Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

ex-molinator17 apr 2019, 19:38

 3483  Uma
BeaVer schreef:Slaande ruzie? Het is part of the game en als je dat niet kan verdragen, dan zit je daar niet op je plaats.
En ik vermoed dat het selectieteam dat aspect van het karakter van een potentiële kandidaat wel "onderzocht" heeft en dat dit ook wel als selectiecriterium geldt.

toevoeging:
Voor zover ik begrepen heb, is er een probleem geweest in de eerste reeks van De Mol (en/of de tweede). Ik herinner me ooit iets gelezen te hebben dat de psycholoog overuren heeft moeten draaien om de brand te blussen, en dat sedertdien het kunnen relativeren een (van de vele) selectiecriteria is.
Gebruikersavatar

astridm17 apr 2019, 20:51

 287
ex-molinator schreef: Voor zover ik begrepen heb, is er een probleem geweest in de eerste reeks van De Mol (en/of de tweede). Ik herinner me ooit iets gelezen te hebben dat de psycholoog overuren heeft moeten draaien om de brand te blussen, en dat sedertdien het kunnen relativeren een (van de vele) selectiecriteria is.
Reden te meer om dat hele bezoek maar af te schaffen, het voegt toch al niets toe. Als je geen 3 weken van huis kunt, moet je maar meedoen met een ander spel. Al moet ik wel toegeven dat de avatars dit jaar een geniale vondst was.
Gebruikersavatar

BeaVer17 apr 2019, 20:57

 1293  Uma
Het voegt misschien niets toe voor de kijker, maar het kan een grote meerwaarde betekenen voor de kandidaat. Niet vergeten dat ze in een gigantisch psychologisch spel zitten. Niet enkel tijdens de opdrachten, maar ook ervoor en erna.
Ik denk dat het al voldoende kan zijn om die paar dagen ontspanning aan de kandidaten te geven, zonder daar een hele aflevering aan te wijden.
Gebruikersavatar

ex-molinator17 apr 2019, 21:09

 3483  Uma
astridm schreef:Reden te meer om dat hele bezoek maar af te schaffen, het voegt toch al niets toe.
Dat is een persoonlijke opinie.
Ik vind het wel toegevoegde waarde hebben, niet enkel omwille van BeaVer's opmerkingen, maar juist omwille van het extra risico voor de mol, van wie de familie een beter inschatting kan maken van zijn/haar gedrag.
Gebruikersavatar

Yvo17 apr 2019, 21:17

 1111  Uma
astridm schreef:Reden te meer om dat hele bezoek maar af te schaffen, het voegt toch al niets toe.
Oh, je meent het? Ik dacht dat het voor te lachen was. Excuses.
Gebruikersavatar

billie.holiday18 apr 2019, 18:01

 462  Bert
Ik kan Astridm volledig volgen. Robinson is ook een psychologisch spel en daar krijg je als prijs een boodschap te zien van het thuisfront. Ik vind dat de kandidaten enorm verwend zijn in de mol in vergelijking met andere programma’s. En eens met je avatar gezellig eten, mag je best wel als een troostprijs zien.

Haha als ik aan Robinson denk , denk ik aan Eline. Ja een déjà vu.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9