Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

gejan22 mar 2019, 00:53

 28
Als er geloot is dan ging het toch om de laatsten in de sterke groep? Joeri had Liesbeth gekozen en Kaat en Bas voegde zich vrij snel bij deze groep. Zou er geloot zijn om de laatste plek van Martijn?

Voor een mol lijkt het mij niet veel uitmaken om in de sterke/ zwakke ploeg terecht te komen.
Gebruikersavatar

mark.vandaele22 mar 2019, 02:09

 178
Waarom wordt Martijn als zwak gezien eigenlijk? Hij is wel slim en heeft nog gevoetbald dus fysiek moet toch wel ok zijn? Of heb ik een opmerking van hem gemist?
Gebruikersavatar

tom.hoebrechts22 mar 2019, 08:39

 20
Bakkieryer schreef:Bij de geketende wandeling zegt Kaat bij aankomst om nog niet over de finish te stappen maar nog te wachten tot de volgende " tik " van 250€ om de zwakke groep meer tijd te gunnen om sneller te zijn. En dat gebeurt ook.

Vlak na de tik, dus als er nog 1250€ op hun teller staat ipv 1500, hebben ze nog 10 minuten ( of eigenlijk 9'59") die ze " gratis" kunnen wachten vooraleer de teller naar 1000 gaat.

Maar wat gebeurt ? Vlak na de tik van 1250 stapt de hele sterke groep vrolijk over de finish, inclusief Kaat die daar helemaal niks over zegt. Omdat er daardoor a) geen extra geld verloren gaat + b) de winstkansen voor de zwakke groep nog een stuk beter worden ?


Tijdens de uitzending maakte ik ook onmiddellijk die bedenking. Maar tijdens de eliminatieronde laten ze zien dat de zwakke groep binnen komt op 2000euro. Volgens mij speelt de tijd niet echt op die manier een rol maar moesten ze op hun klok 1250 euro of beter hebben. Dus eig kon zelfs de zwakke groep trager zijn en toch de proef nog winnen omdat ze dan in hetzelfde blokje zaten.
Zou anders heel raar zijn als je daar toch staat te wachten en niemand die bedenking maakt : we wachten nog 9min extra wnt dat maakt geen verschil.
Gebruikersavatar

Jay-Lo22 mar 2019, 09:17

 1690  Sven
Ik denk dat het hier gaat over dat we wel hebben gezien hoe de 4 eersten gekozen zijn, tot en met Bas, maar Martijn stond daar tussen die sterken, maar we weten niet wie hem gekozen heeft. Dus is er blijkbaar geloot voor de 5de sterke.
Gebruikersavatar

annazoektmol22 mar 2019, 22:07

 50  Uma
Afbeelding

op het horloge staat enkel het geldbedrag, geen tijd.
dit werd gevraagd in vorige berichten en is op deze afbeelding te zien.

misschien ook het bedrag van de andere groep als je ongemerkt voor andere kandidaten op de pijl onderaan drukt ? zodat de mol zo kan inspelen op andere groep? in de veronderstelling dat de mol de horloge aan heeft ?

tis maar een ideeke...
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 mar 2019, 08:29

 2354  Uma
Hier kan je als Mol zo makkelijk op de hoogte worden gebracht over hoe het gaat bij de andere groep!
Ik heb het al eens gezegd, maar nu ik het schermpje zo goed zie zou het echt we kunnen....
Gebruikersavatar

BeaVer23 mar 2019, 08:30

 1293  Uma
Dat pijltje is het terugpijltje.
Wanneer je een berichtje krijgt, sprint dit op het scherm als notificatie.
Als je dan op dat pijltje drukt, dan krijg je het basisscherm te zien. Wat dus wel kan betekenen dat daarachter een klok staat.
Gebruikersavatar

masterveecee23 mar 2019, 08:31

 3547  Sven
annazoektmol schreef:misschien ook het bedrag van de andere groep als je ongemerkt voor andere kandidaten op de pijl onderaan drukt ? zodat de mol zo kan inspelen op andere groep? in de veronderstelling dat de mol de horloge aan heeft ?
Ik heb het zelf niet, maar ik veronderstel dat je op de smartwatch gewoon kan antwoorden op het bericht door gewoon op de pijl te klikken. Als een bericht terugzenden

Edit: of het is dat van Beaver 😛
Laatst gewijzigd door masterveecee op 23 mar 2019, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 mar 2019, 08:32

 2354  Uma
Zou het ook niet het antwoordpijltje kunnen zijn om te antwoorden op het bericht?
Gebruikersavatar

BeaVer23 mar 2019, 08:32

 1293  Uma
Tenzij er met elk bericht een geluidje gepaard gaat...
Gebruikersavatar

BeaVer23 mar 2019, 08:34

 1293  Uma
Vermoljoen schreef:Zou het ook niet het antwoordpijltje kunnen zijn om te antwoorden op het bericht?
Antwoorden moet je nog altijd doen via een smartphone, dacht ik, en die zal de cameraploeg gewoon bijgehad hebben.
Een smartwatch werkt vooral op het aantonen wat er op dat moment met je smartphone gebeurt. Belt er iemand? dan zie je dat op je watch. Voor berichten geldt net hetzelfde
Gebruikersavatar

Jay-Lo23 mar 2019, 08:39

 1690  Sven
Das dan heel gemakkelijk. Bruno of Martijn. Boeken toe. Zouden ze dat riskeren? Met 4 kandidaten die da schermpje kunnen zien oplichten? Nee, ik denk (hoop)dat de mol hier zelf moest mollen.
Wat mij meer opvalt is dat we eigenlijk van de tweede groep, die sneller was niet veel te zien kregen. Niet wie vraagt hoe de stand is, nergens een aanwijzing hoever de tweede groep staat. Bij de eerste groep kregen we dat elke 250e die eraf ging in beeld. Van de tweede niks nada noppes.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10