Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

LadyPinkLow22 apr 2019, 10:39

 10
Mollenjager-DT schreef:Na het artikel met een reactie van Kaat dat ik hier op de site gelezen heb, denk ik dat zij 1 van de misschien-kandidaten was. Ze zegt: "Toen Gilles me vertelde dat ik de rol niet kreeg, was dat ergens toch ook wel een opluchting." De enige kandidaten die van Gilles te horen hebben gekregen dat ze de mol niet zouden zijn, zijn de 2 kandidaten die wel een misschien-scherm hebben gekregen, maar het uiteindelijk toch niet geworden zijn. Dit toont voor mij dus aan dat Kaat 1 van de 3 misschien-schermen had.
Heb je misschien een linkje naar dat artikel?
Gebruikersavatar

ex-molinator22 apr 2019, 10:56

 3483  Uma
LadyPinkLow schreef:Heb je misschien een linkje naar dat artikel?
https://www.wieisdemol.be/nieuws/95/wie ... wil-worden

Of ze effectief één van de 3 was durf ik niet te beweren, immers, iedereen had bericht gekregen dat ze NIET als mol gekozen was. Het feit dat Kaat zegt dat GDC haar dat gezegd had, beschouw ik nog niet als ontegensprekelijk bewijs dat dit in Vietnam zelf was (een brief in Belgie kan ook geschreven zijn in naam van GDC).
Anderzijds leek ze me wel een potentiële mol (maar ik heb altijd getwijfeld op ze het wel zouden aandurven met zo'n "jong" meisje).
Gebruikersavatar

jos.jansen22 apr 2019, 11:15

 328  Uma
ex-molinator schreef: https://www.wieisdemol.be/nieuws/95/wie ... wil-worden

Of ze effectief één van de 3 was durf ik niet te beweren, immers, iedereen had bericht gekregen dat ze NIET als mol gekozen was. Het feit dat Kaat zegt dat GDC haar dat gezegd had, beschouw ik nog niet als ontegensprekelijk bewijs dat dit in Vietnam zelf was (een brief in Belgie kan ook geschreven zijn in naam van GDC).
Anderzijds leek ze me wel een potentiële mol (maar ik heb altijd getwijfeld op ze het wel zouden aandurven met zo'n "jong" meisje).
In België werden ze op de hoogte gebracht via de telefoon (dit zagen we in de eerste aflevering). Was duidelijk niet met GDC. Dat gezegd zijnde wil dit natuurlijk niet zeggen dat ze het misschien scherm kreeg.
Gebruikersavatar

Holmes29 apr 2019, 07:48

 395
Van de 3 overgebleven kandidaten is er dus slechts 1 (de mol) die een misschien-scherm had gekregen : Axel, Bas of Elisabet. OokJoeri had geen misschien-scherm gekregen.
Valt er met dit nieuw gegeven meer op in de selectieproef ? En wie maakt dan meest kans om als mol geselecteerd te zijn?
Gebruikersavatar

Taupe07729 apr 2019, 09:52

 767  Yens
Voor mij waren Kaat & Bas certitudes en ging het dan tussen Eva, Joeri en Elisabet.
Mocht dat kloppen dan ken ik de mol. Is natuurlijk in tegenstrijd met alles wat hij al opgeleverd heeft maar toch ...
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk29 apr 2019, 10:39

 70  Uma
Bas liegt over zijn misschien scherm, tijdens de ondervraging is hij niet verrast en tegenover Gilles wel.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2019, 16:27

 8153
Taupe077 schreef:Voor mij waren Kaat & Bas certitudes en ging het dan tussen Eva, Joeri en Elisabet.
Mocht dat kloppen dan ken ik de mol. Is natuurlijk in tegenstrijd met alles wat hij al opgeleverd heeft maar toch ...
Eva? Dat denk ik niet.
Gebruikersavatar

Taupe07729 apr 2019, 16:49

 767  Yens
suzanne.verkerk schreef:Bas liegt over zijn misschien scherm, tijdens de ondervraging is hij niet verrast en tegenover Gilles wel.
Wat bedoel je hier precies mee?
chicawah.janssen schreef:Eva? Dat denk ik niet.
Wel, ik twijfelde toen enorm en voor mij was het Kaat, Bas zeker en Joeri of Elisabet. Maar mijn vriend die gedragsanalyst is was vrij zeker van zijn stuk Bas, Eva & Kaat reageren anders op hun scherm = misschien.
En dus heb ik haar in de lijst van 3 misschien opgenomen voor de derde misschien
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2019, 20:00

 8153
Bij Eva meende ik toch een trekje te zien dat op teleurstelling wees.
Gebruikersavatar

sophie.fastré02 mei 2019, 12:46

 32  Bert
In ander post vond ik dit en hoop dat dit klopt
Duo's (in volgorde, aantal balletjes tussen haakjes achter de duo's, vette naam moest vallen):
Axel en Martijn (1 & 2)
Ingrid en Kaat (2 & 1)
Bruno en Joeri (1 & 2)
Elisabeth en Bas (1 & 2)
Liesbeth en Eva ( 2 & 1)


Axel en Ingrid springen niet.
Joeri , Bas, Liesbeth hebben el gesprongen.
Er zijn 3 misschien-schermen
In de laatste aflevering wordt duidelijk dat enkel de mol een misschien-scherm heeft gehad van de groep.
Wat als de partner van degene die gesprongen heeft een misschien-scherm heeft gekregen => nl. Bruno - Elisabet - Eva

Indien er meer personen zouden springen, dan zouden er meer schermen komen? Ik veronderstel dat er wel altijd 1 iemand zou springen 😂
Laatst gewijzigd door sophie.fastré op 02 mei 2019, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 12:48

 8153
Springen en schermen hebben totaal niets met elkaar te maken (werd eerder al besproken). Al in België hadden de makers 3 mensen gekozen die een misschien-scherm zouden krijgen.



PS. Wie is Elisabeth? :mrgreen:
Gebruikersavatar

jos.jansen02 mei 2019, 14:11

 328  Uma
chicawah.janssen schreef:Springen en schermen hebben totaal niets met elkaar te maken (werd eerder al besproken). Al in België hadden de makers 3 mensen gekozen die een misschien-scherm zouden krijgen.



PS. Wie is Elisabeth? :mrgreen:
Da's mijn fout denk ik, na de eerste aflevering was ik er niet zo op aant letten en heb ik die schrijffout gemaakt. 1000 x sorry Chicawah, en (mocht ze dit lezen) 5000x sorry Elisabet
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21