Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy07 apr 2019, 20:30

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
De groep is uitgenodigd op het etentje van Mr. en Mrs. Huang (hooggeplaatste wijn-importeurs). Ze dienen zich zo goed mogelijk aan de plaatselijke etiquette te houden, want na het diner zal één van hen uitgeroepen worden tot voornaamste kandidaat. Een driekoppige jury van de etiquetteschool houdt alles nauwlettend in de gaten. Maar om geld te verdienen zullen de kandidaten tijdens het diner een individuele opdracht krijgen die ingaat op de beleefdheidsregels.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/5.php
Gebruikersavatar

masterveecee07 apr 2019, 20:40

 3547  Sven
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 apr 2019, 20:53

 1690  Sven
De mol wil niet opgesloten worden en dus niet gekozen te worden. Denk ik. Elisabet hier erg verdacht. Die kapt van aan het begin het ene glas na het andere naar binnen.
Gebruikersavatar

Cedric07 apr 2019, 21:02

 2834  Uma
Tranen met tuiten gelachen met deze opdracht. Niet normaal. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mola Lisa07 apr 2019, 21:25

 328  Uma
Cedric schreef:Tranen met tuiten gelachen met deze opdracht. Niet normaal. :mrgreen:
Same here :geek:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 apr 2019, 21:35

 8153
Inderdaad een zalige opdracht. Luidop gelachen.
Gebruikersavatar

ex-molinator07 apr 2019, 21:51

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Inderdaad een zalige opdracht. Luidop gelachen.
Ik vooral met Joeri.
Hoe die gast plezier heeft en daarenboven zich inzet en de paintball opdracht in zijn eentje doet slagen - fantastische deelnemer.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 apr 2019, 22:01

 8153
Inderdaad, zalige gast. Zijn laconieke reactie toen hij al meteen zijn eten in dat sausje liet vallen: "ik zal die prijs al niet hebben." :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric07 apr 2019, 22:03

 2834  Uma
Zijn gezicht terwijl Bruno die mop vertelt.. Miljaar, mijn tv 5 minuten op pauze moeten zetten 😃
Gebruikersavatar

commisaris Witse07 apr 2019, 22:15

 260
De dames die opdienden konden zich evenmin serieus houden :-D
Gebruikersavatar

toon.froeyen07 apr 2019, 22:19

 1
Ik vond het gek dat in aflevering 1 (of 2, weet niet meer welke) Elisabet zo veel moeite had om een torentje te bouwen met stokjes, als spoedarts moet je toch handig zijn met hechtingen enzovoort. Nu in deze opdracht kon ze er moeiteloos mee eten en heeft ze niet eens 2 minuten vol gekregen met haar speech. Vrij verdacht als je het mij vraagt...
Gebruikersavatar

Cedric07 apr 2019, 22:26

 2834  Uma
toon.froeyen schreef:Ik vond het gek dat in aflevering 1 (of 2, weet niet meer welke) Elisabet zo veel moeite had om een torentje te bouwen met stokjes, als spoedarts moet je toch handig zijn met hechtingen enzovoort. Nu in deze opdracht kon ze er moeiteloos mee eten en heeft ze niet eens 2 minuten vol gekregen met haar speech. Vrij verdacht als je het mij vraagt...
'Spoedarts' is niet hetzelfde als 'chirurg' hé 😉 Ze zal wel vaak met rare blessure en zo te maken krijgen van ongevallen, maar even goed pakweg beroertes en dergelijke. Het is niet altijd iets met open wonden.. Ik vond haar trouwens net erg handig met die stokjes bij het bouwen van de torentjes en bij het eten elke keer. Ze was niet voor niets samen met Joeri de beste torenbouwer.

Die speech... Geen idee hoe graag Elisabet speeches geeft, maar in haar plaats zou ik gigantisch nerveus geweest zijn. Als je niet voorbereid bent en een ganse groep moet toespreken, terwijl je zelf misschien niet zo graag voor groepen staat, dan zijn die 2 minuten echt wel lang.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12