Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

BeaVer08 apr 2019, 08:31

 1293  Uma
Plots haalde Joeri de kaart boven achter dat ze 1 keer in een cirkel gelopen hadden.
Ik denk dat Joeri hier bewust probeerde te mollen, als kandidaat.
Vond het heel vreemd en de anderen ook, want die keken ook maar raar, want dit is niet bepaald typisch Joeri.
Gebruikersavatar

jim-bob.desreumaux08 apr 2019, 08:33

 85  Sven
Kdenk ook niet dat Joeri de mol is, maar 't was op zijn minst vreemd 🙂
Gebruikersavatar

vincent.coomans08 apr 2019, 09:01

 23
Ze hebben het in beeld gebracht. Elisabet nam de kaart over van Axel en 'verloor' hem.
Joeri pikte hem weer op en haalde hem boven nadat Elisabet aangaf dat ze de kaart kwijt was.
Ik moet nog enkele keren opnieuw kijken want volgens mij klopt hier iets niet.
Gebruikersavatar

Social08 apr 2019, 09:05

 353  Uma
Ik denk dat Joeri hier zijn mol aan het testen was.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 apr 2019, 09:29

 3483  Uma
Social schreef:Ik denk dat Joeri hier zijn mol aan het testen was.
Het rare is dat Elisabet verwonderd keek toen ze vaststelde dat Joeri de kaart had, en dat Joeri dat ook door had en hij binnenpretjes had (uiterlijk zichtbaar). Het was ongeveer rond die tijd dat mijn telefoon rinkelde en ik moet het opnieuw bekijken want wat daarna gebeurde weet ik niet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2019, 09:47

 8153
Wat ik eigenlijk raar vond was dat Axel, Bruno en Kaat toen ze geraakt waren hun tags aan de eerste de beste gaven. Ik zou toch wel eens goed nadenken aan wie ik mijn pasvraag toevertrouw.
Gebruikersavatar

Klaartje08 apr 2019, 09:55

 2245  Uma
Jay-Lo schreef:ja, maar ze kwam kijken toen Bas zogezegd de code moest ingeven, maar er was niets om een code in te geven. Daar zei Bas dat ze hem in 't zak hadden gezet en concludeerde slimme Elisabet dat een en ander toch niet klopte. Al vond ik wel dat zij in deze aflevering als vrij verdacht werd neergezet.
Ja, dat wiel me ook op hoe Elisabet in the picture werd gezet in deze aflevering, zodanig zelfs dat ik dacht: "Oei, die gaat straks eruit, met een rood scherm." Maar gelukkig blijft ze nog even!

Aan de ene kant wordt ze heel verdacht in beeld gebracht: ze "verliest" zogezegd de kaart, meldt dat dan ook nog eens aan de groep. Van de andere kant is ze dan weer zeer verbaasd (Kaat/ "Joeri heeft de kaart", waarop Elisabet: "Heu??") als blijkt dat Joeri die kaart heeft (opgeraapt?). Probeert ze zich verdacht te maken? Wil ze de Mol testen?

Ze doet ook rare dingen: roept plots iets redelijk luid, terwijl ze net een schutter gepasseerd zijn (niet echt slim, want de schutter kan op het geluid afgaan en schieten); ze gooit die dogtags weg zodat anderen geen pasvragen hebben, maar "vergeet" dan plots dat ze er toch nog eentje in haar broekzak heeft (die van Bruno). Allemaal rare dingen, die allemaal in beeld komen. Ze werd echt "gestalkt" door de makers in aflevering 5. Meestal doen ze dat met iemand die er die aflevering uit gaat. Waarom deden de makers dit? Het zijn tegenstrijdige signalen, want enerzijds heel "kandidaatse" acties, anderzijds heel "molse" acties.

Het was gisteren een bizarre zondag, niet enkel in de koers. 🙂
Gebruikersavatar

Moldedju08 apr 2019, 10:00

 507  Yens
Mollenjager-DT schreef:Bas schrap ik als mol, of hij is een hele slechte mol. Zijn leugen trok op niets en daarnaast zorgt hij er ook bijna in zijn eentje voor dat er hier 5000 euro verdiend wordt, terwijl hij dit toch gemakkelijk had kunnen vermijden. Joeri en Elisabet zakken ook weer een beetje op mijn lijstje, aangezien ze hier niet verhinderen dat Bas op tijd in de jeep stapt, hoewel mij dat ook niet zo moeilijk lijkt. Zoals ik eerder al zei, zouden ze hem dan misschien beter neergeschoten hebben. Dat had bij mij ook volledig geloofwaardig overgekomen, aangezien het normaal is dat je een andere kandidaat geen vrijstelling gunt..
Bas had inderdaad toch ook gemakkelijk wat langer kunnen zoeken naar dat luik waarachter de vrijstelling zat. Of op zijn minst even er voorbijlopen en wat extra tijd verliezen ...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2019, 10:01

 8153
Ik vond het ook raar. Volgens mij heeft Elisabet de kaart met opzet weggegooid.
Ze heeft de tags van Kaat en Eva weggegooid maar die van Bruno gehouden. Omdat ze Bruno verdenkt en het dus niet uitmaakt of hij een pasvraag krijgt of niet?
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 08 apr 2019, 10:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Taupe07708 apr 2019, 10:01

 767  Yens
Deze opdracht en vooral het verlies van de kaart geeft inderdaad de indruk dat Elisabet de mol is waaraan Joeri denkt... hoewel hij, dacht ik, later een ander naam laat vallen.
Het rare is dat ze de map kwijt is VOOR ze eerste keer op hoogste punt komen en erna doen ze hierdoor een omweg en wat later haalt Joeri ze uit zijn zak... Heeft hij deze gevonden, zou raar zijn als je eerste loopt en andere laatste, of heeft hij ze eruit genomen?
Ze verliest haar kaart, "verliest" de tags maar niet die van Bruno etc. allemaal heel raar!
Gebruikersavatar

Taupe07708 apr 2019, 10:26

 767  Yens
Maar verliest Bas zijn vrijstelling niet als hij niet op tijd in de jeep was? Als mol zou je dat inderdaad moeten doen maar dan vestig je alle aandacht op jou. Maar de manier waarop hij het deed en echt alles deed voor die vrijstelling en hoe hij erna dan nog eens loopt om zeker op tijd te zijn... nee geen mol.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh08 apr 2019, 10:45

 344  Sven
Ik vond het verdacht dat Bruno zijn voorkennis deelde met Joeri. Weet niet of dit al besproken is?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 27