Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 apr 2019, 20:21

 1690  Sven
Ik heb deze opdracht net opnieuw bekeken.
Tijdens het 1ste test level zoeken ze eerst welke toets welk bevel is. Bas is er snel mee weg en staat als eerste bij zijn ballonnetje. Axel opent zijn ballonnetje, en dan zie je Bas terug die B intoetst terwijl zijn avatar bukt, en dan T, waardoor hij het eerste woord krijgt. Hij is dan ook degene die als eerste aangeeft dat er een boodschap in zit. De rest heeft wel door dat het "leventje" kapot kan, maar niet dat er iets in zit. Axel vraagt dan ook nog hoe hij dat moet tonen.
In level 2 beslissen ze dan, onder aangeven van Kaat, om toch voor willekeurige koffers te gaan. Kaat wil wel 1000euro.
Maar bij level 3 is Bas plots de pedalen kwijt, waar hij als eerste de controles wist en goed uitvoerde, liet hij zijn arme nichtje gewoon in rondjes rijden. L/R, L/R. Hij riep dat hij nog geen enkele doos had geraakt en gaf op het laatst nog de schuld aan zijn nichtje: "De mijne komt ni, maar das haar eigen schuld, die heeft geen enkele doos omver gereden.

Ja, Kaat drukte eerst op de knop en liet Lander naar het geld lopen, zodat de man van Elisabet de weg vrij had naar het vliegtuig. Maar dat is toch kei verdacht. Zou de mol zich zo verdacht willen maken? Iedereen zou begrijpen dat je jouw bezoek op de vlieger zet zonder dat geld. Er zat maar 1000euro in. Ik denk dat zij echt dacht dat Michaël nog ver achter was en toch dat geld wilde meenemen.
Bas daarentegen deed niets meer in de 3de ronde.
Gebruikersavatar

BeaVer15 apr 2019, 20:26

 1293  Uma
Was dat niet omdat ze eerst de som van 15 moesten maken en er misschien geen dozen meer waren om verder te kunnen?
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 apr 2019, 20:52

 2354  Uma
Maar iedere kandidaat mocht toch een doos gebruiken die iemand anders ook al had 'aangeraakt'? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Gebruikersavatar

BeaVer15 apr 2019, 20:53

 1293  Uma
Ik dacht dat een doos maar 1 keer geldig was. maar correct me if i'm wrong
Gebruikersavatar

Yvo15 apr 2019, 20:54

 1111  Uma
Nee Vermoljoen, dat heb je niet verkeerd begrepen. Die dozen verdwenen ten slotte niet nadat ze werden geraakt.
Gebruikersavatar

ex-molinator15 apr 2019, 21:14

 3483  Uma
Yvo schreef:Nee Vermoljoen, dat heb je niet verkeerd begrepen. Die dozen verdwenen ten slotte niet nadat ze werden geraakt.
Dat zou ook niet goed geweest zijn voor het spel want zo zo het simpel geweest zijn om te zorgen dat niemand de som van 15 kon halen.
Gebruikersavatar

BeaVer15 apr 2019, 21:18

 1293  Uma
Ik dacht dat Bas naar het einde toe zei: "er zijn geen dozen meer over"
Maar ik heb het bewuste stukje herbekeken en hij zei: "ik heb geen enkele doos"

Ik had het dus de eerste keer verkeerd geïnterpreteerd. My bad.
Gebruikersavatar

anja.mathijs15 apr 2019, 22:09

 391  Uma
Dit heb ik gisteren genoteerd :

In een grote loods staan 9 dozen, allemaal voorzien van een nummer.
Avatars krijgen een trolley.
Ze moeten zo snel mogelijk tegen 3 dozen rijden, met een nummer en waarvan de optelsom 15 is!

Bas lukt het niet goed, raakt geen enkele doos! Krijgt avatar niet onder controle ?!
Je ziet bijna niets van hem, hij raakt enkel pijltje links, pijltje rechts aan??
Bas doet eigenlijk niets bijna. Wil hij niet winnen ?
Zijn reactie: ze moet niet komen, ze heeft geen enkele doos geraakt, dat ze maar daar blijft, maar ik ben wel blij voor u (tegen Elisabet)

Kaat is al eerste die hangaar opendoet, maar neemt geldkoffer op, zo kan Elisabet winnen die spurt zonder koffer.
Elisabet wint, maar zonder geld! Anders had Kaat gewonnen met 1000 euro
Michael komt met een nog ongekend voordeel, maar zonder geld !
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2019, 22:21

 8153
Dat heb jij goed genoteerd toverfee Anja!
Ik denk altijd aan een fee als ik je zie 🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 apr 2019, 22:35

 1690  Sven
anja.mathijs schreef:Dit heb ik gisteren genoteerd :

In een grote loods staan 9 dozen, allemaal voorzien van een nummer.
Avatars krijgen een trolley.
Ze moeten zo snel mogelijk tegen 3 dozen rijden, met een nummer en waarvan de optelsom 15 is!

Bas lukt het niet goed, raakt geen enkele doos! Krijgt avatar niet onder controle ?!
Je ziet bijna niets van hem, hij raakt enkel pijltje links, pijltje rechts aan??
Bas doet eigenlijk niets bijna. Wil hij niet winnen ?
Zijn reactie: ze moet niet komen, ze heeft geen enkele doos geraakt, dat ze maar daar blijft, maar ik ben wel blij voor u (tegen Elisabet)

Kaat is al eerste die hangaar opendoet, maar neemt geldkoffer op, zo kan Elisabet winnen die spurt zonder koffer.
Elisabet wint, maar zonder geld! Anders had Kaat gewonnen met 1000 euro
Michael komt met een nog ongekend voordeel, maar zonder geld !
Ik verdenk Bas niet. Maar ik ben gestopt en ging kijken omdat de avatar van Bas opeens bukte en het kaartje liet zien. De beelden lopen daar wat door elkaar. Daar beheerste hij de knoppen goed, hij drukte B en dan T. Had hij gezien dat er iets uit de ballon viel? Dat was de anderen niet opgevallen. En dan later in het spel bakte hij er niks meer van. Ok, je moet rondkijken en een beetje tellen, maar links/rechts/vooruit/achteruit, is toch niet zo moeilijk. Hij zal toch al wel eens een game hebben gespeeld? Ah, ja, natuurlijk, want hij noemde de ballon een leventje. Hij liet die er expres naast rijden was mijn gevoel.
Moet ook zeggen dat Axel dezelfde tactiek voorstelde: fuck da geld, we pakken gewoon ne koffer. Maar Bruno was daar tegen vanwege de straftijd. Ik dacht eerst Joeri, maar het was Bruno.
Gebruikersavatar

Yvo15 apr 2019, 22:46

 1111  Uma
Ik vond het jammer dat de mannen het net niet gewonnen hadden. Maar ja, het is een spel natuurlijk.
Gebruikersavatar

jordy.dewerchin15 apr 2019, 22:48

 5
Ik denk dat veel ook te maken heeft met vertraging van input - executie.

Dat is in de montage heel goed weggefilterd, maar afhankelijk van hoe ze de connectie gemaakt hebben, kan er zonder probleem een seconde of 5 seconden tussen input bij de kandidaten en uitvoering bij de bezoekers geweest zijn. Vooral als het beeld dan nog eens terug gestuurd moet worden ook.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9