
Zo had ik het ook begrepen. Ik heb de aflevering vandaag herbekeken. Voor mij de leukste laatste aflevering van een molseizoen ooit!
Gebruikersavatar

lajato13 mei 2019, 18:58

 69
Cedric schreef:Ik had het begrepen als dat bij de 3 misschienschermen Martijn vrij snel door de mand viel door zijn nervositeit, terwijl Bruno het goed deed, maar Elisabet nog net iets beter.
Ik heb het dus niet begrepen als zou Bruno vooraf al de favoriet geweest zijn.. Maar ik kan mis zijn. Deze aflevering wordt de eerste die ik zal herbekijken zodra ik tijd heb 😛
Bruno deed het goed, maar hij had/toonde plots meer zelfvertrouwen dan de rest van de dag en dat viel op, terwijl Elisabeth niet anders was dan anders onder de druk. Zo legde GDC het uit...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 20:09

 8153
Molkans meteen van tafel geveegd :mrgreen:
Gebruikersavatar

Yvo14 mei 2019, 16:01

 1111  Uma
Toen ze Ingrid testen, was het een geknoei van voor tot achter. Het was overduidelijk dat Ingrid nooit een mol kan zijn.
Dat geldt natuurlijk niet alleen voor Ingrid, maar ook voor sommige andere kandidaten zoals gebleken is uit de testen van aflevering 10. Maar bij Ingrid was het wel heel duidelijk :mrgreen:.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mei 2019, 18:25

 3483  Uma
Yvo schreef:Maar bij Ingrid was het wel heel duidelijk :mrgreen:.
Liesbeth kon er anders ook wel wat van. 😂
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21