Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

geertn44428 mar 2019, 19:43

 236
Yvo schreef:Wat me opviel is dat Liesbeth en Ingrid twee vragen krijgen terwijl Kaat zo fel op de rooster wordt gelegd.
Inderdaad, en van Liesbeth weten we al dat ze de mol niet is (en ik vermoed ook geen "potentiele mol" was). Dus, sommige kandidaten werden harder op de rooster gelegd als anderen....
Gebruikersavatar

billie.holiday30 mar 2019, 11:52

 462  Bert
bert.verhaegen schreef:In het gesprek apart met GDC na de schermen en het kleine verhoor zegt Martijn precies "bedankt". Volgens mij zegt GDC hem daar dat hij de mol is. 😃
Hij zegt idd , bedankt. Maar gilles kan hem ook succes wensen als kandidaat.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 mar 2019, 12:47

 8153
Ik denk dat Billie gelijk heeft.
Gebruikersavatar

Taupe07703 apr 2019, 09:16

 767  Yens
Nu we na een aantal afleveringen weten wie afgevallen is en we de kandidaten al wat langer hebben kunnen observeren, misschien ideaal om dit nog eens te herbekijken? Ga ik deze avond toch eens doen.

Wat ik me herinner van toen.
Martijn, Ingrid, Axel & Bruno zijn NIET de mol.
Eva, Elisabet, Kaat en Bas een misschien.
Joeri & Liesbeth twijfelgevallen.

Op basis hiervan en de jumps ging ik de volgende aflevering Joeri & Liesbeth extra volgen. Liesbeth was echter te duidelijk kandidaat en dat is later gebleken in die aflevering (en ik had op haar of Axel gegokt als mol VOORAF - typisch!). Joeri speelde leider en dat is als mol altijd goed. Maar de aflevering erna is ook hij voor mij definitief afgevallen als mol dus kom ik weer bij de 4: Eva, Elisabet, Kaat en Bas.
Ok, Axel & Bruno worden regelmatig in de spotlight gezet las mogelijke mollen maar daar hebben ze imo gefaald en anders begrijp ik de selectie van de redactie niet.

Nu in een andere topic heb ik het gehad over een body language expert die de mol volgt en sinds die selctie alles zet op Eva en die vindt dat het erna alleen maar wordt bevestigd.
Toch met hem deze selctie besproken en gevraagd wie volgens hem de misschien kreeg en hij kwam bij: Eva, Kaat en Bas. Interesting!
Bas vind ik echter te fel zijn best doen om opdrachten te doen slagen en durf ik ondertussen uitsluiten uit mijn lijstje van 4 en dan blijf ik met 3 dames over. Wat zou dat ook leuk zijn in het echt 😃
Nu dus deze proef nog eens herbekijken en specifiek deze drie dames ...
Gebruikersavatar

Taupe07703 apr 2019, 11:40

 767  Yens
Nu een kleine kanttekening en weer meer on topic.
Ik ga dus van 10 naar 5 en dan naar 3 en nu naar 2 die perfect de mol konden zijn. En ik baseer me op hoe ze daar gereageerd hebben. Maar ik vergeet één belangrijk iets ...
Ze moeten dan wel eerst een MISSCHIEN hebben gehad want anders doet het er niet toe!
Als Kaat niet bij de 3 zat die de redactie gekozen had op voorhand, bijvoorbeeld door haar leeftijd en ze het hier zeer goed doet waardoor ze op mijn radar komt, dan kan ze toch geen mol zijn...

Een voorbeeldje:
Zo kan het perfect zijn dat de redactie Martijn, Axel en Eva had gekozen en dat Axel weg viel want te nerveus en Martijn want geen goede antwoorden. Dan zijn Bas en Kaat die wel goed reageerden maar geen misschien kregen, geen kandidaat mol!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2019, 11:46

 8153
Inderdaad. Zelf heb ik altijd in twijfel getrokken dat Kaat een misschien kreeg.
Gebruikersavatar

Moldedju03 apr 2019, 12:10

 507  Yens
Ik vond Kaat inderdaad vreemd reageren. Met veel emotie in haar stem en lichaamshouding.
Ik zou ze zelf niet gekozen hebben op dat moment als mol moest ze één van de 3 potentiële mollen zijn geweest.
Maar ja, wie ben ik 😉
Gebruikersavatar

BeaVer03 apr 2019, 12:11

 1293  Uma
En net daarom zou ze toch wel eens een misschien kunnen zijn.
Vergeet niet dat de mol vaak iemand is waarvan we het niet verwachten.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2019, 12:13

 8153
Moldedju schreef:Ik vond Kaat inderdaad vreemd reageren. Met veel emotie in haar stem en lichaamshouding.
Ik zou ze zelf niet gekozen hebben op dat moment als mol moest ze één van de 3 potentiële mollen zijn geweest.
Maar ja, wie ben ik 😉
Ik zou haar zelfs niet gekozen hebben als 1 van de 3, maar wie ben ik?
Ze heeft veel meer in haar mars dan ik aanvankelijk (gebaseerd op het sollicitatiefilmpje) dacht. Een sympathieke jongedame die zeer stevig in haar schoenen staat!

BeaVer schreef:En net daarom zou ze toch wel eens een misschien kunnen zijn.
Vergeet niet dat de mol vaak iemand is waarvan we het niet verwachten.
:oops: Pieter...
Gebruikersavatar

Taupe07705 apr 2019, 10:28

 767  Yens
Ik sluit na het herbekijken ook BAS uit!
Kunnen ze risico nemen dat ze een mol kiezen en dan komt hij bij hun en ze vragen wil je de mol worden en deze zegt neen ... ja dat kan als je mol 2 & eventueel 3 nog na jou komen. Volgens de beelden komt Bas als laatste of toch als één van de laatsten (is donker). Zou dus enkel kunnen als mol 1 of 2 nee hebben gezegd MAAR GDC zegt in interview dat hun mol onmiddellijk JA zegt. Dat verklaart ook mogelijk de reactie van Bas erna in busje ...!
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 apr 2019, 14:24

 1690  Sven
Taupe077 schreef:Ik sluit na het herbekijken ook BAS uit!
Kunnen ze risico nemen dat ze een mol kiezen en dan komt hij bij hun en ze vragen wil je de mol worden en deze zegt neen ... ja dat kan als je mol 2 & eventueel 3 nog na jou komen. Volgens de beelden komt Bas als laatste of toch als één van de laatsten (is donker). Zou dus enkel kunnen als mol 1 of 2 nee hebben gezegd MAAR GDC zegt in interview dat hun mol onmiddellijk JA zegt. Dat verklaart ook mogelijk de reactie van Bas erna in busje ...!
Bas is inderdaad de laatste en dat sluit hem volgens mij ook uit. Misschien is er met de volgorde gefoefeld maar degenen die omstreeks dezelfde tijd bij Gilles kwamen liggen al uit het spel.
Gebruikersavatar

Kite06 apr 2019, 04:16

 87
Ik denk dat Axel de oorspronkelijke favoriete mol van de productie was.
Zijn leugen over 'angst voor konijnen' was zeer sterk.
Goed opgebouwd, op een logische manier in het gesprek gewerkt, sterke gezichtsmimiek.
Maar bij de selectieopdracht in Vietnam ging hij compleet de mist in.

Mijn tunnel zegt mij dat Bruno zeer rustig en kalm is gebleven, in interactie met Gilles ging, en niet in zijn kaarten liet kijken.
De leugen van Bruno was ook niet slecht, maar ook weer niet zo goed als die van Axel.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 21