Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Klaartje27 mar 2019, 11:40

 2245  Uma
Opnieuw moet ik Suspicious in bepaalde zaken bijtreden: ook ik zag bijna al deze gedragingen die Suspicious opmerkte bij Elisabet, maar het zijn dingen waarvoor je achteraf twee diametraal tegengestelde conclusies kan hebben:

1; Elisabet is de Mol en dan heb je dat heel goed geïnterpreteerd, zoals Suspicious hierboven doet
2. Elisabet is niet de Mol en dan heb je die dingen wel allemaal opgemerkt, die gedragingen en blikken zijn er ook geweest, maar je hebt ze fout geïnterpreteerd.

Believers zullen je achteraf feliciteren als Elisabet de Mol blijkt te zijn, non-believers zullen je zeggen "Zie je wel dat het tunnelvisie was." als zij niet de Mol blijkt te zijn.

Mijn first guess was van in het prille begin: "Als ze bij de makers ogen in hunne kop hebben, dan kan je toch alleen maar haar kiezen als ideale mol."
Ik heb tot nog toe nog niet veel zaken opgemerkt die diametraal in de richting wijzen dat zij uiteindelijk niet als de Mol gekozen zou zijn.
Het was een buikgevoel, maar wie weet was mijn voorgevoel voor één keer juist.

Suspicious, ik hoop zo dat je gelijk gaat krijgen! 🙂
Gebruikersavatar

Taupe07727 mar 2019, 15:27

 767  Yens
chicawah.janssen schreef: Ik heb ook gemerkt dat ze snel geïrriteerd is. Denk maar aan haar gestampvoet in de roeiboot. Het komt veel voor bij zeer intelligente mensen dat ze gemakkelijk geïrriteerd geraken door mensen die trager van begrip zijn.
Kan ik alleen maar bevestigen ... helaas... als er iemand iets niet begrijpt wat voor mij logisch is dan ben ik ook direct "lastig" en zou ik me ook zo kunnen gedragen. Als mol zou ik er proberen aan te denken zo niet te doen!
Denk maar aan Robin die was volgens velen ook de mol door zijn gedrag maar dat was zijn winnaarsmentaliteit!
Gebruikersavatar

geertn44427 mar 2019, 21:03

 236
Bij het vertrek van de sterke groep is mij iets opgevallen. Ze passeren allemaal langs Gilles, maar alleen Joeri kijkt Gilles aan in de ogen, precies alsof ie ergens goedkeuring voor vraagt.
Geen enkele van de andere kandidaten doet dit.
Ik heb een screenshot toegevoegd, rond 34:04 in de aflevering.
Afbeelding
Gebruikersavatar

MolMel02 apr 2019, 22:56

 2
Ik heb na de 3 eerste afvallers nog eens geobserveerd. (Ik weet het.. ik ben er veel te veel mee bezig!) 😛
Maar bij de tweede opdracht heb ik wel eens goed op de reacties gelet van iedere deelnemer, als Gilles vertelt dat de opdracht geslaagd is.

Gilles staat op het punt te vertellen of de opdracht is gelukt of niet:

Afbeelding


Afbeelding

Goed nieuws! De zwakkere groep was het snelst! Dit zijn de reacties:


Afbeelding


Afbeelding
Als je het mij vraagt lijken Joeri en Bas niet echt heel enthousiast?

Maar hoeveel hebben ze nu verdient?

Afbeelding


Afbeelding

Er is veel geld verdient! Maar is iedereen daar ook even blij om?


Afbeelding

Ook weer niet iedereen is daar precies zo gelukkig mee als je het mij vraagt.
Wat denken jullie??
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 apr 2019, 23:05

 2354  Uma
Ik vind Kaat ook niet echt heel enthousiast lijken.. Maar ik denk dat het heel moeilijk is om hier conclusies uit te trekken, want gewoon een beetje springen en blij zijn is niet moeilijk (als ik dat al zelfs kan :mrgreen: )
Gebruikersavatar

BeaVer03 apr 2019, 08:51

 1293  Uma
Dat is te zien hoe lang ze de tijd gehad hebben om uit te blazen na zo'n klim. Ik zou op leven na dood zijn. Probeer mij dan maar eens 10 min later enthousiast op camera te krijgen.
Gebruikersavatar

Moldedju03 apr 2019, 08:59

 507  Yens
Vermoljoen schreef:Ik vind Kaat ook niet echt heel enthousiast lijken.. Maar ik denk dat het heel moeilijk is om hier conclusies uit te trekken, want gewoon een beetje springen en blij zijn is niet moeilijk (als ik dat al zelfs kan :mrgreen: )
Kaat had het niet direct door dat ze geld gewonnen hadden. Vandaar haar vragende blik op de screenshot.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2019, 11:20

 8153
En vandaar haar ietwat laat gejuich?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 apr 2019, 13:11

 767  Yens
Het is ook niet omdat je niet super enthousiast reageert dat je de mol bent. Ikzelf ben ook niet de meest enthousiaste persoon en al zeker niet als ik net voor de 3de dag in een onbekende groep mensen ben. Na een tijdje betert dat wel, maar ik vermoed dat er zo nog mensen zijn... 😉
Gebruikersavatar

Cedric03 apr 2019, 13:24

 2834  Uma
mollenjager-dt schreef:Het is ook niet omdat je niet super enthousiast reageert dat je de mol bent. Ikzelf ben ook niet de meest enthousiaste persoon en al zeker niet als ik net voor de 3de dag in een onbekende groep mensen ben. Na een tijdje betert dat wel, maar ik vermoed dat er zo nog mensen zijn... 😉
Yep. Hierzo!
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2019, 13:40

 2204
Maar Kaat is toch wel 'de meest enthousiaste persoon'. 😉
Gebruikersavatar

Suspicious05 mei 2019, 21:57

 106
[quote]Suspicious, ik hoop zo dat je gelijk gaat krijgen! 🙂 [/quote]
Hebben we goed gezien Klaartje! 😃
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10