Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 mar 2019, 20:28

 8153
Kan je een screenshot plaatsen van die zakken?
Gebruikersavatar

Jay-Lo30 mar 2019, 20:41

 1690  Sven
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 mar 2019, 20:51

 8153
Merci Jay-Lo !
Ik zie daar eigenlijk niets speciaals aan.
Gebruikersavatar

annazoektmol30 mar 2019, 22:39

 50  Uma
hieronder zie je de achterkant (deels).
die van de zoogdieren is inderdaad een andere zak. staat daar tv op?
Afbeelding
Gebruikersavatar

billie.holiday31 mar 2019, 06:11

 462  Bert
Wie slaapt er nu met slippers aan ? Als ik ga slapen doe ik toch mijn schoenen uit. Martijn, Elisabeth, Kaat en Eva zijn op blote voeten, Ingrid en Axel dragen beiden slippers om te slapen. Volgens mij waren die twee niet van plan om daar te blijven slapen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2019, 08:38

 8153
Ik heb er ook op gelet.
Van Ingrid kan ik het wel begrijpen. Ze had waarschijnlijk schrik dat het varkentje, als ze haar slippers aan de kant zette, haar slippers ging opeten en daarna haar tenen ging afbijten. Als het hen niet al lang vertrappeld had natuurlijk :mrgreen:
Gebruikersavatar

Klaartje31 mar 2019, 10:41

 2245  Uma
billie.holiday schreef:Wie slaapt er nu met slippers aan ? Als ik ga slapen doe ik toch mijn schoenen uit. Martijn, Elisabeth, Kaat en Eva zijn op blote voeten, Ingrid en Axel dragen beiden slippers om te slapen. Volgens mij waren die twee niet van plan om daar te blijven slapen.
Nou, als ik ga slapen, dan heb ik toch mijn sloefen aan. Om naar boven te gaan vanzelfsprekend, met blote voeten de trap oplopen is mij zeker 's winters veel te koud.

Ook niet vergeten dat Axel en Ingrid wisten dat ze op de grond zouden moeten liggen. In zo'n geval zou ik ook tegen mezelf zeggen dat het qua discomfort al erg genoeg is om op de grond te slapen, als er dan nog een beest zit dat aan mijn blote voeten komt likken, iewh! 🙂
Gebruikersavatar

janeen.janssens01 apr 2019, 04:14

 30  Bert
Mooie terugblik op de "oortjeszak"
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2019, 07:41

 8153
En die lijkt op een... varken! :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2019, 10:16

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:En die lijkt op een... varken! :mrgreen:
Dat was dus duidelijk een hint: Martijn, Ingrid noch het varken zijn de mol. 🙌🏼
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 apr 2019, 12:17

 2354  Uma
chicawah.janssen schreef:En die lijkt op een... varken! :mrgreen:
Misschien is het wel een Mol? :mrgreen:
Gebruikersavatar

Moldedju01 apr 2019, 15:17

 507  Yens
In Cafe de mol verklapte Ingrid dat ze niet alles hadden laten zien wat er tijdens hun nacht gebeurde. Blijkbaar was het varken ook beginnen urineren en gezien ze op de grond sliepen was de "pis" onder/in de mat van Axel gelopen. Dat was ook de reden waarom hij zo dicht bij Ingrid ging liggen en haar dus door zijn gesnurk wakker hield.

Door dit deel weg te laten is Axel natuurlijk een pak verdachter geworden.... Als hij de mol is zou ik net denken dat ze dit wel zouden vermelden om hem een goed excuus te geven om mee te vertrekken. Nu leek het alsof hij zomaar meegaat met Ingrid zonder reden en hebben ze nog doen uitschijnen dat hij niet sliep door een shot toe te voegen waarop zijn ogen open zijn.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14