Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Taupe07707 apr 2019, 15:44

 767  Yens
Was het niet Eva die direct gooide? Dus als je zo redeneert dan kan je van 2 naar 1.... te simpel. Beetje zoals zeggen dat de Oost-kantons...
Gebruikersavatar

astridm07 apr 2019, 16:37

 287
Vermoljoen schreef:Die vraag heb ik hierboven ook al eens gesteld... 2400 euro/8 bekjes = 300 euro per juist bakje, was voor mij logischer geweest.
Misschien was dat ook wel het uitgangspunt maar bleek de proef bij een test te makkelijk te zijn. In plaats van een nieuwe proef te verzinnen, hebben ze gekozen voor 'alles of niets' om het moeilijker te maken. Moeilijker voor de kandidaten dan, maar wel makkelijker voor de mol om de proef te laten mislukken. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 apr 2019, 16:41

 8153
Taupe077 schreef:Was het niet Eva die direct gooide? Dus als je zo redeneert dan kan je van 2 naar 1.... te simpel. Beetje zoals zeggen dat de Oost-kantons...
Ik wijt het eigenlijk vooral aan Eva's impulsiviteit.
Gebruikersavatar

Holmes07 apr 2019, 16:56

 395
Taupe077 schreef:Was het niet Eva die direct gooide? Dus als je zo redeneert dan kan je van 2 naar 1.... te simpel. Beetje zoals zeggen dat de Oost-kantons...
Eva stelde de vraag maar het was Axel die bevestigde en nadien Eva die het uitvoerde... :?

Nadien leken ze elkaar voortdurend te testen op molgedrag (de stipjes, de laatste vis, ...)
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT07 apr 2019, 17:09

 767  Yens
astridm schreef:Misschien was dat ook wel het uitgangspunt maar bleek de proef bij een test te makkelijk te zijn. In plaats van een nieuwe proef te verzinnen, hebben ze gekozen voor 'alles of niets' om het moeilijker te maken. Moeilijker voor de kandidaten dan, maar wel makkelijker voor de mol om de proef te laten mislukken. 😉
Dat kan inderdaad, maar als ze zoiets ontdekken bij tests voor ze op reis vertrekken, kunnen ze het te winnen bedrag van de opdracht toch nog makkelijk aanpassen naar een normaler getal.