Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 apr 2019, 15:33

 1690  Sven
BeaVer schreef:De vraag is hier ook hoe bepaald werd welke zakmes-coördinaten bij welke persoon en dus welk bedrag hoorde.
hebben ze gewoon gezegd: "we gaan eerst voor het laagste bedrag" en hebben daarna willekeurig 1 van de kaartjes genomen? Of konden ze op voorhand de 2 bekijken en beslissen op welke coördinaten ze welk bedrag in zouden zetten?
Dat wordt niet gezegd natuurlijk. Misschien omdat die 2 wisten dat het eerste het moeilijkste was en daar dan maar de 300 op ingezet hebben, en als ze dat laten zien weten wij wie eventueel uit te sluiten is.
En dat het een spelletje is tussen Bruno en Axel, wanneer Axel daar ' allee, loop, 52m, lopen en tellen' zei. Bruno kon er toch om lachen, dat Axel hem beschuldigde van het eerste te zijn voorbij gelopen.
Gebruikersavatar

kiki.mander27 apr 2019, 00:57

 30
Ik weet niet of iemand hierover al heeft geschreven (indien wel, mijn excuses), maar het viel me in de 5e aflevering op dat Joeri ervoor gekozen heeft om onder zijn short lange, zwarte kousen te dragen. Kan dit erop wijzen dat hij op voorhand wist dat er een trektocht door het woud op het programma stond? Dan zou ik nl. ook lange kousen dragen ivm bescherming tegen teken... Zou Joeri toch de mol kunnen zijn?
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2019, 08:26

 2354  Uma
Ik zie hier geen hint in omdat er in de productie wel een persoon zit die voor de communicatie met de kandidaten moet zorgen. Hij of zij zal waarschijnlijk ook zeggen wat voor kleren ze moeten aandoen. Diegene kan zeggen:"Doe allemaal avontuurlijke kleren aan, want we gaan een wandeltocht maken". Dat laatste zou er zelfs nog niet bij moeten.
Dit is voor mij geen hint.
Gebruikersavatar

KevinL27 apr 2019, 15:05

 87
Mocht het zo makkelijk zijn.. 😃
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2019, 20:02

 3423  Yens
Taupe077 schreef:Net herbekeken en wat zie ik ... Joeri draagt een onderbroek van Hunkemöller!
En wat lees is mol 😲
Een "hunk mol" 😲
Gebruikersavatar

kiki.mander27 apr 2019, 23:19

 30
Echte onderbroekenlol 😂

Maar los daarvan, zit ik toch nog steeds met die lange zwarte kousen. Ik denk wel dat de crew gezegd heeft dat de kandidaten sportief gekleed moesten zijn, maar dat er niet is bij gezegd dat het een survivaltocht of een boswandeling zou zijn. Ik denk dit omdat Eva duidelijk zegt: amai ik ben blij dat ik mijn wandelschoenen heb aangedaan en ook omdat er nog andere kandidaten zijn die een short dragen met daaronder blote benen en korte kousen. In het dichtbegroeide oerwoud kan dit lelijke krassen opleveren ofwel tekenbeten... Wie dit op voorhand weet beschermt natuurlijk zijn onderbenen.... Maar ik geef toe dat het nogal simpel zou zijn om op deze manier de mol te ontmaskeren :o
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2019, 23:27

 1690  Sven
kiki.mander schreef:Echte onderbroekenlol 😂

Maar los daarvan, zit ik toch nog steeds met die lange zwarte kousen. Ik denk wel dat de crew gezegd heeft dat de kandidaten sportief gekleed moesten zijn, maar dat er niet is bij gezegd dat het een survivaltocht of een boswandeling zou zijn. Ik denk dit omdat Eva duidelijk zegt: amai ik ben blij dat ik mijn wandelschoenen heb aangedaan en ook omdat er nog andere kandidaten zijn die een short dragen met daaronder blote benen en korte kousen. In het dichtbegroeide oerwoud kan dit lelijke krassen opleveren ofwel tekenbeten... Wie dit op voorhand weet beschermt natuurlijk zijn onderbenen.... Maar ik geef toe dat het nogal simpel zou zijn om op deze manier de mol te ontmaskeren :o
Sterk zijn is simpel zijn, zou Joeri zeggen. 😃
Maar dat is wel een goeie opmerking. Er was hier al een opmerking gemaakt over de opgetrokken en afgezakte kousen van Joeri, maar misschien zit het wel daar in. Joeri wist het en droeg lange kousen.
Gebruikersavatar

thomas.e28 apr 2019, 01:46

 91
Jansen schreef:Een "hunk mol" 😲
Als Joeri de mol blijkt, dan wordt dit wel een hintje om in te kaderen. Ik kijk er al naar uit. 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 apr 2019, 09:42

 8153
Jansen schreef:Een "hunk mol" 😲
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

stef.deroeck28 apr 2019, 10:41

 14  Nele
thomas.e schreef:Als Joeri de mol blijkt, dan wordt dit wel een hintje om in te kaderen. Ik kijk er al naar uit. 😂
De mol was voordien niet gekozen, of de crew zou een slip moeten hebben meegebracht....
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7