Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

anja.mathijs15 apr 2019, 23:15

 391  Uma
Ik denk dat zowel Bas als Kaat Elisabet de overwinning wel gunden, dat denk ik!
Elisabet miste haar man en kinderen zo !
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant15 apr 2019, 23:33

 45  Uma
Ik heb iets opgemerkt aan de finale van deze opdracht. Wanneer Kaat haar broer op de knop laat drukken om de poort te openen en ze dan moet beslissen of ze rechtstreeks naar het vliegtuig gaat of toch nog voor de geldkoffer zal gaan, kijkt ze heel even op het scherm van Elisabet.(Het is me nog niet gelukt om een screenshot te maken.) Die is op dat ogenblik Michaël volop naar het vliegtuig aan het sturen en toch gaat Kaat nog voor de geldkoffer. Ze wist dus goed genoeg dat Elisabet haar op de hielen zaten zo verzekert ze dat er geen geld wordt verdiend. Wanneer Michaël bijna op het vliegtuig staat, reageert Kaat enorm verbaasd.
Laatst gewijzigd door zakke langs zijkant op 15 apr 2019, 23:48, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 apr 2019, 23:39

 1690  Sven
Ze gaat er nog achteraan, maar zegt dan: ja, ga maar terug.
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant15 apr 2019, 23:41

 45  Uma
Dat was gewoon omdat het toch geen zin meer had denk ik...
Gebruikersavatar

jos.jansen16 apr 2019, 00:35

 328  Uma
jordy.dewerchin schreef:Ik denk dat veel ook te maken heeft met vertraging van input - executie.

Dat is in de montage heel goed weggefilterd, maar afhankelijk van hoe ze de connectie gemaakt hebben, kan er zonder probleem een seconde of 5 seconden tussen input bij de kandidaten en uitvoering bij de bezoekers geweest zijn. Vooral als het beeld dan nog eens terug gestuurd moet worden ook.
Bas bij deze proef was een perfect voorbeeld van PEBKAC
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2019, 07:16

 8153
Deze discussie wordt te technisch voor mij... :?
Gebruikersavatar

billie.holiday16 apr 2019, 08:22

 462  Bert
anja.mathijs schreef:Ik denk dat zowel Bas als Kaat Elisabet de overwinning wel gunden, dat denk ik!
Elisabet miste haar man en kinderen zo !
Dat denk ik nu ook, dat Bas het de vrouwtjes gunde.
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2019, 08:23

 870
😂
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 apr 2019, 08:36

 2354  Uma
Maar het voordeel was toch ook gunstig voor De Mol? Hij heeft er zelf niks aan, maar anderen ook niet. Zo zouden ze niet met 'zekerheid' op de juiste Mol zitten.
Gebruikersavatar

Mola Lisa16 apr 2019, 09:15

 328  Uma
zakke langs zijkant schreef:Ik heb iets opgemerkt aan de finale van deze opdracht. Wanneer Kaat haar broer op de knop laat drukken om de poort te openen en ze dan moet beslissen of ze rechtstreeks naar het vliegtuig gaat of toch nog voor de geldkoffer zal gaan, kijkt ze heel even op het scherm van Elisabet.(Het is me nog niet gelukt om een screenshot te maken.) Die is op dat ogenblik Michaël volop naar het vliegtuig aan het sturen en toch gaat Kaat nog voor de geldkoffer. Ze wist dus goed genoeg dat Elisabet haar op de hielen zaten zo verzekert ze dat er geen geld wordt verdiend. Wanneer Michaël bijna op het vliegtuig staat, reageert Kaat enorm verbaasd.
Dit zou het moeten zijn :

Afbeelding
Gebruikersavatar

magali.dereu16 apr 2019, 09:21

 184  Sven
Goed opgemerkt! Ik was net uit de Kaat tunnel aan het geraken omdat de Elisabet tunnel aan het lonken was. Maar dit duwt mij toch terug dieper in de Kaat tunnel.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9