Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Taupe07714 apr 2019, 15:00

 767  Yens
anja.mathijs schreef:Heb gisteren nu een eens na 4 stemmen op Bas, 1 stem op Kaat uitgebracht, omdat ik ze vorige week echt verdacht vond overkomen, en die 4000 euro die Bas verdiende ook niet echt kon plaatsen.
Dus ben nog niet helemaal in de Bas tunnel, maar verder stemgedrag zal van vanavond afhangen.
Kan niet wachten tot 20 uur !
Ben ik op weg een lichte mol-verslaving te krijgen?
Voor mij mag dit gerust 2 x per jaar op tv komen !
Al veel betere keuze. Ik heb elders al uitgelegd waarom het Bas niet kan zijn los van wat hij verdiend heeft.
Het blijft moeilijk en mogelijk ligt Kaat er vandaag uit maar tot nu toe is zij degene die het meeste gedaan heeft wat een mol moet doen. Axel en in mindere mate Bruno hebben ook acties ondenomen en zelf Bas. Maar goed we zien wel, veel kunnen we niet doen en is een speciale editie doordat er geen mol was.
Gebruikersavatar

Mateo14 apr 2019, 17:54

 870
Yvo schreef:Joeri is gewoon dè man! En hij doet er bijna altijd alles aan om de proeven te doen lukken. Ik begrijp niet dat er mensen in een Joeri tunnel zitten (niet slecht bedoeld).
Ik begrijp het wel. Ik vind Joeri steeds verdachter worden. Zit overigens niet in een tunnel... 😉

Ik herinner me wat hij zelf zei over 'een slechte mol zijn'. Hij vertelde dat hij bij de proeven te zeer zijn best zou doen, omdat hij een 'strever' is.
Maar ik denk dat een thema dit seizoen 'omkering' is; veel zaken zijn helemaal anders dan andere jaren en soms zelfs het tegengestelde ervan; het seizoen is begonnen met het einde... zou dat zo maar zijn?

Dus de 'strever' van het gezelschap is mogelijk toch de mol; de ommekeer in zijn gedrag is vorige aflevering al begonnen (niks zeggen over de 'verloren' kaart; niet z'n best doen bij de opdracht 'eens goed eten') en ik vermoed dat hij vanavond een nog rigoureuzere omkering gaat laten zien.
Gebruikersavatar

Taupe07714 apr 2019, 18:10

 767  Yens
Is het dan niet leuker een mol te hebben die van bij de start onopvallend saboteert dan iemand die eerst zijn uiterste best doet om op einde van de rit het geweer van schouder te wisselen? Hoop echt dat er niks komt waarbij de mol de groepspot kan oppeuzelen!
Gebruikersavatar

Mateo14 apr 2019, 19:25

 870
Dat is leuker, Taupe, dat vind ik ook.

Terzijde: juist dit maakte voor mij de Nederlandse variant minder fijn om naar te kijken.

Maar zou het niet kunnen dat ie dat gewoon gedaan heeft (zonder dat het - bijvoorbeeld mij- is opgevallen)?
Gebruikersavatar

Cedric14 apr 2019, 19:27

 2834  Uma
Taupe077 schreef:Is het dan niet leuker een mol te hebben die van bij de start onopvallend saboteert dan iemand die eerst zijn uiterste best doet om op einde van de rit het geweer van schouder te wisselen? Hoop echt dat er niks komt waarbij de mol de groepspot kan oppeuzelen!
Wie weet is Joeri dat ook aan het doen maar is het zo onopvallend dat niemand hier het door heeft!
Gebruikersavatar

Taupe07714 apr 2019, 19:33

 767  Yens
Cedric schreef:Wie weet is Joeri dat ook aan het doen maar is het zo onopvallend dat niemand hier het door heeft!
Maar ik mis me toch niet als ik zeg dat hij al (te) veel verdiend heeft? Of zie ik iets niet?
Gebruikersavatar

Mateo14 apr 2019, 19:40

 870
Hij heeft veel ingebracht, ja. Of het 'te' veel is/zal blijken, weet ik niet. Ik ben heel benieuwd naar vanavond.
Eens kijken of daar inderdaad de ommekeer van Joeri gaat plaatsvinden. Als ik het kan zien...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 apr 2019, 14:15

 8153
Waaraan ik nu plots begin te twijfelen: Was de enige voorwaarde om € 4000 te verdienen dat Bas op tijd in de jeep raakte? Of kon het bedrag alleen verdiend worden als minstens 1 van de bevrijders er ook in zat?
Iemand die mijn geheugen kan opfrissen?
Gebruikersavatar

Frolva18 apr 2019, 14:21

 2204
Bas ongedeerd in de legerjeep binnen het uur was de enige voorwaarde om 4.000 euro te verdienen.
Gebruikersavatar

mark.vandaele18 apr 2019, 14:22

 178
chicawah.janssen schreef:Waaraan ik nu plots begin te twijfelen: Was de enige voorwaarde om € 4000 te verdienen dat Bas op tijd in de jeep raakte? Of kon het bedrag alleen verdiend worden als minstens 1 van de bevrijders er ook in zat?
Iemand die mijn geheugen kan opfrissen?
Bas moest op tijd ongedeerd in de jeep zitten, dat was het enige.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 27