Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 mar 2019, 22:15

 1690  Sven
BeaVer schreef:En het was Eva die daarvoor had gekozen, toch?
Kaat ging daar wel snel in mee. Aangenomen dat ze snel willen zijn, maar ik was daar nooit in meegegaan. Ingrid en Axel zouden trouwens al kunnen weten hebben dat Kaat en Eva hadden opgegeven, want het gegil was wel heel goed te horen. Ik zou als kandidaat ook voor de zoogdieren gaan, als mol zou ik een van de dames meenemen en niet het zoogdier kiezen.
Bij aanvang van deze opdracht leek niemand de mol, aan het eind allemaal.
Gebruikersavatar

TDB24 mar 2019, 22:17

 9
Voor mij is Eva hier verdacht. Ik zou nooit voor een geleedpotige kiezen. Meteen een geldig excuus om niet in de kamer te blijven slapen.
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 22:20

 1293  Uma
Bij een geleedpotige weet je toch dat dat enkel iets vies kan zijn....
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 mar 2019, 22:24

 1690  Sven
Als ik het woord "geleedpotigen" lees, is mijn eerste gedacht dat beest dat door de kamer liep, en dan mocht Eva doen wat ze wou, het zou niet gebeuren. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Rik24 mar 2019, 22:30

 122  Uma
Ik zou zelf nooit een geleedpotige kiezen. Kan nooit iets aangenaam worden. Als mol dus ook geen interessante positie om te mollen. De kans is te groot dat dit duo er sowieso de brui aan gaf.
Gebruikersavatar

Frolva24 mar 2019, 22:33

 2204
Zou Eva weten wat 'geleedpotig' is?
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 22:34

 1293  Uma
Awel, geef mij maar da varken. Spin of slang, ain't gonna happen!
Maar dan minstens op een matje slapen.
Dus ik zou in geen enkele kamer gebleven zijn in de huidige situaties:
- Bed + slang
- matje + spin
- vloer + varken

Maar bijna alle kandidaten hadden amper angsten, dus wie was er aant faken of heeft de mol one for the team genomen?
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 22:35

 1293  Uma
Frolva schreef:Zou Eva weten wat 'geleedpotig' is?
Ik dacht dat ze eerder op een duizendpoot/miljoenpoot had gehoopt, maar die beesten zijn vaak giftig, dus ik zou dat als productie niet riskeren.
Gebruikersavatar

Yvo24 mar 2019, 22:43

 1111  Uma
BeaVer schreef:Dus ik zou in geen enkele kamer gebleven zijn in de huidige situaties:
- Bed + slang
- matje + spin
- vloer + varken
Ik had vloer + varken wel gekozen (met de gedachte dat ik me de volgende dag kon douchen).
Op de grond slapen is niet zo comfortabel, maar als het maar voor één nacht was had ik het niet zo erg gevonden.
Gebruikersavatar

ward0824 mar 2019, 22:47

 2
Rond minuut 49:38 zie je hoe Axel zijn ogen opent terwijl hij zit te snurken => doet hij dit alsof om zo Ingrid te doen overgaan naar 'code rood'? Dit beeld werd ook getoond in café de mol.
Gebruikersavatar

Social24 mar 2019, 22:49

 353  Uma
Deze aflevering doet er wel heel veel aan om Axel verdacht te maken. Dat snurken met de ogen open, dat is toch wel heel vreemd. En de groep pushen om verder te gaan in een scenario waar duidelijk geld zal verloren worden... hmmm 😲

Hij past ook mooi in het rijtje van niet-verdachten voor de kijkers.
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 mar 2019, 22:54

 1690  Sven
Ik zou eerlijk gezegd met die slang geen probleem hebben. en ik had echt medelijden met dat biggetje, waarom hing dat touw rond zijn poot? Dat beestje had waarschijnlijk meer schrik dan zij.

1. Martijn zegt het niet te hebben met slangen en er zit een slang in de kamer.
2. Ingrid zegt dat ze een varken echt niet wil.
3. Kaat gaat snel mee met de keuze van Eva voor geleedpotigen.
Eerst krijgen ze een filmpje te zien waarbij aan iedereen wordt gevraagd om de volgende x te doen alsof ze bang zijn voor een konijn. Waarschijnlijk is ook de vraag gesteld voor welke dieren ze bang zijn. Ik denk dat de keuze voor het varken of de slang niet toevallig is genomen. Pas als ze een uur in de kamer blijven krijgen ze ook het filmpje te zien waarin iedereen moet liegen dat ze bang zijn voor een konijn.
De kleine dieren werden ook getoond. Een insect? Een gekko? Een rat? Moet ik nog eens terugzien.

Degenen die in de vorige aflevering werden getoond als niet verdacht komen hier verdacht over en omgekeerd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14