Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Yvo26 mar 2019, 20:15

 1111  Uma
chicawah.janssen schreef:Bas is minder breed dan Joeri maar hij heeft toch wel bicepsen zenne. En Martijn is veel jonger dan Bruno.
Bas begrijp ik nog. En ja, Martijn is inderdaad veel jonger en daardoor ook een stuk minder sterk (dat zie je ook aan zijn tengere lichaamsbouw). Hij heeft zijn boost nog niet gekregen.
Gebruikersavatar

Holmes26 mar 2019, 20:26

 395
sanne.marico schreef:Heeft er iemand al eens berekend hoeveel geld er hier is misgelopen door te cashen? De 3 mannen hebben alle rondes gewonnen. Cashen lijkt me dus een subtiele mol actie...
3200 te verdienen door in alle rondes te verdubbelen.
1200 effectief gewonnen (800 + 200 +200)
=> 2000 verloren

Hadden ze elke ronde gecasht, dan hadden ze 1000 EUR verdiend en 2200 EUR verloren. Dus eigenlijk maar 200 EUR minder dan dat ze nu behaald hebben.

Was de bal 1s vroeger op de grond gevallen, dan hadden ze 1000 EUR gewonnen en 2200 verloren.
Moesten ze alles verdubbeld hebben dan was er 3200 verloren.
Verdubbelen hield meer risico in dan cashen.
Gebruikersavatar

sanne.marico26 mar 2019, 20:41

 3
Blijven verdubbelen had de groep nooit toegestaan... Hoe meer je cashed hoe kleiner de potentiële winst. En proberen te blijven verdubbelen om dan te hopen dat er niets gewonnen word zet de mol te hard in het vizier van de kijker. Zoveel mogelijk cashen lijkt me dus echt meer iets voor de mol.
Gebruikersavatar

Jay-Lo26 mar 2019, 21:00

 1690  Sven
Axel lijkt me de kandidaat die per se de finale wil halen en zo snel mogelijk de mol wil vinden. En dat kan door deze tactiek toe te passen. Altijd verdubbelen. Aan het eind, of net voor het eind speelt de mol het geld uit de pot en blijf je in de laatste ronde met 200euro achter. Axel speelt niet voor het geld. Bij de kettingproef deed hij net hetzelfde. De groep aanmanen om door te gaan om te zien wie wilde vertragen. In de bungalows gaat hij gewillig met Ingrid mee naar de slaapzaal, hij maakt zich hier verdacht naar de anderen toe, maar weet wel dat Ingrid, Kaat en Eva verdacht zijn.
Gebruikersavatar

Jay-Lo26 mar 2019, 22:04

 1690  Sven
Afbeelding
Je ziet hier waar het mis loopt, Bruno is in ronde 3 van de mat af, maar het meisje met de gele band schrikt en vergeet de bal van de sokkel te lopen. Bruno moet hier wel terug, hij kan moeilijk een halve minuut wachten tot hare frank is gevallen. Daarom vind ik Bruno nog verdacht.
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2019, 02:26

 507  Yens
Door de beelden vanuit verschillende hoeken en vertraagd af te spelen, lijkt het allemaal veel erger dan het was. Speel dit in real time af en hij is binnen de seconde terug op zijn positie. Hij wankelt ook niet eens als dat meisje stampt. Dat bedoel ik met framing. Het is als bij een tackle bij voetbal die je in vertraging op tv ziet. Die lijkt altijd veel harder en zwaarder te zijn dan als je het op echte snelheid ziet.
Gebruikersavatar

marc.roose27 mar 2019, 17:31

 193  Sven
Jay-Lo schreef:Afbeelding
Je ziet hier waar het mis loopt, Bruno is in ronde 3 van de mat af, maar het meisje met de gele band schrikt en vergeet de bal van de sokkel te lopen. Bruno moet hier wel terug, hij kan moeilijk een halve minuut wachten tot hare frank is gevallen. Daarom vind ik Bruno nog verdacht.
Hier had het inderdaad afgelopen moeten zijn ,maar dat vind ik niet verdacht van Bruno.
Het is de zwarte gordel die Bruno van de mat duwt ,het meisje twijfelt, de zwarte gordel kijkt naar haar van : alé waar wacht ge op .... waardoor Bruno de kans krijgt om zich te herpakken.
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 mar 2019, 18:04

 1690  Sven
Ikke wel. 😃
Gebruikersavatar

billie.holiday27 mar 2019, 18:30

 462  Bert
Yvo schreef:Bas begrijp ik nog. En ja, Martijn is inderdaad veel jonger en daardoor ook een stuk minder sterk (dat zie je ook aan zijn tengere lichaamsbouw). Hij heeft zijn boost nog niet gekregen.
Mijn zoon is 25 , hij is 1m68 weegt amper 60 kilo , hij heeft zwarte gordel in judo. Hij ziet er tenger uit, maar hij kan een boom als Joeri er gewoon onderuit halen. Dit alles heeft te maken met techniek en niet met lichaamsbouw.
Maar de kandidaten konden idd niet weten wat de sterke proef inhield.
Laatst gewijzigd door billie.holiday op 27 mar 2019, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

mark.vandaele27 mar 2019, 18:37

 178
Yvo schreef:Bas begrijp ik nog. En ja, Martijn is inderdaad veel jonger en daardoor ook een stuk minder sterk (dat zie je ook aan zijn tengere lichaamsbouw). Hij heeft zijn boost nog niet gekregen.
Al die Vietnamese gastjes waren anders ook redelijk tenger. 😛
Gebruikersavatar

Yvo27 mar 2019, 23:08

 1111  Uma
billie.holiday schreef:Mijn zoon is 25 , hij is 1m68 weegt amper 60 kilo , hij heeft zwarte gordel in judo. Hij ziet er tenger uit, maar hij kan een boom als Joeri er gewoon onderuit halen. Dit alles heeft te maken met techniek en niet met lichaamsbouw.
Maar de kandidaten konden idd niet weten wat de sterke proef inhield.
Inderdaad, met techniek. En niet met kracht. Ik denk dat Martijn techniek noch kracht heeft.
Hem zou ik dus zeker niet gekozen hebben voor deze proef. En dat heeft de groep ook niet gedaan.
Gebruikersavatar

marc.koenen01 apr 2019, 15:01

 122
Ik had deze proef nog eens bekeken en die laatste die Bruno van de mat trapt kwam toch redelijk snel en hard aan.Je moet toch sterk zijn om deze trap op te vangen zonder te bewegen of evenwicht te verliezen.