Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 14:15

 8153
Het is je vergeven hoor Jos! 😉
Gebruikersavatar

Taupe07702 mei 2019, 14:54

 767  Yens
sophie.fastré schreef:In ander post vond ik dit en hoop dat dit klopt

Axel en Ingrid springen niet.
Joeri , Bas, Liesbeth hebben el gesprongen.
Er zijn 3 misschien-schermen
In de laatste aflevering wordt duidelijk dat enkel de mol een misschien-scherm heeft gehad van de groep.
Wat als de partner van degene die gesprongen heeft een misschien-scherm heeft gekregen => nl. Bruno - Elisabet - Eva

Indien er meer personen zouden springen, dan zouden er meer schermen komen? Ik veronderstel dat er wel altijd 1 iemand zou springen 😂
Zoals opgemerkt door chicawah.janssen...
Dat springen had geen belang voor de misschien schermen, mogelijk deels voor selectie één van de drie dus???
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 mei 2019, 18:06

 2354  Uma
Ik denk niet dat de bungeesprong (veel) invloed heeft gehad op de keuze van De Mol. We moeten ze een beetje los van elkaar zien, denk ik.
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 mei 2019, 19:43

 2354  Uma
Is het misschien een goed idee om eens per opdracht op te sommen wat er verdacht en niet verdacht is bij de kandidaten? Dan beginnen we hier..
Gebruikersavatar

marc.roose02 mei 2019, 20:29

 193  Sven
Vermoljoen schreef:Ik denk niet dat de bungeesprong (veel) invloed heeft gehad op de keuze van De Mol. We moeten ze een beetje los van elkaar zien, denk ik.
inderdaad ..... maar wat wel waar is : Axel is zichzelf gebleven ..... hij heeft op de selectiegesprekken gezegd bungeespringen dat doe ik niet .... en hij heeft niet gesprongen ook 😂
Gebruikersavatar

skred02 mei 2019, 20:50

 110  Uma
Taupe077 schreef:Zoals opgemerkt door chicawah.janssen...
Dat springen had geen belang voor de misschien schermen, mogelijk deels voor selectie één van de drie dus???
Zeker voor de geselecteerde. Gilles heeft zelf gezegd dat hun keuze van favoriete mol genomen is na de spring/jongleer activiteit. Ik denk inderdaad dat die proef een fantastische test was om na te gaan wie geloofwaardig kan overkomen, wie mensen kan overtuigen (om dan toch te springen), wie de waarheid kan verdraaien (over het kunnen jongleren), wie goed in de groep ligt, wie gecontroleerd een proef kan uitvoeren (welke bal de grond raakt)...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 23:25

 8153
Ik denk dat ik iets gemist heb. Waar en wanneer heeft GDC gezegd dat ze hun favoriet gekozen hebben na de bungeesprong?
Misschien ben ik verkeerd, maar ik dacht dat ze in België 10 kandidaten geselecteerd hadden die allemaal de mol wilden zijn, er daaruit 3 gekozen hadden die ze als mol wilden (met een voorkeur voor Huppeldepup) en uit die 3 hun keuze gemaakt hebben na de bungeesprong en hun reactie bij de schermen, waarbij het uiteindelijk niet hun favoriet Huppeldepup werd maar Hoeperdepoep omdat Hoeperdepoep bij de schermen en daarop volgende vragenronde beter gelogen had dan Huppeldepup.
Gebruikersavatar

skred03 mei 2019, 01:09

 110  Uma
"Deze keer zijn we ter plekke tot een consensus moeten komen, na een inschatting van de kernredactie en mij. Na de eerste opdracht zijn we apart gaan zitten en hebben we een beslissing genomen."

https://www.demorgen.be/tv-cultuur/als- ... ~b82e395a/
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2019, 07:22

 767  Yens
Die beslissing is echt in niets gebaseerd op de eerste opdracht met de bungeesprong, maar enkel en alleen op hun reactie op de schermen en het bijhorende vragenrondje door Gilles, zoals hier ook eerder al gezegd is. Hoe zou je nu op basis van die opdracht met de bungeesprong een mol kunnen kiezen? En dan is de schermen-opdracht toch overbodig?
Gebruikersavatar

skred03 mei 2019, 08:59

 110  Uma
Volgens mij was de scherm reactie enkel als bevestiging van hun keuze & of hun keuze het eigenlijk nog ziet zitten om mol te zijn.

Doet me trouwens denken aan Kaat die zei dat ze blij was om toch geen mol te zijn.
Gebruikersavatar

Frolva03 mei 2019, 09:46

 2204
Dus de mol is
chicawah.janssen schreef:Hoeperdepoep
😂 😂 😂

Mollenjager-DT schreef:Die beslissing is echt in niets gebaseerd op de eerste opdracht met de bungeesprong, maar enkel en alleen op hun reactie op de schermen en het bijhorende vragenrondje door Gilles, zoals hier ook eerder al gezegd is. Hoe zou je nu op basis van die opdracht met de bungeesprong een mol kunnen kiezen? En dan is de schermen-opdracht toch overbodig?
Met wat er tijdens de bungee-opdracht gebeurde kan natuurlijk ook wel rekening worden gehouden.
Zo bijvoorbeeld het twijfelend kijken van Bruno richting GDC/cameraman wanneer het over jongleren gaat (al denk ik niet dat hij een misschien-scherm had). 😉

Maar ik ben het volledig met je eens dat de schermen-opdracht de opdracht was op basis waarvan de mol werd gekozen.


En eigenlijk vind ik het een beetje jammer dat er zoveel interviews worden gegeven tijdens de reeks, waar dan mogelijk allerlei informatie uit te halen valt.
Ik zoek graag naar de mol op basis van wat ik zie tijdens de afleveringen. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2019, 10:00

 8153
Die interviews... transparantie he 😉
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21