Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh17 apr 2019, 16:41

 344  Sven
BeaVer schreef:Ik bedoel inderdaad dat doordat zij niet met dat ding kon rijden, de instructies niet nagevolgd konden worden. Dan mag Bas nog zo veel zegen dat ze naar links moet, zijn zus/nicht is geen robot he. Ik zie het als Human Error.
En er zit waarschijnlijk vertraging op de lijn (lag). Wat je bijvoorbeeld ook hebt als je je ip-camera via internet bestuurd dan duurt het ook even voordat er iets gebeurd als je op links drukt.
Gebruikersavatar

billie.holiday17 apr 2019, 17:24

 462  Bert
Ze zaten in de auto te fantaseren waar hun familieleden zich zouden bevinden. Ik weet niet meer wat Bas en Axel zeiden, ze zagen ze daar ergens op een mooie plaats zitten . Kaat antwoordde , ik denk het niet.
Kaat heeft volgens mij bewist Elisabet laten winnen, misschien uit wroeging.
Gebruikersavatar

anja.mathijs17 apr 2019, 17:58

 391  Uma
Vertrek uit Ha Long
In auto praten kandidaten over bezoekers
Auto 1 : Kaat, Bas, Axel
Auto 2 : Joeri, Elisabet, Bruno

Bas: denk dat de bezoekers allemaal in dezelfde situatie zullen zitten
Axel: denk dat ze op een heel mooie locatie zitten met heel die bende
Kaat: dat denk ik niet !
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2019, 18:04

 8153
billie.holiday schreef:Kaat heeft volgens mij bewist Elisabet laten winnen, misschien uit wroeging.
Waarom zou Kaat wroeging hebben tegenover Elisabet? Elisabet heeft Kaats tag weggegooid en kreeg zelf 2 pasvragen. En nu niet alleen als enige bezoek maar ook nog het voordeel dat eraan vasthing. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze haar liet winnen (tenzij ze de mol is, maar zelfs dan nog).
Gebruikersavatar

Moldedju17 apr 2019, 18:08

 507  Yens
anja.mathijs schreef:Vertrek uit Ha Long
In auto praten kandidaten over bezoekers
Auto 1 : Kaat, Bas, Axel
Auto 2 : Joeri, Elisabet, Bruno

Bas: denk dat de bezoekers allemaal in dezelfde situatie zullen zitten
Axel: denk dat ze op een heel mooie locatie zitten met heel die bende
Kaat: dat denk ik niet !
Op dat moment dacht ik. Oei, dit is zo duidelijk dat Kaat wel eens niet de mol zou kunnen zijn...
Had het een beetje verbannen uit mijn tunnel ....
Gebruikersavatar

billie.holiday17 apr 2019, 18:42

 462  Bert
chicawah.janssen schreef:Waarom zou Kaat wroeging hebben tegenover Elisabet? Elisabet heeft Kaats tag weggegooid en kreeg zelf 2 pasvragen. En nu niet alleen als enige bezoek maar ook nog het voordeel dat eraan vasthing. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze haar liet winnen (tenzij ze de mol is, maar zelfs dan nog).
Dit was uit het standpunt dat Kaat de mol is. Maar anderzijds kan ik je best wel bijtreden. Toen het over Eva haar tags ging, was ze best wel rancuneus.

Maar waarom ga je dan voor het geld lopen?
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2019, 19:01

 2834  Uma
Als Kaat Elisabet niet had laten winnen, dan denk ik dat er slaande ruzie van was gekomen. :mrgreen: Elisabet zou dat écht niet hebben kunnen verdragen volgens mij.

Ik had ook gewoon de indruk dat Kaat het maar zo liet met een air van "allé, ik zal hier maar weer mijn goed hart laten zien zeker..." met in haar achterhoofd de konijnenverfbom en het feit dat Eva haar had tegengewerkt terwijl zij net aan Eva's kant stond. (Ik had toch de indruk dat Kaat dat vrij persoonlijk heeft opgenomen, getuige haar comments bij de tags bvb.)
Laatst gewijzigd door Cedric op 17 apr 2019, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

BeaVer17 apr 2019, 19:04

 1293  Uma
Slaande ruzie? Het is part of the game en als je dat niet kan verdragen, dan zit je daar niet op je plaats.
Ik zou ze zelf verdorie niet laten winnen. Een kans om familie te zien EN een voordeel laten schieten? No way.
Gebruikersavatar

Mollejoenk17 apr 2019, 19:21

 10
Als ik het me goed herinner werd pas duidelijk dat er een voordeel aan vasthing nadat Elisabet won. Dacht dat GDC dit pas zei toen iedereen aan tafel zat en Elisabet zei dat ze gewonnen had maar hierbij geen geld had verdiend.
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2019, 19:23

 2834  Uma
BeaVer schreef:Slaande ruzie? Het is part of the game en als je dat niet kan verdragen, dan zit je daar niet op je plaats.
Ik zou ze zelf verdorie niet laten winnen. Een kans om familie te zien EN een voordeel laten schieten? No way.
Ik stelde het natuurlijk wat harder voor, maar Elisabet zou het gewoon écht niet geapprecieerd hebben als Kaat uiteindelijk ook had gemerkt van "ow shit, Michaël is er al, snel toch voor het vliegtuig gaan".

En het is natuurlijk anders als het je geliefde is die afkomt of ergens een broer of een nicht of zo. Was het overgebleven trio Joeri-Axel-Elisabet geweest, ze zouden allemaal wel vol ervoor gegaan zijn om hun partner in Vietnam te krijgen.
Mollejoenk schreef:Als ik het me goed herinner werd pas duidelijk dat er een voordeel aan vasthing nadat Elisabet won. Dacht dat GDC dit pas zei toen iedereen aan tafel zat en Elisabet zei dat ze gewonnen had maar hierbij geen geld had verdiend.
Ik denk dat het ook werd gezegd vlak voor de start van het 3e level. Of misschien al eerder. Maar dat de kandidaten er niet echt rekening mee hielden op dat moment.
Gebruikersavatar

Mollejoenk17 apr 2019, 19:33

 10
Mollejoenk schreef:Als ik het me goed herinner werd pas duidelijk dat er een voordeel aan vasthing nadat Elisabet won. Dacht dat GDC dit pas zei toen iedereen aan tafel zat en Elisabet zei dat ze gewonnen had maar hierbij geen geld had verdiend.
Cedric schreef:Ik denk dat het ook werd gezegd vlak voor de start van het 3e level. Of misschien al eerder. Maar dat de kandidaten er niet echt rekening mee hielden op dat moment.
Alright, dan heb ik het me niet goed herinnerd. 😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 apr 2019, 19:38

 1690  Sven
Het voordeel was sowieso ondergeschikt aan het bezoek.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9