Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2019, 17:08

 8153
BeaVer schreef:Joeri was de eerste en gaf de boodschap door aan Elisabet, waarop die antwoordde dat die helemaal niet naar het toilet moest op da moment.
Dat was wel grappig. En Joeri haar maar duidelijk maken dat ze echt wel naar het toilet moest :mrgreen:
Gebruikersavatar

Torremolinos08 apr 2019, 17:12

 264
En Axel die dan onder de tafel nog eens ging controleren of dat allemaal proper gebeurd was 🙂
Gebruikersavatar

Kite08 apr 2019, 17:21

 87
chicawah.janssen schreef:Ik heb mij een kriek gelachen met Axel. Toen hij onder de tafel wilde kruipen om zijn stokjes te pakken, stond er onmiddellijk al een dienster naast hem met nieuwe stokjes en toen hij uiteindelijk onder de tafel zat, stootte hij zijn hoofd. De max dat uitgerekend de grootste van heel de bende met zijn 2 m onder de tafel moest gaan zitten. :mrgreen:
Ik ben er vrij sterk van overtuigd dat hij zijn hoofd express tegen de tafel liet botsen, om zo een reden te hebben langer onder de tafel te blijven. 😂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT08 apr 2019, 17:40

 767  Yens
Mij viel het ook op dat Elisabet Joeri tegenwerkt bij zijn opdracht, wat ze ook soms iets subtieler doet bij de rest trouwens. Is zij de mol en wil ze zo verhinderen dat andere kandidaten geld verdienen?
Gebruikersavatar

kevin.deloos09 apr 2019, 11:57

 2  Jens
Mollenjager-DT schreef:Wat mij ook opvalt, is dat Joeri bij het koken in aflevering 2 de beste torenbouwer is met de stokjes en hier nu totaal niet mee kan omgaan. Het is inderdaad ook raar dat Elisabet zoveel drinkt en haar speech net niet lang genoeg is, al denk ik dat het ook niet makkelijk is om zo onvoorbereid een speech van 2 minuten te geven. We mogen ook niet vergeten dat die speech dan nog eens in het Engels moest gebeuren.
Als ik mij niet vergis bouwde Joeri zijn toren door in elk hand een chopstick vast te houden. Bij het eten moet hij beide chopsticks in 1 hand vasthouden, wat niet gemakkelijk is als je dat niet gewoon bent.
Gebruikersavatar

janeen.janssens09 apr 2019, 13:08

 30  Bert
Voor mij was het duidelijk dat noch Joeri noch Elisabet de "voorname" gast wouden zijn. Het hoofd van Joeri werd door de Vietnamese etiquette dames opgemerkt. Wat niet vermeld werd is dat hij nadien ook nog eens ostentatief zijn mond met zijn hand afveegde. Elisabet met haar "too much wine" van dito.

Vreemde keuzes van Joeri : Hij kiest Elisabet uit "naar het toilet te gaan". Waarom iemand kiezen die rechtover je aan tafel zit ipv discreet de persoon naast je aan te spreken? Joeri gaat als eerste en kan makkelijk alle opdrachten lezen. Begon hij daarom over een liedje (Kaat) ivm zijn regenpijp? Anders totaal onlogisch verband. Wou duidelijk geen geld verdienen.
Elisabet idem dito.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2019, 13:25

 8153
janeen.janssens schreef:Het hoofd van Joeri werd door de Vietnamese etiquette dames opgemerkt.
😲 Het zou wel erg geweest zijn als ze dachten dat er een romp zat zonder hoofd hé 😉

Ik denk dat Joeri van plan was zijn best te doen, maar zijn eten viel al meteen in de dipsaus en toen hij het naar zijn mond bracht nog eens op tafel. Hij besefte onmiddellijk dat hij de prijs van voornaamste gast niet zou binnenrijven en amuseerde zich dan maar zoals hij zich altijd amuseert.
Inderdaad bizar dat Elisabet het op een zuipen zette. Dat vond ik echt raar. Ik denk dat Joeri met opzet Elisabet aansprak om naar het toilet te gaan om haar reactie te zien.
Wat het lezen van meerdere opdrachten betreft: ik denk dat de crew er wel op toezag dat dat niet gebeurde.
Gebruikersavatar

billie.holiday09 apr 2019, 13:39

 462  Bert
janeen.janssens schreef:Voor mij was het duidelijk dat noch Joeri noch Elisabet de "voorname" gast wouden zijn. Het hoofd van Joeri werd door de Vietnamese etiquette dames opgemerkt. Wat niet vermeld werd is dat hij nadien ook nog eens ostentatief zijn mond met zijn hand afveegde. Elisabet met haar "too much wine" van dito.

Vreemde keuzes van Joeri : Hij kiest Elisabet uit "naar het toilet te gaan". Waarom iemand kiezen die rechtover je aan tafel zit ipv discreet de persoon naast je aan te spreken? Joeri gaat als eerste en kan makkelijk alle opdrachten lezen. Begon hij daarom over een liedje (Kaat) ivm zijn regenpijp? Anders totaal onlogisch verband. Wou duidelijk geen geld verdienen.
Elisabet idem dito.
Die indruk had ik ook, dat beiden geen geld wilden verdienen.

Ik vind het op zich een hele rare molserie. Ik krijg er noch kop noch staart aan.
Gebruikersavatar

Klaartje09 apr 2019, 16:10

 2245  Uma
Even een tussendoortje om te illustreren hoeveel er in die opnames geknipt wordt of dat er van sommige interventies van GDC meerdere takes worden genomen.

Als voorbeeld geef ik hier de bekendmaking van het resultaat van de opdracht 'Eens goed gaan eten'.

Afbeelding
Op het moment dat GDC zijn 'speechke' begint staat de klok op zeven uur (19h).

Het is niet zo'n heel lange toespraak van GDC, maar kijk hoe laat het is als Mrs. Tao uiteindelijk Bas uitroept tot voornaamste gast:

Afbeelding
Dat heeft daar dus een dikke 7 minuten geduurd! Ofwel is er duchtig in geknipt, ofwel heeft GDC meerdere takes nodig gehad voor zijn interventie. Gilles zal toch niet stiekem zelf flink in de wijn zijn gevlogen in het gezelschap van de dames van de Vietnamese etiquette-school? 🙂
Gebruikersavatar

Cedric09 apr 2019, 16:14

 2834  Uma
Bewees ook wel dat de vrouwen het daar voor het zeggen hebben.

- Mr. Hoàng: "Ik vond Kaat de beleefdste/beste/zoiets."
- De vrouwen: "Nope, Bas of Bruno".
Gebruikersavatar

Moldedju09 apr 2019, 16:19

 507  Yens
Klaartje schreef:Even een tussendoortje om te illustreren hoeveel er in die opnames geknipt wordt of dat er van sommige interventies van GDC meerdere takes worden genomen.

Als voorbeeld geef ik hier de bekendmaking van het resultaat van de opdracht 'Eens goed gaan eten'.

Afbeelding
Op het moment dat GDC zijn 'speechke' begint staat de klok op zeven uur (19h).

Het is niet zo'n heel lange toespraak van GDC, maar kijk hoe laat het is als Mrs. Tao uiteindelijk Bas uitroept tot voornaamste gast:

Afbeelding
Dat heeft daar dus een dikke 7 minuten geduurd! Ofwel is er duchtig in geknipt, ofwel heeft GDC meerdere takes nodig gehad voor zijn interventie. Gilles zal toch niet stiekem zelf flink in de wijn zijn gevlogen in het gezelschap van de dames van de Vietnamese etiquette-school? 🙂
Klopt! Ik gok op de wijn, gezien de laatste keer dat we daarvoor een klok zagen, die dacht ik op 17.50h stond! Toevallig ook dat ze dan net exact zeven uur naar buiten komen.
Daar kan jij zeker nog een hint bij verzinnen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2019, 16:41

 8153
billie.holiday schreef:Die indruk had ik ook, dat beiden geen geld wilden verdienen.
Ik denk dat Joeri oorspronkelijk wel wilde, maar hij besefte meteen dat hij het verkorven had. Maar dat Elisabet, die heel competitief ingesteld is, haar best niet deed, vind ik vreemd. Of zou ze aan Rabid Joke gedacht hebben en liever gepast hebben voor een rol als die van Joke? Of misschien wordt ze liever niet gescheiden van de groep omdat ze dan minder info heeft dan de rest?

Moldedju schreef:Klopt! Ik gok op de wijn, gezien de laatste keer dat we daarvoor een klok zagen, die dacht ik op 17.50h stond! Toevallig ook dat ze dan net exact zeven uur naar buiten komen.
Daar kan jij zeker nog een hint bij verzinnen?
Het zevende seizoen hé 😉
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12