Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Paraceta27 apr 2019, 15:22

 717  Sven
Frolva schreef:Daar heb je zeker een punt.

Maar ( :mrgreen: ) wat betreft:
- Axel: vier minuten verliezen aan exit 2 en drie minuten met zijn exit (3) in het zicht ; toch een beetje verdacht.
- Joeri: had maar 16 minuten om tot aan exit 4 te komen; zowel Bas als Axel deden er meer van 14 minuten over om tot aan exit 2 te geraken; zelfs als je veel sneller bent dan die twee, kan je nog (net) te laat komen.
Klopt inderdaad, maar overall lag Axels snelheid wel nog op een aanvaardbaar niveau. Joeri had hier, als hij de Mol is, inderdaad meer kunnen doen (valt natuurlijk te zien welk element voor hem de doorslag geeft in de balans onverdacht worden -- geld verliezen).
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2019, 16:21

 767  Yens
Paraceta schreef:De dag ervoor was er natuurlijk wel al veel geld verloren gegaan; als Mol lijkt dit me dan ook een ideaal moment om minder verdacht te worden bij twijfelende kandidaten (dit geldt zowel voor Bas, Axel als Joeri).
Ik zou dat wel heel flauw vinden van Joeri als mol, aangezien hij met het verlies van het geld tijdens de kunstopdracht niets te maken had, omdat hij er niet aanwezig was. Wat voor een mol ben je als je denkt zelf niet meer te moeten saboteren omdat de anderen het al genoeg in jouw plaats doen?

Paraceta schreef:Klopt inderdaad, maar overall lag Axels snelheid wel nog op een aanvaardbaar niveau. Joeri had hier, als hij de Mol is, inderdaad meer kunnen doen (valt natuurlijk te zien welk element voor hem de doorslag geeft in de balans onverdacht worden -- geld verliezen).
Hier spreek je echt wel vanuit een tunnelvisie naar Joeri toe. Axel ging veel trager door de tunnel dan Joeri, maar toch vind je zijn snelheid overal aanvaardbaar en Joeri is toch wel verdacht, aangezien die de proef deed lukken omdat er de vorige dag al veel geld verloren was.
Gebruikersavatar

Paraceta27 apr 2019, 16:44

 717  Sven
Mollenjager-DT schreef:Hier spreek je echt wel vanuit een tunnelvisie naar Joeri toe. Axel ging veel trager door de tunnel dan Joeri, maar toch vind je zijn snelheid overal aanvaardbaar en Joeri is toch wel verdacht, aangezien die de proef deed lukken omdat er de vorige dag al veel geld verloren was.
Ik probeerde vooral een tegengewicht te bieden tegen wat Frolva zei (die vooral Axel er verdachter uit vond komen).
(Maar het klopt wel dat ik me ergens in een tunnel bevind en niet meteen een uitweg zie 😛)
Gebruikersavatar

Holmes27 apr 2019, 18:06

 395
Ik kom nog eens terug op het geval Elisabet en de doenbaarheid om na een paniekaanval terug te keren in de tunnel.

Dit is het plan van het eerste stuk. Het rode cirkeltje heb ik aangebracht en is de splitsing naar de 1e exit en de tunnel naar de 2e exit.

Afbeelding

Als Joeri op de plaats van het rode cirkeltje passeert en rechtdoor kruipt, zien we dit beeld. Kaat kan hem dus zien passeren.

Afbeelding

De afstand tussen de rode cirkel en de echte exit toont dus al veel langer dan die eigenlijk is.
En de afstand tussen die plaats en de 3e koker lijkt me dan zeker niet onoverbrugbaar voor iemand die al wat bekomen is van de angst en zo graag wil winnen.
Dus Elisabet is op basis van het terugkeren niet noodzakelijk de mol.
Dat Kaat geen zin heeft om terug te keren naar de eerste koker, lijkt me ook logisch want dat is al zeker 2x 8m.
Gebruikersavatar

Klaartje05 mei 2019, 21:56

 2245  Uma
Die "paniekaanval" was dus totaal gefaket, zagen we net in een vooruitblik. Mijn buikgevoel was dus juist toen ik zei: hier klopt iets totaal niet. 🙂
Gebruikersavatar

BeaVer05 mei 2019, 21:58

 1293  Uma
Eerst zo bang zijn en dan terug gaan in die tunnels? no way :mrgreen:
Gebruikersavatar

Klaartje12 mei 2019, 21:44

 2245  Uma
Verdorie zeg, dat had dus nog veel spectaculairder geweest kunnen zijn, als dat technisch probleem met de camera er niet was geweest! Stel je voor dat die sabotage van het verwisselen van die kokers wel was doorgegaan, dat had wat gegeven!
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2019, 21:49

 3547  Sven
Was zot hoe ver die gekomen was!
en dat is toch dat lager gelegen stuk ook e?! Respect!

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2019, 21:52

 8153
Ze had zomaar mee kunnen doen in de Vietnamoorlog.
En arme Axel moest met zijn dubbele meter door die tunnels die voor mollen en kleine Vietnameesjes gemaakt zijn. :mrgreen:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13