Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

annazoektmol01 apr 2019, 15:18

 50  Uma
hier zie je wat eerder werd aangehaald, Kaat is te laat...
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Social01 apr 2019, 15:24

 353  Uma
Kaat is niet te vroeg of te laat, gewoon iets minder enthousiast dan de rest bij de "ontploffing"
Gebruikersavatar

Moldedju01 apr 2019, 15:43

 507  Yens
Wat mij opviel bij de 2de opdracht:

Elisabeth wisselt nog juist een persoon van de ene groep naar de andere zodat de opdracht slaagt.
Niet echt mols gedrag, denk ik dan ....
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2019, 15:51

 3483  Uma
Moldedju schreef:Wat mij opviel bij de 2de opdracht:

Elisabeth wisselt nog juist een persoon van de ene groep naar de andere zodat de opdracht slaagt.
Niet echt mols gedrag, denk ik dan ....
Klopt maar die persoon was dan ook opvallend out of sync.
Gebruikersavatar

Moldedju01 apr 2019, 16:02

 507  Yens
Dat hadden Joeri en Bruno dan in elk geval niet gezien, dus was het nergens voor nodig om nog te wisselen 😉
Kaat helpt hier ook om de juiste keuze te maken trouwens ...
Gebruikersavatar

Klaartje01 apr 2019, 16:22

 2245  Uma
Social schreef:Kaat is niet te vroeg of te laat, gewoon iets minder enthousiast dan de rest bij de "ontploffing"
Ga ik volkomen mee akkoord. Heb net de hele aflevering nog eens herbekeken en Kaat is helemaal niet te laat of te vroeg, gewoon gelijktijdig met Elisabet en Joeri.
Gebruikersavatar

astridm01 apr 2019, 22:06

 287
Klaartje schreef:Ga ik volkomen mee akkoord. Heb net de hele aflevering nog eens herbekeken en Kaat is helemaal niet te laat of te vroeg, gewoon gelijktijdig met Elisabet en Joeri.
Kaat valt niet zo op omdat ze in haar handen klapt, maar dat was wel vantevoren afgesproken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2019, 10:47

 8153
Klaartje schreef:Ga ik volkomen mee akkoord. Heb net de hele aflevering nog eens herbekeken en Kaat is helemaal niet te laat of te vroeg, gewoon gelijktijdig met Elisabet en Joeri.
Waar Kaat wel een beetje te laat was is bij het gejuich om de geslaagde kettingproef 😉
Gebruikersavatar

janeen.janssens02 apr 2019, 13:13

 30  Bert
En te vroeg met een halfslachtige handklap in de disco op 38'43"....
Ze maakt ook allerlei handgebaren die Bruno makkelijk kunnen misleiden terwijl ze ook de anderen voortdurend in het oog houdt ipv zich op de muziek te concentreren, wat Joeri en Elisabet duidelijk wel doen.
Haar keuze voor klap kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn. De ontploffing gebeurt op "hands up". Door te kiezen voor handklap toont ze dat ze de song niet kent.
Gebruikersavatar

marc.koenen04 apr 2019, 02:26

 122
Kaat had meer oog voor de moves van Joeri dan voor het scherm van de opdracht
😃
Gebruikersavatar

Gillesisdemol04 apr 2019, 07:19

 373
Mijn buikgevoel fluistert dat de Mol in de andere groep zat :|
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 apr 2019, 09:26

 2354  Uma
Daar ben ik niet zo zeker van... Ik dacht dat de opdracht met de vissen helemaal zou mislukken, maar die is toch gelukt. Als De Mol dit ook dacht, dan kan hij/zij toch beter bij deze opdracht mollen?