Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Vermoljoen12 mei 2019, 21:53

 2354  Uma
Ik vond dat ze de kokers hadden mogen laten liggen i.p.v. ze terug om te wisselen...
Maar inderdaad, dit kon echt wel één van de beste sabotages ooit zijn!
Gebruikersavatar

jos.jansen12 mei 2019, 21:57

 328  Uma
Vermoljoen schreef:Ik vond dat ze de kokers hadden mogen laten liggen i.p.v. ze terug om te wisselen...
Maar inderdaad, dit kon echt wel één van de beste sabotages ooit zijn!
Ik vind het ook spijtig dat het niet doorging (En ik snap volledig waarom, want zonder beelden moeten we maar vertrouwen dat het een sabotage was)
Gebruikersavatar

BeaVer12 mei 2019, 22:00

 1293  Uma
Ja, ik snap het ergens wel. Een groot stuk van het programma rust op geloofwaardigheid, waarop ze dus alle sabotages moeten kunnen bewijzen.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT12 mei 2019, 22:27

 767  Yens
Het had inderdaad de beste sabotage ooit kunnen worden, maar dan nog vind ik het heel goed opgelost. Zo ging er toch ook nog €2000 euro verloren. Dit bevestigt voor mij ook nog maar eens dat we de makers van 'De Mol' altijd op hun woord moeten en kunnen geloven, want in tegenstelling tot de mol zelf zijn zij wel echt voor 100% te vertrouwen! Dat maakt het programma voor mij nog beter en interessanter. 😉
Gebruikersavatar

Cedric12 mei 2019, 23:30

 2834  Uma
Exact. Een dikke 'f... you' naar diegenen die durfden twijfelen aan de eerlijkheid van het programma. O.a. de mensen die twijfelden aan het nog niet gekozen zijn van De Mol. Dit programma draagt eerlijke communicatie naar de kijker érg hoog in het vaandel. Ongelooflijk dat mensen daaraan durfden twijfelen.

Dit gezegd zijnde vond ik dit een erg indrukwekkende sabotage van Elisabet. Inderdaad jammer dat het uiteindelijk niet kon doorgaan, maar verdomd knap hoe ze het speelde. Hoe ze die paniekaanval veinsde eerst, hoe ze dan door de tunnels crosste maar haar rol niet verloor tegenover Axel (inclusief leugens over haar positie en zo), om dan ook nog eens die 2 kokers te gaan verwisselen. Drie sabotages in één. En allemaal op eigen houtje. Verdomd knap gedaan.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 07:38

 8153
Súperknap gedaan! Aan een spoedtempo door die tunnels crossen, amai. Maar intussen nog een paniekaanval veinzen én doodgemoedereerd Axel bedonderen: waarschijnlijk de straftste mollenstreek ooit. Verdomd jammer dat het niet doorging doordat haar camera het begaf. Moet voor haar echt balen geweest zijn.
Gebruikersavatar

Taupe07713 mei 2019, 09:31

 767  Yens
Cedric schreef: O.a. de mensen die twijfelden aan het nog niet gekozen zijn van De Mol. Dit programma draagt eerlijke communicatie naar de kijker érg hoog in het vaandel. Ongelooflijk dat mensen daaraan durfden twijfelen.
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken... ik twijfel niet aan de eerlijkheid van de makers, ik dacht echter VOOR het begon dat de mol wel degelijk al gekozen was en het een afleiding was ... iets om ons op een verkeerd been te zetten van voor de start. Het spreekt voor zich dat tijdens het bekijken van die eerste aflevering dat dit ongegrond bleek.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 10:15

 8153
Ik heb altijd rotsvast geloofd in wat ons verteld werd.
Dus in België 10 kandidaten die allemaal de mol wilden zijn. Een aantal daarvan kwam voor de makers niet in aanmerking om de mol te zijn, in Vietnam 3 mensen met een misschien waaruit de mol gekozen werd. Toch weer superknap van de makers om er de perfecte mol uit te pikken.
Ik heb veel bewondering voor de mensen die uit die massa inschrijvingen telkens weer de perfecte groep van 10 samenstellen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mei 2019, 13:32

 1690  Sven
Mocht het gelukt zijn had elisabet 500 euro en zou Axel hier als mol gebombardeerd zijn, want die zou een 'verkeerde' koker nemen. Hij kon dan nog de schuld bij Bas leggen, Elisabet onverdacht, en ik denk hier en in elke andere poll ook serieus zakken in verdenkingen.
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2019, 16:23

 1111  Uma
chicawah.janssen schreef:Ik heb veel bewondering voor de mensen die uit die massa inschrijvingen telkens weer de perfecte groep van 10 samenstellen.
Ik ook!
Gebruikersavatar

The hunter13 mei 2019, 18:29

 282  Uma
Cedric schreef:Exact. Een dikke 'f... you' naar diegenen die durfden twijfelen aan de eerlijkheid van het programma. O.a. de mensen die twijfelden aan het nog niet gekozen zijn van De Mol. Dit programma draagt eerlijke communicatie naar de kijker érg hoog in het vaandel. Ongelooflijk dat mensen daaraan durfden twijfelen.

Dit gezegd zijnde vond ik dit een erg indrukwekkende sabotage van Elisabet. Inderdaad jammer dat het uiteindelijk niet kon doorgaan, maar verdomd knap hoe ze het speelde. Hoe ze die paniekaanval veinsde eerst, hoe ze dan door de tunnels crosste maar haar rol niet verloor tegenover Axel (inclusief leugens over haar positie en zo), om dan ook nog eens die 2 kokers te gaan verwisselen. Drie sabotages in één. En allemaal op eigen houtje. Verdomd knap gedaan.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. En ondertussen zou Elisabet i.p.v. verdacht te zijn na deze proef Axel of Bas helemaal verdacht worden. Twee vliegen in een klap!
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13