Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Mateo09 mei 2019, 21:46

 870
Kaat, of Eva of Liesbeth.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2019, 22:48

 8153
Ik denk Liesbeth.
Gebruikersavatar

Django12 mei 2019, 20:12

 14  Uma
Het blijft toch een geniale insteek dit jaar om de mol pas in Vietnam te selecteren. Straks komen we eindelijk te weten wie, naast de mol, de rest van de misschien-schermen te zien kreeg. Voor mij kwamen in het begin het meest mols over: Kaat, Joeri & mijn verdachte van het eerste uur Elisabet. Of ze het alledrie even goed gedaan hebben durf ik te betwijfelen maar ben ze hierna nooit meer uit het oog verloren.

Elisabet kon amper haar lach bedwingen tijdens de vragenronde. Ze vond het duidelijk wel fijn wat ze had gezien. Vond meteen dat ze een gedurfde uitspraak had. "Ik had het wel verwacht". Dat getuigt wel van een goeie dosis lef naar de productie toe. Met resultaat, want ze werd beloond met de rol van mol!
Joeri met zijn pokerface vond ik ook zeer sterk uit de hoek komen met zijn "Ik durf ook bluffen". Een mol die hier bluft dat hij bluft zou toch waanzinnig sterk zijn geweest. Onbegrijpelijk dat hij niet tot de favorieten behoorde!
En Kaat die absoluut niet overkwam als de naïeve jongeling zoals ze zo vaak werd afgeschreven. Ze kaatste de vraag wel meerdere keren terug, wat ik iets minder vond maar had wel meteen iets van wow, zou ook geen tamme mol zijn.

Op basis van deze molcirkel had ik dus een van hen geselecteerd. Zo te zien dacht het kernteam van De Mol er anders over. De rest vond ik op het eerste zicht niet zo straf. Axel leek me te nerveus, ik zou hem de rol niet toevertrouwen op basis van zijn eerste dag, en Bas was naar mijn gevoel veel te mysterieus. Hij wou het op dat moment veel te graag zijn maar leek het daarom nooit te kunnen zijn.

Ook de rest geloofde ik niet echt in:
Ingrid durfde niet echt antwoorden.
Bruno viel in herhaling met een defensieve houding.
Eva keek weg en dan terug alsof ze schrok van haar scherm en het moest dubbelchecken, haar antwoord intrigeerde me wel.
Liesbeth, bij haar had ik een dubbel gevoel maar zij bleef kalmer dan de meeste anderen.
Martijn leek oprecht teleurgesteld en smokkelde het woord misschien in zijn antwoord wat in mijn ogen al not done was voor een potentiële mol.

Kijk uit naar de big reveal. Wie oh wie kreeg toch die misschien-schermen? Eindelijk wordt dit groot mysterie opgelost!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2019, 21:27

 8153
Elisabet, Bruno, Martijn.
Bruno had het waarschijnlijk al verkorven door zijn stuntelige leugen bij de jongleerproef en Martijn was veel te nerveus.
Gebruikersavatar

Davy12 mei 2019, 21:32

Site Admin  1167  Uma
Wie kreeg het misschien scherm?
Gebruikersavatar

Yvo12 mei 2019, 21:33

 1111  Uma
In Bruno had ik eigenlijk totaal geen potentiële mol gezien. Hoewel hij net naast het molschap greep.
Gebruikersavatar

BeaVer12 mei 2019, 21:33

 1293  Uma
Volgens mij had die proef met het bungeejumpen en jongleren er niets mee te maken en was dat enkel een manier om aan de kandidaten te weten dat er nog geen mol was.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2019, 21:43

 8153
Eigenlijk wel, maar toch... Ik zou Bruno's reactie daar toch in mijn achterhoofd gehouden hebben.
Gebruikersavatar

Vermoljoen12 mei 2019, 21:55

 2354  Uma
Hier was voor mij geen discussie mogelijk. Elisabet was hier volledig zichzelf gebleven!
Gebruikersavatar

The hunter13 mei 2019, 16:17

 282  Uma
Martijn was echt wel sterk in de gesprekken vooraf vond ik, maar is de dag zelf door de mand gevallen. Bruno was ook goed, maar Elisabet kwam toch zekerder over.
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2019, 16:25

 1111  Uma
Nu weten we nog altijd niet wie hun voorkeursmol was.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 16:35

 8153
Voor zover ik het goed begrepen heb was dat Bruno.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21