Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2019, 22:50

 8153
Hij deed het schitterend!

Frolva schreef:De prijs werd toegekend door een onafhankelijke jury. Ik zou er niets achter zoeken. (serieus 😉 )
Toen in seizoen 2 een echte kunstkenner moest proberen aanduiden welk kunstwerk van Niki en David was, hebben ze gewoon vooraf aan die vent gezegd welk werk het was (wat ik superflauw vond).
Het is dus niet onmogelijk dat aan die Vietnamese madammekes gezegd werd dat het Bas moest zijn.
Maar het zal wel eerlijk verlopen zijn.
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 apr 2019, 08:13

 2354  Uma
Het ging hier volgens mij echt tussen Bas en Bruno.. Maar deed Bruno niet iets met zijn armen dat niet goed was?
Gebruikersavatar

Jansen24 apr 2019, 09:40

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Hij deed het schitterend!


Toen in seizoen 2 een echte kunstkenner moest proberen aanduiden welk kunstwerk van Niki en David was, hebben ze gewoon vooraf aan die vent gezegd welk werk het was (wat ik superflauw vond).
Het is dus niet onmogelijk dat aan die Vietnamese madammekes gezegd werd dat het Bas moest zijn.
Maar het zal wel eerlijk verlopen zijn.
Wou de gastheer niet eerst de prijs aan Kaat geven en heeft daarna de gastvrouw beslist om Bas te kiezen? Misschien werd gewoon de gastvrouw "omgekocht" om Bas te selecteren?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2019, 10:11

 8153
Meneer wilde inderdaad de prijs aan Kaat geven, maar de madammekes vonden dat zij teveel in het Nederlands gefluisterd had met Joeri en Eva.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12