Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy24 mar 2019, 20:07

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Drie duo's moeten op een roeiboot een tocht van 4km afleggen over de Gno dong rivier. Doen ze dit binnen de 2 uur dan verdienen ze elk 500 euro. Wie het snelst terug is, zal de komende nacht in een bed slapen, de tweede groep krijgt een matras terwijl het laatste duo op de grond dient te overnachten. Op het keerpunt van hun roeitocht vindt elk duo de sleutel van hun bungalow en moeten ze nog een extra kamergenoot kiezen (een zoogdier, geleedpotige of reptiel). Daarnaast kan er onderweg bijkomend geld verdiend worden door het pellen van pindanoten. Op elke boot zit ook een roeister, die ze twee keer kunnen inschakelen. Het geld dat bij de roeibootjes verdiend werd, kan maar verzilverd worden als de duo's de hele nacht in hun bungalow blijven met hun gekozen dier.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/3.php
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 21:01

 1293  Uma
Ingrid & Axel:
-500: 2x local gebruikt
+100: Pindanoten
+600
-600: code rood
0 euro

Martijn & Elisabet:
-500: 2x local gebruikt
+0: niks
+500

Eva & Kaat:
-500: 2x local gebruikt
+100: Pindanoten
+600
-600: Code rood
0 euro
Laatst gewijzigd door BeaVer op 24 mar 2019, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

yevo24 mar 2019, 21:03

 281  Uma
Ik begrijp echt niet dat Ingrid niet een avondje doorgezet heeft en bij het varken is blijven slapen.

Lijkt verdacht, maar is volgens mij gewoon een heel passieve niet erg gemotiveerde kandidaat.

Van Eva & Kaat begrijp ik het. Tarantula is nu niet echt de meest aangename gedachte.
Gebruikersavatar

Korrai24 mar 2019, 21:04

 25
Ben ik de enige dat de reden van Ingrid voor code rood echt dom vind. Daarna liggen ze ook in een slaapzaal allemaal samen, en hoort ze zijn gesnurk nog altijd? Axel en Ingrid zijn een beetje verdacht :| :?
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 21:05

 1293  Uma
Ik zou ook nie kunnen slapen op een harde vloer of naast zo'n snurker die bijna lepeltje lepeltje ligt. Had ook niets met dat varken te maken waarom ze het opgaf.
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 mar 2019, 21:05

 2354  Uma
Zelf snap ik niet waarom Axel en Ingrid blijven.. Maar dat is te opvallend als het een molactie zou zijn. Het gaat tenslotte ook maar om 600 euro.. (Zoals yevo zei)
Dat van Eva & Kaat begrijp ik. Al vond ik het spijtig toen dat dat beest zo dicht was, het niet nog dichter is geweest :mrgreen:

Ik vind dit wel een heel originele opdracht!
Laatst gewijzigd door Vermoljoen op 24 mar 2019, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt24 mar 2019, 21:06

 84  Sven
yevo schreef: Lijkt verdacht, maar is volgens mij gewoon een heel passieve niet erg gemotiveerde kandidaat.
Wel vreemd dat je dan door de selectie van de mol geraakt als 1 van de 10 kandidaten 😛
Gebruikersavatar

jos.jansen24 mar 2019, 21:07

 328  Uma
yevo schreef:
Van Eva & Kaat begrijp ik het. Tarantula is nu niet echt de meest aangename gedachte.
Wat het natuurlijk ook wel verdacht maakt aangezien zij als eerste duo een kamergenoot gekozen hebben en eigenlijk wel zeker konden zijn van een spin ofzo. Een gemakkelijke "out" dus om geen geld te verdienen
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 mar 2019, 21:07

 2354  Uma
hannes.bossuyt schreef:
Wel vreemd dat je dan door de selectie van de mol geraakt als 1 van de 10 kandidaten 😛
niet alle kandidaten moeten gemotiveerd zijn. Maar volgens mij deed ze dit om haar verdacht te maken.
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 mar 2019, 21:08

 1690  Sven
Bij die tarantula zou ik ook niet blijven liggen, en Ingrid, ja rare reden. Axel snurkt, ze ligt nog liever bij dat zwijn, waarvan ze eerder zegt dat ze van niks schrik heeft, als 't maar geen varken is. In die andere kamer moest ze toch ook bij Axel slapen? Of was dat apart?
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 21:09

 1293  Uma
jos.jansen schreef:Wat het natuurlijk ook wel verdacht maakt aangezien zij als eerste duo een kamergenoot gekozen hebben en eigenlijk wel zeker konden zijn van een spin ofzo. Een gemakkelijke "out" dus om geen geld te verdienen
En het was Eva die daarvoor had gekozen, toch?
Gebruikersavatar

zwartemol24 mar 2019, 21:59

 121
Axel was zalig in dromenland met de nodige akoestiek ... om Ingrid te doen plooien?
Hij ging wel vlug erin mee om de kamer te verlaten ook, nepmolgedrag , is toch wat obvious ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14