Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

Davy31 mar 2019, 20:35

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Twee duo's gaan naar het strand. Daar staan een groep enthousiaste vietnamezen te genieten van een silent disco. De vier kandidaten krijgen drie opdrachten voorgeschoteld. Eerst krijgen twee van de spelers via hun koptelefoon elk een ander lied te horen. Het andere duo moet via hun gezang het verband tussen de twee songs vinden. Daarna worden er twee schlagers afgespeeld op de silent disco. Aan de kandidaten om de dansende vietnamezen op te delen volgens nummer. Tot slot moet één kandidaat op een knop drukken wanneer het lied van de drie medespelers de 'ontploffing' bereikt.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/4.php

hannes.bossuyt31 mar 2019, 20:52

84  Sven
Die koptelefoons waren overigens ook een ideale manier om een mol instructies te geven voor komende opdrachten.

jos.jansen31 mar 2019, 21:34

328  Uma
hannes.bossuyt schreef:Die koptelefoons waren overigens ook een ideale manier om een mol instructies te geven voor komende opdrachten.
Op zich inderdaad een mogelijkheid, maar bij de volgende proef is gezegd dat de mol nog van niets wist. Dus ik vermoed niet dat dit gebeurt is.

BeaVer31 mar 2019, 21:36

1293  Uma
De mol wist niets van de komende opdracht. Dat wil dus niet zeggen dat hij/zij geen briefing heeft gekregen ivm de silent disco

hannes.bossuyt31 mar 2019, 21:39

84  Sven
jos.jansen schreef:Op zich inderdaad een mogelijkheid, maar bij de volgende proef is gezegd dat de mol nog van niets wist. Dus ik vermoed niet dat dit gebeurt is.
Dat gaat over de volgende opdracht, er kan best andere info gegeven zijn. Ik denk dat er bij een programma als de mol een advocaat naast zit om alle uitspraken na te lopen :p

jos.jansen31 mar 2019, 21:45

328  Uma
hannes.bossuyt schreef:
Dat gaat over de volgende opdracht, er kan best andere info gegeven zijn. Ik denk dat er bij een programma als de mol een advocaat naast zit om alle uitspraken na te lopen :p
Nee de advocate zit tussen de deelnemers 😉

jos.jansen31 mar 2019, 21:55

328  Uma
Dat Kaat hier verschillende keren reanimeren vermeld en dat dit niet geprobeerd word als link is me zeer verdacht. Het is ook de "typische" mol actie van juist te laat iets te vinden. Hetzelfde kan hier natuurlijk ook over Bruno gezegd worden

Jay-Lo31 mar 2019, 22:25

1690  Sven
Ja, maar voor t zelfde geld stond Kaat daar naast Joeri, en die beslist dan om het toch te proberen. Als ze de mol is neemt ze daar wel een risico, ik vind het ook verdacht dat Bruno daar niets mee doet.
Elisabet trekt de tweede proef recht, door nog snel te veranderen.

Frolva31 mar 2019, 22:41

2204
jos.jansen schreef:Dat Kaat hier verschillende keren reanimeren vermeld en dat dit niet geprobeerd word als link is me zeer verdacht.
Mja. Maar wie had (thuis) het juiste antwoord ? Ik alvast niet; ook niet nadat ik Kaat over 'reanimeren ' bezig hoorde.
Vond het eerlijk gezegd een beetje een vreemde 'link'.

jos.jansen31 mar 2019, 22:45

328  Uma
Frolva schreef:
Mja. Maar wie had (thuis) het juiste antwoord ? Ik alvast niet; ook niet nadat ik Kaat over 'reanimeren ' bezig hoorde.
Vond het eerlijk gezegd een beetje een vreemde 'link'.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het antwoord ook niet wist (hoewel ik wel weet dat stayin' alive het juist ritme aangeeft voor reanimatie). De ontbrekende link voor het antwoord te vinden was voor mij waarschijnlijk de titel van het tweede nummer (my heart will go on) aangezien ik het wel ken maar niet op de titel kwam.