Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jansen15 apr 2019, 12:50

 3423  Yens
skred schreef:Iemand die weet waar Clakr op slaat? Alle posters van Superman in het Superman internet cafe hebben Clakr er op staan.
Euh... enige wat in me opkomt is een foute spelling van de voornaam van zijn alter ego Clark Kent?
Gebruikersavatar

Mollejoenk15 apr 2019, 12:53

 10
Jansen schreef: Euh... enige wat in me opkomt is een foute spelling van de voornaam van zijn alter ego Clark Kent?
Vietnamese namaak 😃
Gebruikersavatar

Nuttes15 apr 2019, 14:10

 14
KR ipv RK => Kaat …. wat is haar achternaam?
Gebruikersavatar

Délégee15 apr 2019, 14:42

 99
Kaat's achternaam is "Van Steen"
Gebruikersavatar

ex-molinator15 apr 2019, 14:48

 3483  Uma
Délégee schreef:Kaat's achternaam is "Van Steen"
Hebbes, in Vietnam moet je niet proberen iemand Van Steen te laten zeggen, maar Rock, dat zal wel lukken (dat het als Lock klinkt moet je er maar bijnemen).
The mole = Kaat Rock

Why do I have the feeling this is in the wrong topic ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2019, 15:47

 8153
Moldedju schreef:Tja, de verdachten blijven de verdachten ....
- Elisabet haalt al het geld weg onder het mom van haar zorgvuldig opgebouwd gemis van haar man
- Kaat haalt het geld weg door in beginfase en laat slim Elisabet eerst gaan om alles uit de pot te halen
- Axel, probeert wel te mollen, maar tactische Joeri denkt 2 stappen vooruit 😉

Bas en Joeri, ja, die zijn de mol gewoon niet 😉
Elisabet ook niet 😃
Gebruikersavatar

Torremolinos15 apr 2019, 17:18

 264
Ik had ergens gehoopt om Joeri ook eens te zien mollen deze aflevering, maar hij vloog er weer zwaar in. Toen ze door geld te verzamelen toch verloren dacht ik even: ‘Aja perfect voor de mol om daar lekker geld te scheppen, je neemt het toch niet mee...’
Maar dan smijt hij zich de volgende opdracht weer... dus nog steeds geen mollende Joeri :(
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2019, 17:28

 8153
Een mollende Joeri is een contradictio in terminis.
Ik denk dat ze hem geen misschien-scherm gegeven hebben omdat ze wisten dat het een geboren winnaar is.
Gebruikersavatar

ex-molinator15 apr 2019, 18:03

 3483  Uma
anja.mathijs schreef:Joeri wordt de winnaar ! 😃
Ik hoop het voor jou, en voor anderen, en ik zou hem ook graag als winnaar zien, maar vrees dat ie de finale niet haalt, niet zozeer omdat hij de verkeerde mol in het zicht heeft, maar omdat ze nu in het stadium zijn dat meerderen op de juiste mol zitten en dat, naast het aantal vragen correct beantwoord , ook de tijd nodig belangrijk wordt.
Gebruikersavatar

Torremolinos15 apr 2019, 18:07

 264
En iedereen die zich niet af en toe zelf verdacht maakt, geeft de tegenstanders mogelijk enkele vragen voorsprong bij de test...
Gebruikersavatar

Yvo15 apr 2019, 18:08

 1111  Uma
ex-molinator schreef:...maar omdat ze nu in het stadium zijn dat meerderen op de juiste mol zitten en dat, naast het aantal vragen correct beantwoord , ook de tijd nodig belangrijk wordt.
Dat is ook mijn gevoel. Ik denk ook dat er meerdere op de juiste mol zitten. Stel dat Kaat de mol is. Joeri, Bas en Elisabet verdenken misschien alle drie Kaat. En wie weet Axel ook.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9