Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy07 apr 2019, 21:00

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
De kandidaat die bij de vorige opdracht als voornaamste speler werd aangeduid zit gevangen in een cel ergens de jungle. De andere kandidaten krijgen exact één uur de tijd om deze persoon te bevrijden en naar een jeep te begeleiden. Als ze hierin slagen kunnen ze 4000 euro winnen. Er zijn echter enkele addertjes onder het gras. Zo wordt het gebied bewaakt door 6 sluipschutters. Wie getroffen wordt, ligt uit de opdracht. Tevens krijgt elke speler ook dogtags. Als deze de jeep bereiken dan verdient de eigenaar pasvragen. De gijzelaar heeft dan weer een kaart die naar een vrijstelling leidt. Wie gaat voor het geld en wie is bereid om voor persoonlijk voordeel zijn of haar medespelers een mes in de rug te steken?

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/5.php
Gebruikersavatar

BeaVer07 apr 2019, 21:21

 1293  Uma
Dat Elisabeth de tags achterlaat, vind ik een goeie actie van een kandidaat. Je wil als kandidaat eerder een voordeel op de anderen dan iedereen een pasvraag gunnen.
Gebruikersavatar

masterveecee07 apr 2019, 21:26

 3547  Sven
Waarom wordt kaat pas als 2e geschoten? Omdat de schutter via de bandana Joeri kan herkennen??? De mol??
Gebruikersavatar

jens.vanneyghem07 apr 2019, 21:30

 12
Omdat Joeri niet vanachter het muurtje kwam. Hij stapte ergens over.
Kaat ging echt gewoon voorbij die muur.
Gebruikersavatar

masterveecee07 apr 2019, 21:33

 3547  Sven
Punt ^^
Gebruikersavatar

Cedric07 apr 2019, 21:33

 2834  Uma
Rambo Joeri. Wat een kerel 😃

Maar net als de andere opdrachten vandaag vond ik deze erg moeilijk in te schatten. Zo'n opdracht met miniem aantal succeskansen, denk ik, maar soit.
Gebruikersavatar

Ben Jones07 apr 2019, 21:44

 44
Toch wel verdacht dit...

Joeri wordt niet beschoten:

Afbeelding

Kaat wordt beschoten:

Afbeelding

Maar misschien kunnen we het steken op de schutter die mogelijks door de makers werd geïnstrueerd om wat aan te modderen en niet iedereen meteen af te schieten.
Laatst gewijzigd door Ben Jones op 07 apr 2019, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee07 apr 2019, 21:46

 3547  Sven
Aha. Toch dus
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 apr 2019, 21:56

 8153
Ik vond Bas eigenlijk niet erg overtuigend liegen. Bij Elisabet viel hij meteen door de mand. Hij heeft dan nog zijn leugen wat bijgestuurd (zij 2 pasvragen en hij maar 1 omdat hij een nacht hotel met massage gekregen had :? ), maar hij maakte het er eigenlijk alleen maar erger op. Anderzijds konden Joeri en Elisabet niet veel anders dan met hem meegaan.
Elisabet gedroeg zich hier nogal bitcherig door de plaatjes van de anderen achter te laten. Maar als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat ik het ook gedaan zou hebben.
Gebruikersavatar

Cedric07 apr 2019, 22:02

 2834  Uma
Wat ik niet goed snap..
Stel dat Bas was achtergelaten, dat Joeri en Elisabet zonder hem op de jeep stappen. Dan was er geen vrijstelling voor Bas, was er geen geld in de pot, maar wat met hun pasvragen?
Konden Joeri en Elisabet gewoon Bas negeren en voor hun eigen pasvragen gaan?
Gebruikersavatar

masterveecee07 apr 2019, 22:04

 3547  Sven
Yep dan hadden zij pasvragen
Laatst gewijzigd door masterveecee op 07 apr 2019, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 apr 2019, 22:04

 8153
Volgens mij wel.

Edit: tegelijk met MVC
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 27