Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy10 mar 2019, 21:06

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
De zin bij het bungeejumpen onthult dat er nog geen Mol is gekozen. Ieder van de tien kandidaten heeft de ambitie om de saboteur van dienst te zijn, maar slechts drie van hen zijn door de organisatie nog in de running. Op een afzonderlijk scherm, krijgen de spelers te zien wie kans maakt en wie al zeker kandidaat is. Vervolgens wordt ieder van hen openlijk door Gilles aan de tand gevoeld over wat ze gezien hebben. Wie zich het best profileert, zal uiteindelijk als de Mol gekozen worden.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/1.php
Gebruikersavatar

KevinL10 mar 2019, 21:08

 87
Er was toch een beetje sturing wie de mol ging zijn, aangezien ze maar 3 van de 10 een “misschien” scherm gaven.
Gebruikersavatar

MolWout10 mar 2019, 21:08

 348
Ik vond echt enorm dat Martijn er zó gestresst bij zat. Hij zat met zijn gedachten ergens héél ver weg.
Gebruikersavatar

jos.jansen10 mar 2019, 21:09

 328  Uma
Ik weet dat dit een gevaarlijke zin gaat zijn, maar volgens mij is Ingrid al wel deels uit te sluiten. Ik vond ze een beetje te lacherig/gibberig en geeft me totaal niet het gevoel dat ze de rol aan zou kunnen (toch niet zo onvoorbereid)
Gebruikersavatar

MolWout10 mar 2019, 21:09

 348
En idd volgens mij was dit toch al half gekozen hoor... Allemaal in scène gezet denk ik dan

Ik sluit Ingrid ook al bijna uit.
Gebruikersavatar

BeaVer10 mar 2019, 21:18

 1293  Uma
Ik moet eerlijk gezegd mijn theorie van "10 potentiële mollen" wat bijschaven naar:
Ze hebben 10 kandidaten gekozen die van zichzelf vinden dat ze de mol kunnen zijn uit een grote poule van mensen die dat ook vonden. Daaruit hebben ze 3 potentiële mollen gekozen.
Gebruikersavatar

MolWout10 mar 2019, 21:22

 348
Inderdaad, dacht ik ook al. Martijn verdacht stil.
Gebruikersavatar

Vermoljoen10 mar 2019, 21:36

 2354  Uma
Ik denk dat het toffer was als ze eerst aan iedereen gingen vragen om een lijstje op te stellen van wie het meest verdacht was en dat dan degene van de 3 ‘misschien-mollen’ die het minst verdacht werd, de mol zou worden. Dat was beter geweest naar mijn gevoel.

Maar eindelijk zijn we weer begonnen! De zoektocht is gestart!

Ik zou wel als ik een scherm had gekregen met daarop dat ik niet de mol zou zijn, een beetje glimlachen, maar ook niet te fel...
Gebruikersavatar

kim.peeters10 mar 2019, 21:40

 9
MolWout schreef:Ik vond echt enorm dat Martijn er zó gestresst bij zat. Hij zat met zijn gedachten ergens héél ver weg.
~

Na het lezen van zijn scherm of ervoor al? Ik had het gevoel dat Martijn heel graag de Mol wilde zijn (je hoorde ook zijn teleurstelling na het telefoontje dat hij het toch niet was) - en was naar mijn gevoel dus ook wat 'zuurder'/stiller omdat hij het deze keer weer niet was.
Gebruikersavatar

yevo10 mar 2019, 21:41

 281  Uma
kim.peeters schreef:~

Na het lezen van zijn scherm of ervoor al? Ik had het gevoel dat Martijn heel graag de Mol wilde zijn (je hoorde ook zijn teleurstelling na het telefoontje dat hij het toch niet was) - en was naar mijn gevoel dus ook wat 'zuurder'/stiller omdat hij het deze keer weer niet was.
Was voor veel personen zo. Elisabet wou volgens mij ook heel graag de mol zijn maar leek volgens mij ook teleurgesteld.
Gebruikersavatar

MolWout10 mar 2019, 21:43

 348
Als je naar de beelden in de auto kijkt, zie je Martijn heel ver weg met de gedachten. Viel me gewoon op. Maar is wel logisch na zon gigantische mindfuck.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21