Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

yevo21 apr 2019, 20:53

 281  Uma
Afbeelding
De groep kan 5000 euro verdienen door geldkokers te verzamelen in de Cu Chi-tunnels. Hiervoor moeten ze één voor één door een claustrofobisch netwerk van ondergrondse gangen kruipen. Wie de dichtste uitgang neemt, zal het laagste bedrag vinden; wie het verst gaat het hoogste. Ze krijgen hiervoor gezamelijk 75 minuten de tijd. Bij elke exit mag slechts één persoon met geld staan. Bij iedere uitgang hangt naast een plattegrond naar de volgende exit ook een dilemma die pasvragen kan opleveren. Er zijn echter boobytraps in het spel. Voelt de Mol zich onder de grond in zijn/haar natuurlijke habitat?

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/7.php
Gebruikersavatar

Cedric21 apr 2019, 21:00

 2834  Uma
Deze opdracht zou mij toch ook totaal niet liggen..
Tenzij het toegestaan is om nu en dan toch naar buiten te gaan, ook al ben je nog niet aan je exit, maar ik vermoed van niet.
Gebruikersavatar

magali.dereu21 apr 2019, 21:07

 184  Sven
Elisabet toont weer haar egoïstische zelve ... 😲
Gebruikersavatar

Cedric21 apr 2019, 21:15

 2834  Uma
Angstzweet bij mezelf, niet normaal.
Wat een verschrikking, deze opdracht.
Gebruikersavatar

jos.jansen21 apr 2019, 21:30

 328  Uma
Korte samenvatting voor mij: Axel zet zich op een sleutelpositie, Elisabet speelt het als de slimste mol (twijfel zaaien, tijd verliezen en vooral geld doen verdwijnen).
Gebruikersavatar

ex-molinator21 apr 2019, 21:42

 3483  Uma
BeaVer schreef:Maar Axel is hier echt een schoon spel aan het spelen!
True, en Elisbabet komt toch ook weer in the picture.

magali.dereu schreef:Elisabet toont weer haar egoïstische zelve ... 😲
Goh, egoïstisch?
Het is een spel en ieder speelt om te winnen: winnen met 500€ minder is toch veel beter dan niet winnen dus ik neem het haar niet kwalijk. Het spel wordt ook tactisch gespeeld en ik kan haar geen ongelijk geven om het te proberen.
Gebruikersavatar

BeaVer21 apr 2019, 21:45

 1293  Uma
Maar... om het met de wijze woorden van Cathy te zeggen: De mol is er meestal bij als er weinig te verdienen valt
Gebruikersavatar

jos.jansen21 apr 2019, 22:02

 328  Uma
Een detail dat misschien over het hoofd gezien gaat worden. Elisabet zorgt hier niet alleen voor het verlies van de €500 die ze vast heeft, maar ze zorgt er ook voor dat het onmogelijk word om het einde te bereiken (zo verliest ze dus ook de €1500 voor de groep).

Haar foute keuze van koker kost de groep hier €2000 naar mijn mening.
Gebruikersavatar

Klaartje21 apr 2019, 22:04

 2245  Uma
Elisabet zegt eerst: "Ik wil hier uit." De horror is van haar gezicht af te lezen, ze "hyperventileert" precies.

Dan geraakt ze eruit bij de exit, vindt dat dilemma en gaat dan terug voor een pasvraag???? Als ze het echt te benauwd had en er absoluut uit wou, gaat ze toch in geen honderd jaar terug. Vergelijk met Kaat: die deed ook figuurlijk in haar broek, maar dacht er niet aan om terug te gaan voor een pasvraag.

Om het met haar eigen woorden te zeggen:"Ik stel mij vragen..."
Laatst gewijzigd door Klaartje op 21 apr 2019, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

BeaVer21 apr 2019, 22:05

 1293  Uma
En net daarom staat Elisabet nu met stipt op 1. Goed getimed, nu net voor de halve finale.
Gebruikersavatar

masterveecee21 apr 2019, 22:25

 3547  Sven
Cedric schreef:Angstzweet bij mezelf, niet normaal.
Wat een verschrikking, deze opdracht.
Hier ook ze 😲
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13