Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Moldedju09 apr 2019, 17:39

 507  Yens
chicawah.janssen schreef:Het zevende seizoen hé
Nu je het zegt ook bij de cijfercombinatie ! 1-1+8+5+2-8= 7 😉
Gebruikersavatar

Lienmol09 apr 2019, 22:39

 8  Uma
Cedric schreef:
Die speech... Geen idee hoe graag Elisabet speeches geeft, maar in haar plaats zou ik gigantisch nerveus geweest zijn. Als je niet voorbereid bent en een ganse groep moet toespreken, terwijl je zelf misschien niet zo graag voor groepen staat, dan zijn die 2 minuten echt wel lang.
Ja ik begrijp wat je zegt en ik zou zelf ook zeer nerveus zijn maar ze praatte uiteindelijk maar anderhalve minuut wat ze zelf toch wel kon inschatten dat het geen twee minuten was... Oké dat je enkele seconden te weinig hebt (sneller tellen omdat je nerveus bent) maar toch geen halve minuut ? (Btw no offense he) vond ik best verdacht dat ze hem niet afmaakte...

Kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat ze zenuwen had en niet onbeleefd over wilde komen ivm prijs ofzo...
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2019, 22:41

 348
Anderzijds was dit een goede manier om toch goed over te komen en een poging te wagen maar toch dit te laten mislukken, zodat ze niet opgesloten zou worden en de proef zou kunnen mollen.
Gebruikersavatar

Lienmol09 apr 2019, 22:45

 8  Uma
Kan ook, met voorkennis over de komende opdracht. Zo had ik er nog niet over gedacht ._.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2019, 22:46

 8153
Misschien ook daarom dat ze zoveel dronk?
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2019, 22:49

 348
chicawah.janssen schreef:Misschien ook daarom dat ze zoveel dronk?
Als ze de Mol is heeft ze de briefing toch niet goed begrepen 😃

De grootste angst van de makers was echter alcohol. “Dat is één van onze terugkerende nachtmerries: een mol die zich zat drinkt en er iets uitflapt”, lacht Anthony Lievens.
Gebruikersavatar

jos.jansen09 apr 2019, 22:53

 328  Uma
MolWout schreef:
Als ze de Mol is heeft ze de briefing toch niet goed begrepen 😃

De grootste angst van de makers was echter alcohol. “Dat is één van onze terugkerende nachtmerries: een mol die zich zat drinkt en er iets uitflapt”, lacht Anthony Lievens.
Wie weet vermelden ze dit in het interview omdat hun mol nogal wat glaasjes op had tijdens dit diner 😉

*zwaait vanuit de Elisabet tunnel
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2019, 22:56

 348
Elisabet

Wat mij opvalt tijdens deze proef zijn de volgende dingen:

- Elisabet houdt haar speech, maar stopt bijna een halve minuut te vroeg - dit is het ideale moment om het verdenkingspercentage te laten dalen bij de kandidaten en om niet opgesloten te worden en alsnog de proef te laten mislukken. Want kom op, de Mol gaat toch niet de voornaamste kandidaat willen zijn?

- Als Bruno zijn mop vertelt (die trouwens kei grappig was, zegt ze nadrukkelijk dat de gastheer de grap niet grappig vindt. Wilde ze hier aansporen dat zijn opdracht niet gelukt was?

In het algemeen vind ik ook dat Elisabet enorm tegendraads deed tijdens het diner.
Elisabet begint meer en meer op Cathy te lijken (maar dan met make-up) - de fanatieke kandidaat die verdenkt wordt door haar fanatiek maar dan toch de Mol niet blijkt te zijn.

Gebruikersavatar

Cedric09 apr 2019, 22:58

 2834  Uma
Het enige wat ik niet begreep van Elisabet is dat ze perfect had kunnen tegen pakweg Axel zeggen van "geef een teken na 2 minuten speech".
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT09 apr 2019, 23:01

 767  Yens
Deze opdracht heeft Elisabet ook terug doen stijgen op mijn lijstje. Ze is hier toch wel één van de verdachtste, of misschien wel de verdachtste kandidaat van allemaal. Na haar positieve omwisseling bij de silent disco, het succesvol oplossen van de raadsels op de boot en op eigen initiatief voor het laagst bedrag gaan bij de survivalopdracht had ik haar bijna volledige afgeschreven als mol, maar dit doet mij toch weer serieus twijfelen. Ze is inderdaad heel tegendraads en doet hier een actie die perfect bij een mol zou passen.

Cedric schreef:Het enige wat ik niet begreep van Elisabet is dat ze perfect had kunnen tegen pakweg Axel zeggen van "geef een teken na 2 minuten speech".
In het Engels dan 😉
Gebruikersavatar

Moldedju10 apr 2019, 00:31

 507  Yens
Mollenjager-DT schreef:Deze opdracht heeft Elisabet ook terug doen stijgen op mijn lijstje. Ze is hier toch wel één van de verdachtste, of misschien wel de verdachtste kandidaat van allemaal
Tja, zo'n individuele opdrachten en public zijn natuurlijk ook ideaal om jezelf verdacht te maken als je de mol niet bent. Of om jezelf onverdacht te maken als je wel de mol bent. In elk geval doe je niets ongezien hier.
Ik vind het bijzonder moeilijk om uit deze proef eender welke conclusie te trekken. Buiten dan het feit dat het goede tv was 😂
Gebruikersavatar

Mola Lisa10 apr 2019, 06:58

 328  Uma
MolWout schreef:Elisabet


- Als Bruno zijn mop vertelt (die trouwens kei grappig was, zegt ze nadrukkelijk dat de gastheer de grap niet grappig vindt.
In mijn jeugdjaren (lang geleden dus) werd die mop niet met een pinguin maar met een non verteld. Maar wie zou dit nu nog snappen :?:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12