Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

remko.sellekaerts29 apr 2019, 17:04

 25
rolhad schreef: Dat was inderdaad heel onmols, maar voor die opdracht had de mol totaal geen voorbereiding (indien het niet Bas was).
Volgens mij was de mol wel voorbereid op de opdracht. Als je ziet hoe slim Bas dat aanpakt. Joeri lijkt hem te geloven, alleen Axel en Elisabet niet en toch gaat Elisabet vrijwillig mee om 400 € te verdienen. Bas is de mol en heeft die briefing gekregen. Anders zou het toch wel heel toevallig zijn dat die gsm juist op de verdieping ligt waar Bas het eerst uitstapt niet :?
Laatst gewijzigd door remko.sellekaerts op 29 apr 2019, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Moldedju29 apr 2019, 17:09

 507  Yens
remko.sellekaerts schreef:En bij het kaarten 3200 € verdient 😉
We zitten hier in een ander topic dacht ik?
Maar als je wil vertellen wat Axel als mol anders had kunnen doen om die 3000€ niet op tafel te moeten leggen, mag je dat altijd doen in het juiste topic 😉
PS: en vertel er in één keer bij waarom Bas, die dan geïnformeerd was, er niet in slaagt om ook maar 1 vraag fout te laten invullen bij het bepalen van de inzet. Hij kende de antwoorden dan toch?
Gebruikersavatar

Holmes29 apr 2019, 20:19

 395
Mij viel vooral op dat Axel soms nogal weinig moeite deed om een varkentje te pakken... (of dus tijd probeerde te winnen)
en er bvb 3 door zijn benen liet lopen ...
Afbeelding
of 1 zogezegd vastnam en terug losliet....
Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje29 apr 2019, 21:59

 2245  Uma
Hadden ze niet gewoon alle varkentjes gevangen die ze mochten vangen? Want ze mochten toch alleen maar varkentjes vangen indien ze het spreekwoord vonden, dacht ik. Dus hadden ze volgens mij alle varkentjes die ze mochten vangen ook binnen de tijd gevangen, niet?

Ze hadden tien woorden gevonden geloof ik. Dus hadden ze tien juiste spreekwoorden. En dan misten ze nog eigenlijk op een haar na eentje waar Axel 1 woord verkeerd had ingegeven (weet niet meer welke dat was).

En hoeveel woorden telde de volledige zin ook al weer? 15. Dus ze hebben toch 10 van de 15 juist. En zo evident was dat ook niet, want ik herkende bepaalde symbolen op de telefoon ook niet. Dat gras had ik bvb ook niet herkend als het gras uit "een addertje onder het gras".

En k vond op basis van de beelden toch dat Axel eigenlijk wel zijn best deed en de meeste juiste antwoorden gaf. Maar misschien hebben ze de blunders van Axel niet laten zien.
Gebruikersavatar

Cedric29 apr 2019, 22:38

 2834  Uma
Axel was de beste met de spreekwoorden, maar de minste qua varkentjes vangen.
Uiteindelijk beiden even goed/slecht naar mijn mening.
Gebruikersavatar

Yvo29 apr 2019, 22:44

 1111  Uma
Axel was lichtjes beter, maar ik vond zowel Axel als Joeri slecht in de spreekwoorden.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2019, 23:11

 2354  Uma
Ik vond dat ze het nog niet zo slecht deden.
Gebruikersavatar

lajato30 apr 2019, 01:24

 69
Heeft iemand bijgehouden of er iemand is die alleen met Axel een proef deed en daarna in dezelfde aflevering niét afgevallen is? Precies een vliegenval diene mens
Gebruikersavatar

remko.sellekaerts30 apr 2019, 07:27

 25
Aflevering 4 : vissen vangen.
Axel deed deze proef met Eva en in die aflevering ging Martijn naar huis.
Aflevering 5 : survivalproeven.
Axel deed deze proef met Bruno en in die aflevering ging Eva naar huis.
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2019, 09:44

 2204
Klaartje schreef:En dan misten ze nog eigenlijk op een haar na eentje waar Axel 1 woord verkeerd had ingegeven (weet niet meer welke dat was).
Ochtendstond IS goud in de mond. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Moldedju30 apr 2019, 11:11

 507  Yens
Als mol zou ik vooral de werkwoorden niet willen vinden. En dan bij de rest maar scoren en alles vinden. Hierdoor verkleint de kans dat er een zin kan worden gevormd op het einde en dan worden de punten verdiend. En maak ik mij onverdacht in plaats van verdacht.
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2019, 11:16

 2204
Moldedju schreef:Als mol zou ik vooral de werkwoorden niet willen vinden. En dan bij de rest maar scoren en alles vinden. Hierdoor verkleint de kans dat er een zin kan worden gevormd op het einde en dan worden de punten verdiend. En maak ik mij onverdacht in plaats van verdacht.
Akkoord. Maar hoe zou je dat doen?