Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva29 apr 2019, 10:57

 2204
BeaVer schreef:In de modeproef bedoel je dan?
In de varkentjes-proef, bedoelde ik.

Daar zou het niet veracht zijn indien Elisabet er niet in zou slagen om een varkentje te wassen. 😉
Gebruikersavatar

mark.vandaele29 apr 2019, 16:48

 178
Mijn opmerkingen bij deze opdracht:

Bas praat over naaien en patronen tekenen alvorens de proef bekend was, dit duid voor mij op een toevallige uitspraak door een kandidaat (De Mol houd al zijn voorkennis toch voor zichzelf lijkt mij). Volgensmij is Elisabet De Mol en was het onvermijdelijk dat ze haar in de "Modieuze" proef zouden steken, Bas verdenkt Elisabet en wou zeker met haar samenwerken in deze proef. Bas doet ook het meeste werk aan de outfit, Elisabet verliest tijd met discussiëren zonder enige input te geven en doet verder weinig. Bas wordt hier nu neergezet door de meesten als een "kattig persoon" maar hij had naar mijn weten volledig gelijk, Elisabet keurt alles af en loopt uiteindelijk gewoon weg. Conclusie de outfit is slecht uitgewerkt en duidelijk niet geslaagd, dat deze toch geld op levert is geheel toevallig.

Axel deed zijn best om bij de modeopdracht te geraken terwijl hij daar volgens mij toch weinig interesse in had, hij wou gewoon samen met zijn verdachte zitten. Het ging tussen Axel en Bas want dat Elisabet in deze proef zou zitten lag zo goed als vast, de beste positie om te mollen is eigenlijk de varkensopdracht (die 2 kiezen uiteindelijk ook voor de winnende outfit) maar ik denk niet dat Elisabet als mol enige kans had om in die opdracht te geraken.

Voor mij is Bas nu afgeschreven als Mol, hij heeft nu momenteel het meeste geld binnen gehaald en heeft al wat uitspraken gedaan die ik een mol niet waardig vind "Wie denkt dat De Mol in dit busje zit?". Elisabet is nu hoofdverdachte nummer 1 in Vlaanderen en heeft wel het laagste bedrag binnen gehaald, als je kijkt naar voorbije jaren zou Elisabet wss De Mol dan niet zijn (maar dit jaar is alles dus anders 😉 ). Vrij veel kandidaten die samenwerkten met Axel vielen hier na af, voor mij is Axel een wannabe mol die heel het spel volledig stuurt in de laatste afleveringen. Hij is ook duidelijk een zeer slechte leugenaar al van voor er een mol werd gekozen was het te zien in die video over de angst van konijnen, wat voor mij duidelijk maakt dat hij geen misschien scherm kreeg.

Eind conclusie het is Elisabet.
Gebruikersavatar

Gillesisdemol29 apr 2019, 21:43

 373
Reactie van Bas en Elisabet:


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2019, 22:05

 2354  Uma
Gisteren hebben we ook even terug gekeken omdat we de gezichtsuitdrukkingen van Bas nog eens wilden zien na het antwoord van Joeri en Axel.
Gebruikersavatar

Klaartje29 apr 2019, 22:47

 2245  Uma
Die Bas trekt toch rare toten soms zenne. En dan trekt hij zijn lippen zo naar binnen, dat is precies een tic van hem. Als je erop gaat letten, dan krijg ik de kriebels ervan. En ook zo veel met zijn kop heen en weer schudden. Het is me een rare snuiter en het wordt van langsom erger. Wat dat betreft, goed dat het er bijna op zit.

Toen ik hem voor de eerste keer zag, in zijn auditiegesprekje, vond ik hem veel lijken op de jongere broer van Charles Michel en qua manier van spreken en bewegen veel weg hebben van Gilles Vanbouwel (ex-mol). Al blijkt nu dat Bas nog veel meer vrouwelijke kantjes heeft dan Gilles.

Dus dit jaar weer een soort GVB als mol? Eentje met een bril op, die lijkt op de premier van dit land? 🙂
Gebruikersavatar

mark.vandaele29 apr 2019, 22:49

 178
Ik vind Bas wel heel leuk zelf met die rare trekjes erbij 😉 . Ik vind hem ook totaal niet vrouwelijk??? Maar ik zal gewoon al veel gewend zijn misschien. 😛
Gebruikersavatar

Yvo29 apr 2019, 23:05

 1111  Uma
Ik vind Bas ook een sympathieke kandidaat. En persoonlijk vind ik hem niet storend qua gedrag.
Ik ben het wel met je eens dat Bas een vrouwelijk kantje heeft. Maar hij heeft geholpen om die vovinam opdracht tot een goed einde te brengen.
Dat laatste vind ik niet zo vrouwelijk. Het feit alleen al dat hij de vovinam opdracht leuk vond vind ik niet vrouwelijk.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2019, 23:08

 2354  Uma
Ik ken iemand die qua gedrag er heel fel op lijkt! Ook qua uiterlijk zou je kunnen zeggen dat het familie is.
Hij doet soms ook iets raar met zijn rechter/linkeroog.. Heel vreemd
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 apr 2019, 23:22

 1690  Sven
mark.vandaele schreef:Ik vind Bas wel heel leuk zelf met die rare trekjes erbij 😉 . Ik vind hem ook totaal niet vrouwelijk??? Maar ik zal gewoon al veel gewend zijn misschien. 😛
Als Eva in de eerste aflevering al "trut" zegt, ga ik er van uit dat hij inderdaad vrouwelijke kantjes heeft. Hij wordt ook zo in beeld gebracht.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2019, 23:39

 2354  Uma
Heeft Eva echt 'trut' gezegd tegen Bas? Het gaat me niet om het woord, maar om het geslacht daar ze dat tegen zegt... Best wel gemeen, maar ze is impulsief.
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 apr 2019, 23:50

 1690  Sven
Jazeker

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2019, 10:25

 3423  Yens
In het begin vond ik Bas ook niet zo sympathiek maar ik ben hem beter en beter gaan appreciëren. Hij heeft zo'n bepaald gevoel voor humor (droog) dat ik wel leuk vind. Bij Axel trouwens ook hetzelfde gevoel, in het begin de man waar ik geen hoogte van kreeg, nu toch wel sympathiek 🙂.