Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy14 apr 2019, 21:08

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Het derde duo legt ondertussen een rijexamen met de brommer af. Ze moeten een parcours met vier beproevingen zo goed mogelijk volbrengen. Ze mogen hierbij maximaal drie fouten maken. Elk voorwerp dat ze meenemen op de brommer levert aan de eindmeet geld op. In een nabije container zitten tevens items die hun lading waardevoller kunnen maken. Maar om de juiste voorwerpen mee te nemen, moeten ze op het duo bij de keramische muur rekenen.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/6.php
Gebruikersavatar

KwaliteitVerzekerd?14 apr 2019, 21:16

 14
Ik vond het heel opvallend dat zowel Axel als Bruno opperden om de boot mee te nemen hoewel ze niet wisten wat hij waard was, voor hetzelfde geld (no pun intended) was het een x0 voorwerp. Het rijden van het parcours op het einde vond ik ook een typisch voorbeeld van het ‘net niet’ bij beiden.
Gebruikersavatar

jos.jansen14 apr 2019, 21:28

 328  Uma
KwaliteitVerzekerd? schreef:Ik vond het heel opvallend dat zowel Axel als Bruno opperden om de boot mee te nemen hoewel ze niet wisten wat hij waard was, voor hetzelfde geld (no pun intended) was het een x0 voorwerp. Het rijden van het parcours op het einde vond ik ook een typisch voorbeeld van het ‘net niet’ bij beiden.
Het is naar mijn mening vooral Bruno die dit voorstelt en Axel gaat er gewillig in mee (met een mooi montage beeld waar Axel een beetje een geniepige glimlach heeft)
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 21:34

 2354  Uma
Dat was heel opvallend.. Bruno kunnen we nu wel schrappen als Mol, maar Axel ging er wel makkelijk in mee.
Gebruikersavatar

yevo14 apr 2019, 21:36

 281  Uma
We zien ook niet echt hoe dit tot stand is gekomen. We zien Bruno opeens naar de boot stappen en bij Axel brengen?

Lijkt me alsof een gesprek vooraf was dat eruit is geknipt...
Gebruikersavatar

Social14 apr 2019, 22:42

 353  Uma
Ik vond het enorm overdreven hoe overvol ze de brommers hebben geladen. Ik was gegaan voor elk 250 eur + een x2, om toch aan 1000 te komen. Ik denk dat de mannen dit zwaar onderschat hebben.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 22:43

 2354  Uma
Dat zat ik ook te denken.. Ik zou nooit alles erop hebben gezet.
Gebruikersavatar

Cedric14 apr 2019, 22:49

 2834  Uma
Ze wisten toen wel nog niet dat er verdubbelaars zouden komen hé. Dat hebben ze pas gehoord toen de 2 uur voorbij waren en de brommer volgeladen.
Ik zou hem ook zo vol mogelijk geladen hebben, maar wel wat beter verdeeld.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 22:53

 2354  Uma
Cedric schreef:Ze wisten toen wel nog niet dat er verdubbelaars zouden komen hé. Dat hebben ze pas gehoord toen de 2 uur voorbij waren en de brommer volgeladen.
Ik zou hem ook zo vol mogelijk geladen hebben, maar wel wat beter verdeeld.
Daar heb je een punt.
Gebruikersavatar

Klaartje14 apr 2019, 22:56

 2245  Uma
Ik vond Axel in deze proef toch wel verdacht gedrag vertonen. Vooral dat hij toch nog in discussie ging met Bruno om toch maar een vaas te nemen, waarvan Kaat nog gezegd had dat dat risky was omdat ze niet wisten wat de andere vaas "waard" was (X iets, maar ze wisten niet wat, had ook maal nul kunnen zijn). En toch wil Axel Bruno nog overhalen om een vaas te nemen? Daarna komen de twee precies overeen om die boot te nemen, die bleek "gedeeld door twee" te zijn.

Axel dus vrij verdacht en dit gecombineerd met de andere opdracht van Kaat, Bas, Joeri en Elisabet, waar op het eerste gezicht weinig tot niks gemold werd, mmh, zat de Mol dan toch op een brommerke? Herbekijken de komende dagen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 apr 2019, 22:59

 1690  Sven
Axel wilde die opdracht aanvankelijk met Joeri doen. Heeft hij al een momentje gehad met Joeri waarin hij zich verdacht kon maken? Want dat gevoel heb ik wel met Axel, dat hij zich verdacht probeert te maken bij zijn partner in de opdracht. En tegelijk zijn tegenspeler probeert te testen.
Waarom zit hij daar met die 2 vazen te twijfelen? Om te zien wat Bruno ermee deed? Eigenlijk moest de mol daar net wel kiezen voor de verdubbellaar en dan 4x falen. Ge doet keihard je best om te stapelen, kiest de hoogste verdubbellaar waarvan je zeker bent, en dan zet je je voet net 1x te veel aan de grond.
Gebruikersavatar

mark.vandaele14 apr 2019, 23:01

 178
Dit was weer zo'n proef die eigenlijk makkelijk kon slagen maar de kandidaten maken het zichzelf altijd veel te moeilijk, waar zijn de kandidaten die gewoon op safe spelen???