Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Evitaperron14 apr 2019, 23:29

 27
Volgens mijn opzoekingen vliegt Brussels Airlines niet naar Vietnam!
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 23:38

 2354  Uma
Misschien gaan ze eerst naar een andere plaats en dan via die plek naar Vietnam? Ik zou er niet te veel achter zoeken.
Gebruikersavatar

Cedric14 apr 2019, 23:40

 2834  Uma
Ik denk nu niet dat het vliegtuig waar Michaël op stapte ook effectief het vliegtuig is waarmee hij naar Vietnam vloog hoor.
Dat was gewoon een vliegtuig van Brussels Airlines dat ze gewoon even buiten de hangar gezet hebben om dan het vliegtuig en de hangar voor de opdracht te gebruiken.
Zo is Brussels Airlines content dat het als sponsor ook wat in beeld komt 😉
Gebruikersavatar

desmursblancs14 apr 2019, 23:41

 3  Emanuelle
In Café De Mol heeft Michael zijn vluchtroute uitgelegd dat hij een tussenstop moest maken.
Hij heeft die overigens niet gehaald en zijn bezoek bij Elisabet was daardoor ook korter dan voorzien.
Gebruikersavatar

Holmes15 apr 2019, 07:52

 395
Bas deed hier toch wel zijn uiterste best om zijn nicht zeker niet op het vliegtuig te hebben.
Zoals Eline in CDM zei, familie kan snel zien of je molstress hebt en dus als je mag kiezen zie je ze misschien toch liever pas in België in levende lijve terug...
Gebruikersavatar

BogersAsset15 apr 2019, 08:27

 65
Langs de andere kant denk ik mss ook wel dat er sommige kandidaten zijn die misschien minder nood hebben om hun 'familie' te zien dan anderen?

Ik denk hier dan bij de getrouwde mensen die het niet gewoon zijn om zonder elkaar te zijn (Joeri, Axel, Elisabet) terwijl Bruno en zijn vrouw al veel langer samen zijn dus dan is da misschien minder 'erg' om 3 weken elkaar niet te zien. Ook bij de anderen waren het (Bas, Kaat) waren het familieleden en als ge die al geen 3 weken kunt missen ofzo..

Ik bedoel daar mee dus dat sommige kandidaten misschien 'bewust' andere mensen hebben voorgelaten omdat ze weten hoe belangrijk het bezoek voor hen was (en dan denk ik specifiek aan Bas, Kaat), als één van hun twee de mol is, is dat gewoon mooi meegenomen dat dat zonder geld is nee? 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2019, 09:21

 8153
BeaVer schreef:Door chicawah nog eens langer over deze opdracht zitten nadenken.
Uh?

Jay-Lo schreef:Het was ook wel zo dat team Axel in het voordeel was dat Axel veel van die vlaggen kende. Het andere team was al snel het noorden kwijt.
Joeri kende ook veel vlaggen.
Ik weet niet of dat een voordeel was. Doordat ze de vlaggen kenden, speelden ze het spel zoals het eigenlijk moest en verloren ze.
De anderen pakten gewoon de eerste de beste koffer. En dan hadden ze met Auckland nog geluk (denken dat Auckland in Australië ligt en de Nieuw-Zeelandse vlag voor de Australische houden 😂 ).
Gebruikersavatar

BogersAsset15 apr 2019, 10:43

 65
Jay-Lo schreef: Het was ook wel zo dat team Axel in het voordeel was dat Axel veel van die vlaggen kende. Het andere team was al snel het noorden kwijt.
Vlaggen kennen is niet zo moeilijk, ik speelde vroeger vaak 'geoguesser' en daardoor kan ik ook best veel vlaggen herkennen. Ik denk dat het vaak Axel was die zei in welk land een bepaalde stad lag (als piloot is dat logisch dat je dat makkelijker weet) en dat Joeri daarna de vlag benoemde of spotte.

Daarnaast was het andere team in het begin al 'resoluut' overtuigd om niet echt veel moeite te doen voor de vlaggen (zie Kaat die al direct voorstelt gewoon random koffers pakken). De extra moeilijkheid van de steden (ipv landen) zorgde dan voor een gemakkelijk excuus om het 'niet te weten', maar was achteraf niet echt nodig (tenzij dit buiten beeld natuurlijk nog uitvoerig besproken is geweest).
Gebruikersavatar

BeaVer15 apr 2019, 10:57

 1293  Uma
chicawah.janssen schreef:Uh?
Iets met een scheet en een fles 😉
Gebruikersavatar

Moldedju15 apr 2019, 11:17

 507  Yens
Tja, de verdachten blijven de verdachten ....
- Elisabet haalt al het geld weg onder het mom van haar zorgvuldig opgebouwd gemis van haar man
- Kaat haalt het geld weg door in beginfase en laat slim Elisabet eerst gaan om alles uit de pot te halen
- Axel, probeert wel te mollen, maar tactische Joeri denkt 2 stappen vooruit 😉

Bas en Joeri, ja, die zijn de mol gewoon niet 😉
Gebruikersavatar

BeaVer15 apr 2019, 11:52

 1293  Uma
Moldedju schreef:- Axel, probeert wel te mollen, maar tactische Joeri denkt 2 stappen vooruit 😉
ja, maar Joeri had niet ingecalculeerd dat voor het geld gaan ook tijd kostte. En tijd was hier de factor voor winst.
Ik denk dat ze beter dan een paar koffers hadden laten liggen en voor een gemiddelde soms geld waren gegaan.
Wat hij dan ook niet kon incalculeren was ronde 3, waar het direct ieder voor zich was en de kans groter was dat het geld ging blijven liggen.
Gebruikersavatar

skred15 apr 2019, 12:36

 110  Uma
Iemand die weet waar Clakr op slaat? Alle posters van Superman in het Superman internet cafe hebben Clakr er op staan.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9