Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jansen31 mar 2019, 22:47

 3423  Yens
Het feit dat Kaat het woord "reanimatie" 3x uitspreekt, vind ik nu net geen molactie. Ze laadt toch nodeloos de verdenking op haar dan? Als ze het niet zegt, dan kraait er geen haan naar. Kaat is voor mij niet de mol. Ze wordt wel al sinds vorige week in de "verf" gezet.
Gebruikersavatar

Jay-Lo31 mar 2019, 23:02

 1690  Sven
Frolva schreef:Mja. Maar wie had (thuis) het juiste antwoord ? Ik alvast niet; ook niet nadat ik Kaat over 'reanimeren ' bezig hoorde.
Vond het eerlijk gezegd een beetje een vreemde 'link'.
Als je een EHBL cursus volgt wordt dat wel gezegd. Dat is het ritme om hartmassage te geven, is niet gek dat ze dat zegt, ook omwille van haar opleiding zal ze die cursus al wel gezien hebben, alleen legt ze de link niet met het andere nummer, ik ook niet trouwens.
Gebruikersavatar

astridm01 apr 2019, 00:01

 287
Frolva schreef:Mja. Maar wie had (thuis) het juiste antwoord ? Ik alvast niet; ook niet nadat ik Kaat over 'reanimeren ' bezig hoorde.
Vond het eerlijk gezegd een beetje een vreemde 'link'.
Ik wist het niet van dat reanimatie-ritme, echt nog nooit van gehoord.
Maar toen Kaat zei dat deze muziek bij reanimatie gebruikt wordt, was het voor mij wel meteen duidelijk. In leven blijven (Staying alive) en mijn hart blijft kloppen (My heart will go on) is toch wel een duidelijke link. Waarom deed Bruno daar niks?
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2019, 00:48

 3483  Uma
Jay-Lo schreef:Als je een EHBL cursus volgt wordt dat wel gezegd. Dat is het ritme om hartmassage te geven, is niet gek dat ze dat zegt, ook omwille van haar opleiding zal ze die cursus al wel gezien hebben, alleen legt ze de link niet met het andere nummer, ik ook niet trouwens.
Staying Alive heeft het juiste aantal bpm (beats per minute) voor hartmassage. Iedereen die in de laatste 5 jaar een cursus EHBO gevolgd heeft (of een opleiding in de medische sector) heeft dat ingeprent gekregen.
Gebruikersavatar

Jansen01 apr 2019, 06:23

 3423  Yens
Social schreef:Kaat heeft wss naar The Office (US) gekeken:

https://www.youtube.com/watch?v=ssIY8NYwvh4
Kaat is in opleiding kinesitherapie. Het lijkt me evident dat EHBO deel uitmaakt van haar opleiding.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2019, 07:24

 8153
Inderaad mijn beste. EHBO zit (al sinds de jaren stillekens) in het lessenpakket.

astridm schreef:IWaarom deed Bruno daar niks?
Bruno doet nooit echt veel hé 😉
Gebruikersavatar

BeaVer01 apr 2019, 08:10

 1293  Uma
Ik had het op de valreep wel door, maar moest toch efkes denken... "wat heeft celine dion daarmee te maken" maar het was de titel.

Molactie van Bruno om te doen alsof hij het niet had gehoord/begrepen?
Gebruikersavatar

gilles.claeys01 apr 2019, 09:12

 28  Philippe
Het woord was 'reanimatie', maar als mol zou ik dan gewoon reanimeren ingevuld hebben. De link werd dan wel gevonden, maar het woord was toch verkeerd. Minder verdacht en geen geld binnen. Voor mij lijkt het dus dat Kaat en Bruno oprecht de link niet vonden
Gebruikersavatar

BogersAsset01 apr 2019, 09:23

 65
Kaat en Bruno kregen toch ook het aantal letters te zien (10) maar deden precies niet eens moeite om de link te vinden... Van Bruno weten we dat het nen passieve is ma van Kaat had ik écht wel meer verwacht.

Dus ofwel wil ze zich verdacht maken voor de andere 3 (en dan vnl. Bruno) ofwel is zij of Bruno gewoon de mol en laten ze 'begaan' omdat de andere ook niet echt pusht ofzo.

één ding is zeker, moest Joeri in de plaats van Bruno geweest zijn hadden ze duidelijk het geld wel gewonnen :').

De tweede en derde opdracht lijken goed te lukken maar dat is dan ook vooral omdat Bruno en Kaat daar weinig in konden 'verpesten' . Bruno had wel 'per ongeluk' de drop kunnen missen eigenlijk (al is het niet duidelijk hoeveel 'marge' er was natuurlijk. Ik snap ook niet hoe ze die kleuren konden laten 'afhangen' van het moment waarop de knop werd ingedrukt of ligt dat aan mij?

Voor mij is uit deze opdracht Kaat toch net iets verdachter als Bruno. Elisabet staat ook nog wel in de top 3 van mijn 'mollen' maar bij deze opdracht hield ze zich eerder gedeisd, lijkt me...
Gebruikersavatar

philippe.duthoit01 apr 2019, 10:41

 1
de 3de opdracht waar de DJ het hoogtepunt van het liedje moest inschatten.
Kaat die opvallend te vroeg springt en in de herhalingen word ze zelfs niet getoond
of is dit een manier van de redactie om ons mensen verdacht te maken en de aandacht weer af te wenden

eigenlijk zou ik graag eens ALLE footage willen zien ...
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2019, 11:10

 3483  Uma
philippe.duthoit schreef:...
eigenlijk zou ik graag eens ALLE footage willen zien ...
hmm...?? dus halfweg aflevering 1 eindigt het programma wegens mol ontmaskerd?