Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jansen14 apr 2019, 11:38

 3423  Yens
Ben Jones schreef:Oei oei ik ga hier nu toch niet alle 50+ers op mijn dak krijgen? :mrgreen:
Ge moogt gerust zijn 😎 .
Gebruikersavatar

Cedric14 apr 2019, 11:38

 2834  Uma
Mollenjager-DT schreef:Ik denk er ook zo over dat de kandidaten soms toch moeten ingelicht zijn over wat voor soort kleding ze moeten aandoen voor een bepaalde opdracht. Neem nu de eerste opdracht van de vorige aflevering 'Survivalproeven'. Volgens de voice-over en de aanduiding van de hoeveelste dag van de reis dit is, gebeurt deze proef nog op dezelfde dag als de eliminatie van Martijn, wat perfect mogelijk is aangezien dit overdag was. Toch hebben de kandidaten plots allemaal veel sportievere kleren aan, hoewel de opdracht nog niet uitgelegd was. Ze krijgen volgens mij inderdaad altijd een beetje informatie over de volgende opdracht om te weten hoe ze zich moeten kleden enzo.
Ik mag het hopen.. Je zal anders maar je beste kostuum aan hebben, denkende dat je chique gaat gaan eten, om dan een ontploffende verfbom over je heen te krijgen 😃
Gebruikersavatar

Torremolinos14 apr 2019, 11:39

 264
Mollenjager-DT schreef:Ik denk er ook zo over dat de kandidaten soms toch moeten ingelicht zijn over wat voor soort kleding ze moeten aandoen voor een bepaalde opdracht. Neem nu de eerste opdracht van de vorige aflevering 'Survivalproeven'. Volgens de voice-over en de aanduiding van de hoeveelste dag van de reis dit is, gebeurt deze proef nog op dezelfde dag als de eliminatie van Martijn, wat perfect mogelijk is aangezien dit overdag was. Toch hebben de kandidaten plots allemaal veel sportievere kleren aan, hoewel de opdracht nog niet uitgelegd was. Ze krijgen volgens mij inderdaad altijd een beetje informatie over de volgende opdracht om te weten hoe ze zich moeten kleden enzo.
Ik had dit ook al opgemerkt in de 2de aflevering. Bij het Vietnamees koken is Elisabet heel chique gekleed, maar bij het kettinglopen opeens veel sportiever. Ze krijgen dus blijkbaar wel een hint over wat ze moeten aandoen. Misschien waren ze nu gezegd ‘kleed je maar luchtig, er moet een overal over kunnen’. Dan is de conclusie vlug gemaakt.
En Bruno grapt dat Bas onder de grond zit, waarmee hij wil suggereren (voor de grap of om te testen vermoed ik) dat Bas de mol is.

Overigens zegt Bruno dat Bas op hun zal schieten, wat dan weer niet klopt... Of wel? ...en dan tonen ze dit als geniale hint naar de mol... pfff...
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT14 apr 2019, 11:41

 767  Yens
Cedric schreef:Ik mag het hopen.. Je zal anders maar je beste kostuum aan hebben, denkende dat je chique gaat gaan eten, om dan een ontploffende verfbom over je heen te krijgen 😃
Die verfbom lijkt mij dan weer juist de enige uitzondering, aangezien de kandidaten niet wisten dat er na de eliminatie nog een opdracht zou komen en dit ook absoluut nog niet geweten mocht zijn. 😉
Gebruikersavatar

Ben Jones14 apr 2019, 11:43

 44
We hebben toch al uitgelegd waarnaar Bruno verwijst, @ Torremolinos ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 apr 2019, 11:45

 8153
Maar die wist ook dat het maar yoghurt was 😃
Er was niet veel uit op te maken. De mannen droegen allemaal een T-shirt.
Gebruikersavatar

Torremolinos14 apr 2019, 11:47

 264
Ben Jones schreef:We hebben toch al uitgelegd waarnaar Bruno verwijst, @ Torremolinos ?
Naar guerillatechnieken? Dat kan best zijn, maar dat is ook maar speculatie hé. Maar mijn theorie is ook speculatie.
Gebruikersavatar

anja.mathijs14 apr 2019, 13:18

 391  Uma
anja.mathijs schreef:Zeg nooit onmogelijk. 😉

Had vorig jaar hetzelfde met Pieter , zat toen nog niet op dit forum, wou dit jaar eens proberen mee te zoeken.
Zat vorig jaar ook denkelijk als eentje van de weinigen van aflevering 1 op Pieter,
In Nederland van aflevering 1 op Merel
Zit elk jaar wel op een finalist, altijd de winnaar, maar sinds vorig jaar precies juist..
Maar eerlijk gezegd, denk dat Bas deze keer de winnaar wordt, en mijn reservemollen Kaat of Bruno de mol!
Al zou ik echt willen dat Joeri de winnaar wordt !
Heb gisteren nu een eens na 4 stemmen op Bas, 1 stem op Kaat uitgebracht, omdat ik ze vorige week echt verdacht vond overkomen, en die 4000 euro die Bas verdiende ook niet echt kon plaatsen.
Dus ben nog niet helemaal in de Bas tunnel, maar verder stemgedrag zal van vanavond afhangen.
Kan niet wachten tot 20 uur !
Ben ik op weg een lichte mol-verslaving te krijgen?
Voor mij mag dit gerust 2 x per jaar op tv komen !
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT14 apr 2019, 13:30

 767  Yens
Van die molverslaving hebben we hier allemaal last, nu ja 'last'. Volgens mij is het besmettelijk. 😉
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 27