Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy14 apr 2019, 20:09

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
In een game center in Hanoi nemen de kandidaten plaats achter een computer. Ze vernemen dat ze 5000 euro kunnen verdienen. Dat geld ligt echter in Brussels Airport en moet verzameld worden door hun bezoek. Elke kandidaat kan zijn of haar geliefde - die als avatar dienst doet - via bepaalde knoppen commando's sturen. Er zijn drie levels die in dit levensechte videospel voltooid moeten worden. Maar het wordt de groep al snel duidelijk dat slechts één bezoeker het vliegtuig naar Vietnam kan nemen.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/6.php
Gebruikersavatar

BeaVer14 apr 2019, 20:18

 1293  Uma
Beetje balen voor de mannen dat tijd boven geld primeerde in level 2 van de opdracht.
Gebruikersavatar

Ben Jones14 apr 2019, 20:20

 44
Als het nu nog niet duidelijk is 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 apr 2019, 20:20

 8153
Wat een scheet in een fles!
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 20:24

 2354  Uma
Wat een toffe opdracht! Ik zit natuurlijk volledig in de Kaat-tunnel, dus om haar minder verdacht te maken was ze naar het geld toe gelopen met het geweten dat Elisabet kort op haar zat en daardoor haar man eerder zou zijn.
Gebruikersavatar

yevo14 apr 2019, 20:26

 281  Uma
Dat Axel plots een koffer verliest vind ik raar... Maar volgens mij zal een mol ook proberen in lvl 3 te geraken omdat daar het geld effectief wordt verloren of gewonnen.

Voor de rest niet echt iets opvallend gezien. Behalve dat Elisabet wel heel graag haar man wou zien en dat het oprecht leek.

Edit: Namen 😲
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 apr 2019, 20:26

 1690  Sven
Vermoljoen schreef:Wat een toffe opdracht! Ik zit natuurlijk volledig in de Kaat-tunnel, dus om haar minder verdacht te maken was ze naar het geld toe gelopen met het geweten dat Elisabet kort op haar zat en daardoor haar man eerder zou zijn.
Dat was ook mijn gedacht. Maar Axel stelde net hetzelfde voor.
Gebruikersavatar

MolWout14 apr 2019, 20:28

 348
Of Kaat liep zogezegd naar de koffer zodat Elisabet daar zéker niet heen ging en er dus geen geld verdiend werd?

Also: ik zat hier te tieren : “KOMAAN ELISABET”, want het was echt zo ontroerend.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 apr 2019, 20:30

 8153
yevo schreef:Dat Axel plots een koffer verliest vind ik raar... Maar volgens mij zal een mol ook proberen in lvl 3 te geraken omdat daar het geld effectief wordt verloren of gewonnen.

Voor de rest niet echt iets opvallend gezien. Behalve dat Elisabeth wel heel graag haar man wou zien en dat het oprecht leek.
Elisabet zonder H 😉
Gebruikersavatar

jos.jansen14 apr 2019, 20:45

 328  Uma
Ik krijg een dubbel gevoel bij deze opdracht.

Elisabet heeft deze en vorige aflevering wel heel goed opgebouwd hoe hard ze uitkeek naar het bezoek. Wat natuurlijk haar keuze zeer logisch maakt.

Ook Kaat stijgt bij deze opdracht in mijn lijstje. Haar keuze voor toch het geld te proberen nemen geeft Elisabet de winst en zorgt er rechtstreeks voor dat het geld in België blijft.

Ik weet enkel niet in hoeverre het voor de mol interessant is dat zijn/haar bezoek langskomt.
Gebruikersavatar

BeaVer14 apr 2019, 20:52

 1293  Uma
Het is voor iedereen wel interessant om weer eens iemand vertrouwd terug te zien. mol of niet.
Gebruikersavatar

jos.jansen14 apr 2019, 20:57

 328  Uma
BeaVer schreef:Het is voor iedereen wel interessant om weer eens iemand vertrouwd terug te zien. mol of niet.
Ja en nee. Ik denk dat je als mol het misschien makkelijker vind om hier geen bezoek te krijgen, het is namelijk iemand die jou goed kent die je om de tuin moet leiden terwijl iedereen op je vingers kijkt (in tegenstelling tot andere jaren zijn die namelijk niet bezig met hun eigen bezoekers). Anderzijds kan het ook wel even een rust momentje geven aangezien je misschien even niet met het spel bezig moet zijn.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9