Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jay-Lo02 mei 2019, 22:10

 1690  Sven
Was een grapje hoor Je hebt Kaat nog steeds staan bij je verdachte.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 23:29

 8153
Vermoljoen schreef:De theorie dat Joeri Elisabet wou testen, kunnen we in de vuilbak gooien. In CDM heeft Joeri gezegd dat hij niet wist wie die op de grond had laten vallen.
Dat was weer een hilarisch stukje TV. Elisabet laat de kaart vallen, Joeri vindt de kaart maar wist niet wie ze had laten vallen, hij raapt ze op en steekt ze weg maar niemand ziet dat want iedereen is het uitzicht aan het bewonderen, ze lopen een lus en dan valt Joeri zijn euro dat hij die kaart heeft 😂
Gebruikersavatar

Frolva03 mei 2019, 09:41

 2204
chicawah.janssen schreef: Dat was weer een hilarisch stukje TV. Elisabet laat de kaart vallen, Joeri vindt de kaart maar wist niet wie ze had laten vallen, hij raapt ze op en steekt ze weg maar niemand ziet dat want iedereen is het uitzicht aan het bewonderen, ze lopen een lus en dan valt Joeri zijn euro dat hij die kaart heeft 😂
Achteraf gezien - als Joeri inderdaad niet wist wie de kaart had laten vallen - wel slim om er niet meteen mee boven te komen, maar pas wanneer hij wist wie de 'schuldige' was. 😉

Helaas is hij hierdoor Elisabet gaan verdenken. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2019, 10:43

 3423  Yens
Ik ben niet zeker of Joeri, Elisabet verdacht. Tijdens zijn gesprek in CDM had hij over vragen in de eliminatieronde. Hij zei toen dat hij het merk van zijn schoenen had moeten weten. Als hij Elisabet verdacht, zou hij het dan over "zijn schoenen" hebben? Ik weet dat het woord "mol" mannelijk is, maar ik denk toch als Elisabet je verdachte is, je dan niet het woord "zijn" gebruikt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2019, 10:49

 8153
Knap opgemerkt collega. Elisabet draagt wel eens sneakers of wandelschoenen, maar ik denk niet dat Joeri rondloopt in iets dat Klaartje Elisabets "prinsessenmuiltjes" noemt en op hakken zie ik hem ook niet rondwandelen 😃

Waarom is het dit jaar zo moeilijk?
Gebruikersavatar

Taupe07703 mei 2019, 11:29

 767  Yens
Jansen schreef:Ik ben niet zeker of Joeri, Elisabet verdacht. Tijdens zijn gesprek in CDM had hij over vragen in de eliminatieronde. Hij zei toen dat hij het merk van zijn schoenen had moeten weten. Als hij Elisabet verdacht, zou hij het dan over "zijn schoenen" hebben? Ik weet dat het woord "mol" mannelijk is, maar ik denk toch als Elisabet je verdachte is, je dan niet het woord "zijn" gebruikt.
Ik meen af te leiden dat Joeri van Kaat naar Bas is gegaan als verdachte ... ook al vertrouwde hij hem ervoor ...
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2019, 11:33

 3423  Yens
Taupe077 schreef:
Ik meen af te leiden dat Joeri van Kaat naar Bas is gegaan als verdachte ... ook al vertrouwde hij hem ervoor ...
Dat denk ik ook 🙂 Maar heb ergens gelezen dat Bas Nikes droeg toen: ik kan me moeilijk voorstellen dat Joeri niet meer op "Nike" kon komen. Geen idee welke schoenen Axel droeg...
Gebruikersavatar

Moldedju05 mei 2019, 08:06

 507  Yens
Cedric schreef:Iemand trouwens nog gelet op die Vietnamese tekst die wordt uitgesproken in het begin van de aflevering. Daarin zeggen ze iets van het genre "Zijzijn met 7, maar wij zijn toch in de meerderheid, want één van hen hoort bij ons".

Zouden we dit kunnen begrijpen als "de eerste van hen die wordt afgeschoten wordt door ons ingelijfd en mag op zijn collega's schieten"?

En ja, dan bedoel ik bijvoorbeeld Axel die meteen wordt afgeknald en daarna misschien ergens positie kan innemen om zelf kandidaten uit te schakelen?


EDIT/ Of desnoods Bruno die zich gewillig laat afknallen zonder op een Vietnamees te schieten?
Kaat die voor ze geschoten wordt nog even omkijkt in de richting van de Vietnamees zo van "yo, it's me, shoot me"?
Volgende viel mij in verband hiermee nog op bij de uitschakeling van Bruno.
Shot van de schutter die Bruno neerschiet vanuit perspectief schutter:

Afbeelding
Shot van de door Kaat uitgeschakelde schutter:

Afbeelding

Waren er hier 2 schutters?
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 08:28

 2354  Uma
Als je heel goed kijkt zie je aan de voorkant (waar jij die cirkels hebt geplaatst) een kleine verbreding, dit zie je op beide foto's.
Dus het is wel hetzelfde geweer en dus dezelfde schutter.
Gebruikersavatar

Moldedju05 mei 2019, 09:21

 507  Yens
Dat zou kunnen. Ik heb duidelijk last van mijn ogen 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2019, 09:24

 8153
Dat is het gevolg van te lang in een donkere tunnel te zitten 😛
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27